مصر برطرف محدودیت با وجود افزایش عفونت ویروس

قاهره - مصر در روز شنبه لغو محدودیت های بسیاری در جای خود قرار داده و در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

قاهره - مصر در روز شنبه لغو محدودیت های بسیاری در جای خود قرار داده و در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس بازگشایی کافه ها و باشگاه ها و ورزشگاه و تئاتر پس از بیش از سه ماه از بسته شدن با وجود ادامه روند رو به بالا در عفونت های جدید.

مقامات همچنین اجازه بازگشایی مساجد و کلیساها.

رئیس جمهور Abdel-Fattah ال-Sissi دولت است مشتاق برای نجات اقتصاد مصر که ضربه سخت بود شیوع ویروس.

روز جمعه صندوق بین المللی پول مورد تایید یکی دیگر از $5.2 میلیارد دلار وام به مصر می شود به اضافه $2.8 میلیارد دلار از صندوق در حال حاضر وعده داده شده برای دفع این بیماری همه گیر را بدترین اثرات اقتصادی.

قبل از همه گیر مصر به تازگی پدید آمده از سه سال به برنامه اصلاحات اقتصادی که با تامین 12 میلیارد دلار از وام صندوق بین المللی پول در اواخر سال 2016.

در قاهره وسیع و شلوغ شهر از 20 میلیون نفر, کافی شاپ بازگشایی برای دریافت خانه مشتریان برای اولین بار از اواسط ماه مارس. اما "sheesha," قلیان قليان بسیار محبوب در خاورمیانه و دیگر ارائه شده به طور گسترده ای بیش از نگرانی های بهداشتی.

کافه ها شده اند مجاز به بازگشایی در تنها 25 درصد گنجایش, به گفته نخست وزیر مصطفی Madbouly.

مساجد و کلیساها را نیز نمی شود مجاز به برگزاری هفتگی خود, اصلی, خدمات, هنگامی که جمعیت زیادی به طور سنتی جمع آوری برای عبادت. دولت را ممنوع کرده است روز جمعه نماز در مساجد و یکشنبه توده ها در کلیساها Madbouly گفت.

با پوشیدن ماسک صورت نمازگزاران جمعه ریخت و به مساجد برای دهه فجر, سحر, نماز, برای اولین بار در ماه.

"مردم به دنبال به جلو به آن روز" Red, el-صیاد گفت: نماز رهبر یک مسجد در جیزه. "آنها دست به مساجد."

بازگشایی دیدار خود با انتقاد نه به خاطر مصر است که هنوز هم ضبط نسبتا بالا جدید کروناویروس عفونت و مرگ و میر بالا بردن نگرانی های بهداشت و درمان کشور و سیستم می تواند به زودی غرق می شوند. مصر پزشکان اتحادیه هشدار داد در ماه گذشته این کشور بود careening به سوی یک فاجعه است.

مصر را به وزارت بهداشت گزارش 62,755 عفونت از جمله 2,620 مرگ و میر — بالاترین مرگ و میر در منطقه است.

اما تعداد واقعی از عفونت و مرگ و میر ناشی از COVID-19 مانند جاهای دیگر در جهان در حال فکر به مراتب بالاتر با توجه به تعدادی از دلایل از جمله محدود تست.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن