مصر بازداشت پزشکان و سکوت منتقدان بیش از شیوع ویروس

دکتر دستگیر و پس از نوشتن یک مقاله در مورد مصر شکننده نظام سلامت است. یک داروساز برداشت از کار بعد از ارسال آن

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

دکتر دستگیر و پس از نوشتن یک مقاله در مورد مصر شکننده نظام سلامت است. یک داروساز برداشت از کار بعد از ارسال آنلاین در مورد کمبود دنده محافظ. یک ویرایشگر گرفته شده از خانه خود را پس از بازجویی رسمی coronavirus آمار و ارقام. حامله دکتر دستگیر و پس از یک همکار با استفاده از تلفن خود را به گزارش مشکوک coronavirus مورد.

به عنوان مقامات مصری مبارزه با تورم coronavirus شیوع سازمان های امنیتی تلاش کرده اند برای سرکوب انتقادات در مورد دولت از رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi دست زدن به بحران بهداشت و درمان.

حداقل 10 پزشکان و شش روزنامه نگاران دستگیر شده اند از آنجا که ویروس آمار مصر در ماه فوریه به گفته گروه های حقوق. بهداشت و سلامت دیگر کارگران می گویند آنها هشدار داده شده است توسط مدیران به نگه داشتن آرام و یا در صورت مجازات است. یک خبرنگار خارجی به کشور فرار کرد از ترس دستگیری و دیگری دو مواخذه شده است بیش از "حرفه ای نقض شده است."

Coronavirus است فزاینده در این کشور از 100 میلیون, تهدید به پایمال کردن بیمارستان. همانطور که از روز دوشنبه وزارت بهداشت ثبت 76,253 عفونت از جمله 3,343 مرگ و میر — بالاترین مرگ و میر در جهان عرب است.

"من هر روز رفتن به محل کار من قربانی خودم و تمام خانواده من" گفت: یک دکتر در بیشتر قاهره صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به خاطر ترس از اقدامات تلافی جویانه مانند همه پزشکان مصاحبه برای این داستان. "سپس آنها را بازداشت همکاران من به ما ارسال پیام. من هیچ نور در افق."

در سال 2013 ال-Sissi به عنوان وزیر دفاع رهبری نظامی را حذف مصر جمهور منتخب دموکراتیک محمد مرسی پس از حکومت کوتاه خود در سراسر کشور برانگیخت تظاهرات. پس el-Sissi has مهر مخالفت زندانی اسلامگرای سیاسی مخالفان سکولار فعالان و روزنامه نگاران حتی رقصنده شکم.

در حال حاضر سرکوب یافته به پزشکان که صحبت کردن در مورد شرایط کاری خود را.

یک دولت مسئول مطبوعات نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد بازداشت پزشکان و روزنامه نگاران.

در هفته های اخیر مقامات marshalled لوازم پزشکی به آماده شدن برای بیشتر بیماران است. نظامی راه اندازی بیمارستان با 4000 تخت کوچک تا تست و دستور شرکت به بوسیله اسباب گردنده از ماسک های صورت و لوازم دیگر.

اما سلامت کارگران صدایی زنگ در رسانه های اجتماعی. پزشکان می گویند که آنها مجبور به خرید فولاد ماسک با حقوق ناچیز. خانواده تمنایی برای تخت های مراقبت ويژه.

این بیماری همه گیر قرار دادند مصری پزشکی سندیکای غیر سیاسی گروه حرفه ای به یک نقش جدید به عنوان تنها مدافع برای پزشکان حقوق.

ماه گذشته اتحادیه منتشر شد نامه ای به دادستان عمومی و خواستار آزادی پنج پزشکان بازداشت برای بیان نظرات در مورد ویروس پاسخ.

یکی دیگر از سندیکا عضو Mohamed el-Fawal فرود در زندان در هفته گذشته پس از خواستار آنلاین است که نخست وزیر عذرخواهی نظرات به نظر می رسد که به سرزنش بهداشت برای افزایش مرگ و میر.

خشم پزشکان آمریکا گفت: آنها در حال undertrained, underpaid و زیر منابع, تلاش برای نجات بیماران است. تا کنون 117 پزشکان 39 پرستاران و 32 داروسازان فوت کرده اند از COVID-19 با توجه به سندیکای اعضا می شمارد. هزار نفر کاهش یافته است بیمار است.

نیروهای امنیتی تعطیل سندیکای کنفرانس مطبوعاتی که برای پاسخ به نخست وزیر نظر و بحث در مورد کمبود عرضه با توجه به سابق رهبر مونا مینا.

"این پزشکان هیچ سابقه فعالیت آنها دستگیر شدند زیرا آنها ارائه شده انتقاد از خود را بسیار خاص و حرفه ای شرایط" گفت: Amr مجدی دیده بان حقوق بشر که تایید دستگیری هشت پزشک و دو داروسازان. دو منتشر شده است گفت: در حالی که بقیه همچنان در بازداشت پیش از محاکمه.

در یک مورد امنیتی عوامل پشت سر هم به خانه هانی بکر و چشم پزشک در شمال قاهره به گفته وکیل خود و سازمان عفو بین الملل بیش از Facebook پست که با انتقاد از دولت برای ارسال کمک به ایتالیا و چین در حالی که مصر پزشکان از تجهیزات.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در ماه مارس دادستان عمومی متهم 26 ساله Alaa شعبان عظیمیه کرج حمیده تروریسم اتهامات پس از او اجازه دهید یک همکار تماس دولت coronavirus خط تلفن از تلفن خود را به جای اول گزارش مورد به مدیران, با توجه به سازمان عفو بین الملل. سه ماه باردار او همچنان در بازداشت پیش از محاکمه.

پزشکان در سه استان می گویند مدیران تهديد به گزارش آنها را اگر آنها علنا ابراز نا امیدی نسبت به مقامات و یا موفق به نشان می دهد تا برای کار.

در یک صدای ضبط شده به دست آمده توسط آسوشیتدپرس, یک معاون درمان در دلتای نیل در استان شنیده می شود گفت: "حتی اگر یک دکتر در حال مرگ است او باید در حفظ و کار و ... می شود و یا در معرض شدید ترین مجازات است."

یک پزشک در مصر به اشتراک گذاشته شده پیام WhatsApp با AP از مدیر خود هشدار کارکنان است که حضور خود را نظارت بود توسط دولت امنیتی است. در دو بیمارستان های دیگر در پایتخت کارگران ضمانت نامه جمعی استعفای بیش از شرایط کار برای ترس از اقدامات تلافی جویانه.

سرکوب انتقاد در مصر است که به سختی غیر معمول تحلیلگران می گویند اما دولت تبدیل شده است و بیشتر وحشت زده و عصبی به عنوان همه گیر تست توانایی های خود را و اقتصاد است.

با مرزهای بسته و هواپیماهای idled مصر را بحرانی درآمد گردشگری از بین رفته است. هفته گذشته ترس بیشتر اقتصادی fallout دولت بازگشایی خیلی از جامعه و استقبال صدها نفر از گردشگران بین المللی به استراحتگاه حتی به روزانه و میر گزارش شده بیش از 80.

"از آنجا که از مصر ثابت با توجه به تصویر خود را به عنوان یک محل برای گردشگری باز برای کسب و کار باز برای سرمایه گذاری به نظر می رسد مقامات حساس به واگرا دیدگاه در طول همه گیر" گفت: Amy Hawthorne یک مصر متخصص در این پروژه در خاورمیانه دموکراسی است.

حداقل 15 نفر دستگیر شده اند برای پخش "اخبار نادرست" در مورد این بیماری همه گیر گفت: حقوق بشر سازمان ملل متحد ، چهار مصر روزنامه نگاران که گزارش شیوع بیماری در زندان باقی می ماند به گفته کمیته حمایت از روزنامه نگاران که برچسب مصر در میان بدترین زندانبانان از روزنامه نگاران همراه با ترکیه و چین است.

در مارس مصر اخراج یک خبرنگار گاردین که به استناد یک گزارش ابراز مخالفت رسمی ویروس دفعات مشاهده شده است. مصر دولت اطلاعات بدن احضار واشنگتن پست و نیویورک تایمز خبرنگاران بیش از خود انتقادی پوشش در طول بیماری همه گیر.

با وجود رو به رشد نقض حقوق بشر جامعه بین المللی شمارش در مصر به عنوان سدی در برابر بی ثباتی منطقه ای گفت: خاورمیانه متمرکز مدافع حقوق در سازمان ملل متحد صحبت خواست نامش فاش نشود به بحث در مورد سیاست مهم است.

"وجود دارد هیچ اشتها" این مدافع گفت: "برای پرداختن به آنچه در جریان است در مصر اجازه دهید به تنهایی تحریم آنها را در هر راه را برای آنچه که دولت در حال انجام است به خود مردم است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن