رئیس جمهور مصر می گوید لیبی در شهر سرت یک 'خط قرمز'

قاهره - رئیس جمهور مصر روز شنبه هشدار داد که تلاش های ترکیه-حمایت نیروهای لیبی به حمله استراتژیک شهر سرت را عب

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

قاهره - رئیس جمهور مصر روز شنبه هشدار داد که تلاش های ترکیه-حمایت نیروهای لیبی به حمله استراتژیک شهر سرت را عبور از "خط قرمز" و ماشه مستقیم و مصر مداخله نظامی در جنگ است.

Abdel-Fattah ال-Sissi در نظرات تلویزیونی گفت که مصر می تواند مداخله در لیبی با هدف حفاظت از خود غربی مرز با کشور نفت خیز و ثبات را از جمله ایجاد شرایط برای یک آتش بس به لیبی. او همچنین گفت: مصر آماده است تا به ارائه سلاح و آموزش برای لیبی قبایل به "دفاع از کشور خود."

ال-Sissi هشدار داد که هر گونه حمله به سرت یا داخلی Jufra پایگاه هوایی توسط نیروهای وفادار به U. N. حمایت ضعیف دولت در طرابلس را به مقدار عبور از "خطوط قرمز"است.

او صحبت کرد در حالی که بازرسی مصر تکاور نیروی هوایی و واحدهای مستقر در سیدی Barrani هوایی در منطقه غرب کشور در امتداد مرز با لیبی.

ال-Sissi قوی در نظرات آمده پس از مبارزان لیبی متفقین با طرابلس مبتنی بر دولت در اوایل این ماه پیشرفته نسبت به سرت دروازه به تاسیسات نفتی در لیبی در جنوب. که حرکت نادیده گرفته یک طرح مصر حمایت شرق-لیبی اردوگاه به توقف جنگ و آغاز مذاکرات صلح.

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 زمانی که جنگ داخلی سرنگون زمان دیکتاتور Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد. این کشور پس از تقسیم بین رقیب دولت در شرق و غرب هر یک از حمایت گروه های مسلح و دولت های خارجی.

شرقی بر اساس نیروهای تحت Hifter حمله به سعی کنید به طرابلس در ماه آوریل سال گذشته است. هرج و مرج به طور پیوسته بدتر شده به عنوان حامیان خارجی به طور فزاینده مداخله با وجود وعده به خلاف در بالا مشخصات صلح نشست در برلین در اوایل این سال است.

Hifter را به نیروهای مورد حمایت امارات متحده عربی مصر و روسیه در حالی که طرابلس-متفقین شبه نظامیان هستند با کمک قطر و ایتالیا و ترکیه است.

طرابلس مبتنی بر نیروهای با ترکیه حمایت دست بالا را در جنگ در اوایل این ماه پس از تصرف پایتخت فرودگاه, همه اصلی ورود و خروج به شهر و رشته ای از کلید شهرهای نزدیک خبر داد. ترکی پشتیبانی هوایی در قالب مسلح هوایی هواپیماهای بدون سرنشین به طور خاص ثابت حیاتی به عطف جزر و مد. ترکیه نیز با ارسال سوریه شبه نظامیان برای مبارزه با دولت طرابلس.

خروج از Hifter مبارزان بود و در نقاشی های خود را به عنوان فرماندهان تاکتیکی اندازه گیری به یک U. N. حمایت از روند صلح یک فرصت است.

اما خارجی ترکیه سخنان چاووش اوغلو گفت: Hifter نیروهای از دست داده اند و این شانس را به شرکت در یک راه حل سیاسی برای این درگیری به دلیل Hifter نادیده گرفته قبلی خواستار یک راه حل مسالمت آمیز.

"در مقابل او خود را افزایش پرخاشگری" Cavusoglu گفت: در یک کنفرانس کنفرانس خبری.

"او از دست دادن او را محکوم به از دست دادن" او اضافه شده است. "این غیر ممکن است برای او را به نفع خود. او تا به حال یک فرصت برای یک روند سیاسی. او از دست رفته است که به عنوان خوبی است."

ترکیه علاوه بر ارائه حمایت نظامی امضا دریایی معامله در ماه نوامبر با طرابلس مبتنی بر دولت که به آنکارا دسترسی به یک منطقه اقتصادی در سراسر مدیترانه با وجود اعتراض از یونان و مصر. ترکیه گفته است آن را به شروع به کاوش در منابع طبیعی وجود دارد در ماه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آخر هفته گذشته یک نشست بین Cavusoglu و وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف که به متمرکز در لیبی به تعویق افتاد و در تاریخ و زمان آخرین دقیقه.

Cavusoglu روز جمعه گفت که ترکیه با ایتالیا برای ایجاد یک صلح پایدار و راه حل سیاسی در لیبی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن