ویرانی اقتصادی بافندگی در یک جمعه خوب شبیه هیچ دیگر

مادرید - مسیحیان سراسر جهان مشاهده یک جمعه خوب شبیه هیچ دیگر در خانه به تماشای livestreams به جای در کلیسا به

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399

مادرید - مسیحیان سراسر جهان مشاهده یک جمعه خوب شبیه هیچ دیگر در خانه به تماشای livestreams به جای در کلیسا به عنوان فشار بر روی دولت برای راه اندازی مجدد برخی از صنایع و دفع بیشتر ویرانی اقتصادی از coronavirus.

در سراسر جهان مرگ و میر در بسته در 100,000 با تایید تعدادی از آلوده شکوه 1.6 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این اعداد واقعی هستند که بسیار بالاتر به دلیل محدود تست قوانین مختلف برای شمارش مرده و coverups توسط برخی از دولت ها است.

در علاوه بر این به زندگی از دست این بیماری همه گیر است و ناودان اقتصاد در سراسر جهان است. رئیس صندوق بین المللی پول هشدار داده است که اقتصاد جهانی به رهبری برای بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود. U. N. سازمان گفت: 195 میلیون شغل تمام وقت می تواند از دست رفته در سه ماهه دوم به تنهایی.

در اروپا از 19 کشور که با استفاده از ارز یورو غلبه هفته تلخ اختلافات به توافق در هزینه $550 میلیارد برای کوسن رکود اقتصادی ناشی از ویروس است. ماریو Centeno که سران منطقه یورو وزرای مالی گروه به نام این بسته "کاملا بی سابقه است. ... امشب اروپا نشان داده است می توانید آن ارائه خواهد شد وجود دارد."

به عنوان هفته از مستندات تمدید شد در ملت پس از ملت و دولت بودند و فشرده برای سهولت محدودیت های کلیدی کسب و کار و صنایع.

دولت اسپانیا کار می کرد برای ایجاد یک 20 میلیارد یورو و صندوق برای کمک به کسب و کارهای کوچک و خود اشتغالی مقابله با اقتصادی خرید اینترنتی. پس از دو هفته توقف غیرضروری همه فعالیت های اقتصادی و کارخانجات و سایت های ساخت و ساز در اسپانیا می تواند از سر کار شنبه در حالی که مدارس اکثر مغازه ها و دفاتر بسته باقی خواهد ماند.

مقامات اسپانیایی گفت: آنها اعتماد که برنامه اجازه می دهد تا غیر ضروری کارگران را به کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز نمی تواند باعث افزایش قابل توجه در عفونت.

"ما نمی تواند اتخاذ آنها در غیر این صورت" گفت: ماریا خوزه Sierra اسپانیا بهداشت اورژانس مرکز.

در عین حال برخی از کارشناسان هشدار داده است که استراحت دو هفته "خواب زمستانی" از فعالیت های اقتصادی می آید خیلی زود است.

در ایتالیا صنعتی لابی در مناطق به نمایندگی از 45 ٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور از دولت خواست به سهولت خود را مستند بر همه غیر ضروری تولید تحمیل دو هفته پیش.

لابی در لومباردی, امیلیا رومانا ناحیهای در شمال غربی ایتالیا و ونتو مناطق گفت که اگر صنایع را نمی relaunch به زودی "در این کشور خطرات قطعی خاموش کردن خود موتور و هر روز که می گذرد خطر رشد می کند و نه قادر به راه اندازی مجدد آن است."

مالزی نخست وزیر اعلام کرد در یک هفته دو فرمت به این کشور مستند تا مارس 28 اما گفت: انتخاب بخش های اقتصادی می تواند بازگشایی در فازهای در حالی که زیر دقیق بهداشت قوانین.

انجمن جنوب شرق آسیا سازمان ملل تایید مراحل مختلف به مبارزه با این بیماری همه گیر از جمله ایجاد یک COVID-19 پاسخ صندوق های اطلاعات و استراتژی برای کاهش تاثیر بحران که کمک گروه آکسفام بین المللی برآورد می تواند فشار و نیم یک میلیارد نفر در سراسر جهان به فقر است.

در پایتخت کنیا نایروبی مردم از جان گذشته برای برنامه ریزی توزیع مواد غذایی stampeded هل دادن از طریق یک دروازه در یک منطقه در کیبرا زاغه. پلیس با شلیک گاز اشک آور مجروح شدن چند نفر.

محدودیت های مسافرتی در بسیاری از کشورهای آفریقایی در حال ایجاد گسترده درد برای کارگران کم درآمد است که اغلب کمی و یا بدون پس انداز.

در اندازه گیری چقدر سریع coronavirus آوردن اقتصاد جهان به زانو متناوب 16.8 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست در سه هفته بیشتر انتظار می رود به دنبال دارد. نرخ بیکاری ایالات متحده در ماه آوریل می تواند آمار 15% — یک عدد دیده نمی شود پس از پایان رکود بزرگ.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خار ترس اقتصاد ایالات متحده نمی خواهد به سرعت بازگشت و گفت: او تا به حال یک "احساس قوی" است که "اقتصاد در حال رفتن به انجام این کار بسیار خوبی است." ایالات متحده فدرال رزرو اعلام کرد که ارائه خواهد شد به $2.3 تریلیون دلار در وام برای خانواده ها و کسب و کار.

در ژاپن و جهان است و سومین اقتصاد بسیاری از آنها انتقاد نخست وزیر شینزو آبه برای بودن بیش از حد آهسته به اقدام در برابر این بیماری همه گیر. در نادر ملامت ژاپن استان آیچی به تویوتا, ماشین, شرکت, اعلام خود دولت اضطراری روز شنبه گفت: آن را نمی توانید صبر کنید برای دولت است.

"وضعیت بحرانی" گفت: Aichi رژیم صهیونیستی است. Hideaki اومورا. "ما تصمیم به انجام همه چیز ما می توانیم برای محافظت از Aichi ساکنان زندگی و سلامت است."

جهان قدیمی ترین جمعیت و COVID-19 می تواند به خصوص جدی برای افراد مسن.

تویوتا مدیر عامل Akio Toyoda گفت که او نگران است که اقتصاد ژاپن ممکن است نابود شود قبل از جهان می تواند برنده شدن در این مبارزه با ویروس.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

در برخی از بدترین آمار در کشورهای ایتالیا و اسپانیا, جدید, عفونت بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر شده است درست کردن. اما روزانه عوارض باقی می ماند و تکان دهنده است.

به 605 جدید و میر جمعه اعلام کرد در اسپانیا بودند که کمترین افزایش از مارس 24. Coronavirus ادعا کرده است حداقل 15,843 در زندگی وجود دارد و رسما آلوده 152,446 مردم اگر چه هر دو رای از سرایت و مرگ و مير در حال افت هستند.

یکی دیگر از نشانه ای از امید به نظر می رسد در قفل شده-پایین پاریس که در آن آتش-زخم کلیسای جامع نوتردام برگشتم به زندگی به طور خلاصه روز قبل از اولین سالگرد مارس 15 دوزخ که زده کلیسا. جمعه خوب شهدای led با پایتخت فرانسه را اسقف اعظم پخش شد زندگی می کنند.

سیاستمداران و مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند در برابر خطر انداختن سخت موفق به کسب سود در برابر این بیماری همه گیر آرامش اجتماعی فاصله بیش عید پاک تعطیلات آخر هفته. برخی از کلیساها برگزار می شود, مجازی, خدمات آنلاین, در حالی که دیگران مرتب نماز در رانندگی-در تئاتر.

بریتانیا روز پنج شنبه ثبت 881 جدید مرگ و میر نزدیک به 8000 تا در همه.

نخست وزیر بوریس جانسون بود نقل مکان کرد و از بخش مراقبت های پس از گذراندن سه شب وجود دارد که برای درمان ویروس. 55 سال باقی مانده بستری در لندن است. پدرش استنلی جانسون گفت: نخست وزیر نیاز به "استراحت" بود و بعید به نظر می رسد پشت در محل کار imminently.

افزایش مرگ و میر در انگلیس و نیویورک نشان می دهد که جنگ به مراتب بیش از.

ایالت نیویورک گزارش شکستن رکورد تعداد مرده سوم روز پنجشنبه 799. بیش از 7000 نفر کشته شده اند وجود دارد, حسابداری برای تقریبا نیمی از آمریکا در مرگ و میر بیش از 16,500.

"است که بسیار تکان دهنده و دردناک و نفس من حتی نمی باید کلمات را در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.

___

Becatoros گزارش از آتن ، مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب