مصر اخبار خروجی می گوید حمله پلیس, دفتر, دستگیری سردبیر

قاهره - مصر خروجی اخبار گفت: نیروهای امنیتی بازداشت سردبیر آن جمعه پس از حمله به دفاتر آن در قاهره در آخرین اق

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

قاهره - مصر خروجی اخبار گفت: نیروهای امنیتی بازداشت سردبیر آن جمعه پس از حمله به دفاتر آن در قاهره در آخرین اقدام دولت سرکوب رسانه های خبری.

Al-Manassa وب سایت خبری در بیانیه ای گفت که حداقل هشت هجوم پلیس به دفاتر آن و جستجو در کامپیوتر شما ، آنها کشف و ضبط یک لپ تاپ و گفت آنها خواهد آن را بررسی خروجی گفت.

اخبار خروجی گفت: سردبیر آن نورا یونس گرفته شده در یک ون به یک ایستگاه پلیس در قاهره معادی منطقه. او چهره یک مسئول از مدیریت یک سایت خبری بدون یک عامل مجوز Al-Manassa گفت.

خروجی گزارش داد که یونس باقی خواهد ماند در بازداشت به مدت یک شب در ایستگاه پلیس و به نظر می رسد قبل از دادستان پنج شنبه.

گروه حقوق سازمان عفو بین المللی در یک صدای جیر جیر خواست مقامات به "محافظت از او را از هر گونه شکنجه یا بدرفتاری های دیگر" در حالی که در بازداشت است.

یک سخنگوی وزارت کشور که نظارت پلیس بود فورا در دسترس است برای اظهار نظر.

رسانه ها ملزم به داشتن اجازه کار در مصر اما خودداری مجوز رسمی است که اغلب مورد استفاده به عنوان بهانه ای برای به سکوت گزارش دولت می بیند به عنوان مهم است. خروجی گفت: در اظهارات قبلی آن اعمال شده برای یک مجوز در اکتبر 2018 است اما پاسخ دریافت نکرده.

یونس یک فعال حقوق روزنامه نگار و وبلاگ نویس است. او قبلا به عنوان یک سردبیر در Al-Masry Al-Youm, مصر, محبوب ترین های روزانه.

یونس تاسیس Al-Manassa در سال 2015 اما مقامات مسدود شده وب سایت در سال 2017, یکی از صدها نفر از سایت های ممنوع و یا مسدود شده در سال های اخیر است. ساز و برگ ادامه داد: برای انتشار از طریق سایت های آینه ،

در سال های اخیر در مصر زندانی شده ده ها تن از خبرنگاران و گاهی اخراج برخی از خبرنگاران خارجی. آن باقی مانده است در میان بدترین زندانبانان از روزنامه نگاران همراه با ترکیه و چین و با توجه به کمیته حمایت از روزنامه نگاران.

دولت مصر تحت general-تبدیل-رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi has نظارت بی سابقه سیاسی سرکوب خاموش کردن منتقدان و زندانی کردن هزاران نفر.

ال-Sissi به عنوان وزیر دفاع رهبری نظامی را حذف از کشور اولین رئیس جمهور منتخب دموکراتیک در سال 2013 پس از یک سال حکومت ثابت تفرقه جرقه عظیم در سراسر کشور تظاهرات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن