اولیه رای گیری شروع می شود در L. A. شهرستان; برخی از اشکالات گزارش شده

صدها نفر از لس آنجلس مراکز باز برای رأی گیری در روز شنبه انتخابات ریاست جمهوری ابتدایی انتخابات به رای دهندگان

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

صدها نفر از لس آنجلس مراکز باز برای رأی گیری در روز شنبه انتخابات ریاست جمهوری ابتدایی انتخابات به رای دهندگان یک نگاه اجمالی اول از $300 میلیون تعمیرات اساسی این شهرستان را در انتخابات سیستم.

برخی از سکسکه گزارش شده است.

حدود یک چهارم از شهرستان 960 رای گیری مراکز میله میله برای باز باشد و از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر شروع شنبه. اما برخی از آنها قادر به باز کردن در زمان به دلیل لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است وارد شده گفت: مایکل سانچز معاون مدیر ارتباطات برای شهرستان ثبت دفتر. در مراکز دیگر کارگران را ندارند و کد امنیتی و یا ورود اطلاعات لازم برای شروع لمسی جدید=صفحه رای گیری مارک دستگاه. و بعضی از نقاط تاریک, حتی اگر آنها به نظر می رسد در شهرستان رسمی لیست اولیه رای گیری در مراکز.

دفتر ثبت شد و هنوز هم تعیین که چگونه بسیاری از مکان بودند تحت تاثیر این مشکلات اما تایید کرد که حداقل 10 مرکز رای دهی در هالیوود, غرب, هالیوود, نقره ای, دریاچه, سنگ عقاب رفسنجان ارتفاعات Lincoln Heights, مرکز شهر لوس آنجلس و کالیفرنیا هم باز دیر یا نه در همه.

تبلیغات

دفتر بود "کار در سراسر ساعت" برای ارسال troubleshooters و ارائه کمک های دیگر به آن مکان و اکثر آنها عملیاتی و روز شنبه بعد از ظهر سانچز گفت.

او اشاره کرد که به عنوان بخشی از وصله پینه کردن از سیستم رای گیری, L. A. ساکنان شهرستان می تواند در حال حاضر بازیگران در یک رای گیری در هر مرکز رای گیری به جای فقط یک محله بگوئید که به آنها اختصاص داده و آنها را تا 11 سال به انجام این کار قبل از مارس 3 اصلی.

"این بخشی از زیبایی داشتن اضافی روز" سانچز گفت. "البته در یک دنیای کامل, ما می خواهم می خواهم به مطمئن شوید که همه چیز و در حال اجرا هنگامی که ما باز اما واقعیت این است که ما روز اضافی در این رای گیری جدید, مدل, و, که بخشی از این بهره مند شوند. ما می توانید تمام از این باز روز مسائل است."

تبلیغات

باقی مانده از شهرستان مرکز رای دهی باز خواهد شد Feb. 29, چهار روز قبل از انتخابات.

انتقال به گسترش رای گیری برنامه و فهرستی از مکان های همه بخشی از یک طرح نوسازی است که از رای دهندگان انتخاب عمل دولت قانون که تشویق شهرستان برای سرمایه گذاری در پست الکترونیکی انتخابات در حالی که همچنین ارائه انعطاف بیشتری تجربه برای کسانی که مایل به بازیگران برگه های رای در فرد است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب