درایو-از طریق Naturalizations جدید شهروندان ایالات متحده در COVID-19 عصر

بزرگنمایی این تصویر افسر مهاجرت اداره سوگند وفاداری در یک درایو-از طریق تابعیت مراسم در ال کاجون،, ک

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

افسر مهاجرت اداره سوگند وفاداری در یک درایو-از طریق تابعیت مراسم در ال کاجون،, کالیفرنیا. حداکثر Rivlin-Nadler/KPBS پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حداکثر Rivlin-Nadler/KPBS

در ال کاجون،, کالیفرنیا., صفوف از ماشین حمل 600 به زودی به شهروندان ایالات متحده از 68 کشور به تصویب رسید از طریق یک سری از ایستگاه های پشت یک مرکز جامعه محلی در اوایل این هفته که در آن از آنها خواسته شد یک سری از سوال نهایی: "هر coronavirus علائم ؟ شما دستگیر شده پس از مصاحبه خود را? بدون بلیط چیزی که می خواهم؟"

پس از آن از آنها خواسته شد تا خود را تسلیم کارت سبز و با توجه به کوچک پرچم آمریکا. رانندگی کمی دورتر به جلو افسر مهاجرت پوشیدن پوشش اداره سوگند وفاداری, 6 فوت از ماشین پنجره. و در عرض چند دقیقه سال ها از عدم قطعیت بیش از صدها نفر از مردم شد شهروندان ایالات متحده در طی روز است.

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس قرار داده و نگه دارید و بر تابعیت مراسم در ماه مارس در سمت چپ آن جمع شدن هزاران نفر از افرادی که واجد شرایط برای تبدیل شدن به شهروندان اما تا به حال شده است قادر به به طور رسمی سوگند سوگند وفاداری — مرحله نهایی در اغلب سال-فرایند طولانی است.

سعی کنید برای روشن شدن به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است, U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی قرار دادن با هم یک سری از تابعیت درایو-throughs که در آن آینده نگر شهروندان می تواند در گام نهایی به سمت شهروندی همه بدون ترک اتومبیل های خود را.

قبل از خاموش شدن بیشتر منطقه سان Diego برگزار ماهانه خود تابعیت مراسم در سالن یک محل در مرکز شهر سن دیگو است که متناسب با هزاران نفر از مردم. در طول coronavirus همه گیر آن بوده است تبدیل به یک پناهگاه بی خانمان.

"مگه-مگه!" بلیندا رودریگز فریاد در یک نقطه پارکینگ فقط لحظات پس از تبدیل شدن به یک شهروند.

رودریگز مشغول به کار بود نسبت به تابعیت برای 20 سال است. او به ارمغان آورد او را خواهر و خواهر زاده همراه با او برای درایو-از طریق مراسم است. او رها شد در نهایت قادر به مرحله نهایی خود را نسبت به تابعیت قبل از او تا به حال برای تمدید اقامت او اجازه.

"من فکر کردم کارت من که قرار بود به پایان می رسد" رودریگز گفت. "من که قرار بود به آن را دوباره و شاید باید یک بار دیگر از این پرداخت پول بیشتر هزینه های بیشتر."

افسران مهاجرت در ال کاجون برگزار درایو-از طریق مراسم هر هفته از اوایل ماه ژوئن به بازی گرفتن تا برای سه ماه است که وجود دارد در مراسم گلدن هال.

"طلایی سالن بزرگ است مراسم اما این باعث می شود آن را بسیار شخصی تر تقریبا" گفت: مادلین Kristoff USCIS زمینه افسر سن دیگو. "افسران را وادار به شرکت در راه آنها به طور معمول نمی تواند به در سالن. و آن را واقعا سرگرم کننده را به صحبت کردن با افرادی که در حال رانندگی از طریق و رسیدن به شنیدن کمی از فروشگاه های خود را."

به جای تبریک یک سالن پر از چهره های مهاجرت افسران اداره سوگند اغلب انجام این کار فقط برای یک یا دو نفر در یک زمان.

"من آرزو می کنم ما می تواند یک چیزبرگر یا مانند یک میلک شیک را برای شما بچه ها بیش از حد" گفت: یک افسر مهاجرت, ساخت گفتگو با راننده نیرو Reinier.

Reinier از هند بود تابعیت از 10 سال پیش. روز دوشنبه او chauffeured مادرش بود که تبدیل شدن به یک شهروند.

"من به نام خواهر من و من گفت:" من احساس می کنم مثل این است که شیراز,' همه چیز به سرعت اتفاق می افتد," او گفت:.

آماده برای رای دادن

بسیاری از شهروندان جدید گفت: آنچه که آنها به دنبال به جلو به بسیاری شد, رای گیری در انتخابات ماه نوامبر.

"ما مصاحبه ما درست قبل از خاموش کردن و من نمی دانم اگر من می خواهم به قادر به رای دادن است که در نهایت بسیار مهم است که چرا من می خواهم برای تبدیل شدن به یک شهروند" گفت: Raphael Declercq که در فرانسه متولد شد. او قدردانی درایو-از طریق قادر را که اتفاق می افتد. "من خوشحالم که آنها در حال ساخت آن تلاش است."

خارج از منظم تابعیت مراسم ثبت نام رای دهندگان جداول استقبال مردم به عنوان آنها خروج. در درایو-از طریق وجود دارد غرفه یافت می شود. اما همراه با کوچک آمریکایی پرچم, جدید شهروندان داده شد بسته که شامل دستورالعمل در مورد نحوه ثبت نام برای رای دادن.

USCIS در حال حاضر رو به یک عظیم کمبود بودجه به دلیل کاهش صدور ویزا برنامه های کاربردی است که به دنبال برگشت به بزرگتر تابعیت حوادث بعد از این تابستان.

"بسیار خوب تبریک می گویم به شما, او را دور از کف زدن. شما در حال حاضر جدیدترین شهروندان ایالات متحده گفت:" یک افسر مهاجرت پس از تجویز سوگند برای سومین دوره متوالی به ساعت.

شاید در یک, جدید, و کوتاه در پیچ و تاب تابعیت مراسم جدید شهروند در پاسخ با صدای بوق ماشین شاخ.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب