تمرین کردن به سطح شهرستان و آمریکا COVID-19 شیوع به نظر می رسد حتی بدتر

بزرگنمایی این تصویر پرسنل پزشکی آماده شدن برای آزمون صدها نفر از مردم برای coronavirus. آنها به انتظ

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پرسنل پزشکی آماده شدن برای آزمون صدها نفر از مردم برای coronavirus. آنها به انتظارنشسته بودند تا در وسایل نقلیه در هفته گذشته در یک ققنوس محله. مت نیویورک/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت نیویورک/AP

در سراسر ایالات متحده coronavirus است یک بار دیگر در ماه مارس است. روز چهارشنبه به تنهایی وجود دارد نزدیک به 50 ، 000 مورد جدید — یک رکورد است. مورد شمارش برای هر دولت نشان می دهد این بیماری به طور عمده در گروه کشش از فلوریدا در سراسر بسیاری از جنوبی متحده و به سوی غرب به کالیفرنیا با آیداهو و آیووا نیز در مشکل.

اما هنگامی که شما استفاده از ابزار برای تمرین کردن به داده های محلی تصویر پیچیده تر می شود — و حتی بیشتر در مورد. در اینجا پنج takeaways:

ممکن است زمان برای یک ایالت مستند در آریزونا و فلوریدا

یک معیار کلیدی است که اپیدیولوژی آهنگ شماره جدید کروناویروس موارد هر روز به عنوان یک درصد از جمعیت. (این سرانه رویکرد کلیدی است زیرا این پرچم ها کمتر پرجمعیت مکان های که ممکن است مقدار زیادی از گسترش نسبی به اندازه خود — و به طور بالقوه بیشتر موارد از سلامت سیستم در حال راه اندازی برای مقابله با است.)

این هفته یک تیم به رهبری توسط محققان در دانشگاه هاروارد آمد تا با یک امتیاز ابزار با چهار ردیف: بالاترین "red" سطح هشدار — باعث اگر یک محل بیش از 25 مورد جدید در هر روز در هر 100000 نفر — به معنی ویروس در حال گسترش است به چنین درجه ای که شواهد نشان می دهد تنها راه برای دریافت یک دسته در این است که به بازگشت به اقامت در خانه حالت. در این مرحله حتی کمتر اقدامات شدید مانند انبوه ramped تا تست و تماس با ردیابی احتمالا آن را قطع نمی.

مشخصات فنی سه متحده در حال حاضر در حال سقوط در این رده: آریزونا و فلوریدا و کارولینای جنوبی است. اما استفاده از این ابزار برای بررسی وضعیت در سطح شهرستان و این ویروس را از طریق رسیدن به آریزونا در خاص آشکار می شود. نزدیک به دو سوم از دولت شهرستان در منطقه قرمز — در مقایسه با حدود یک سوم از کارولینای جنوبی شهرستانهای استان است.

"من بسیار نگران آریزونا می گوید:" توماس Tsai یکی از استادان دانشگاه هاروارد که در کنار هم قرار دادن این ابزار است. "ما می دانستیم که در مورد شیوع بیماری در ملت ناواهو. و در حال حاضر ما شاهد این هستیم که که تمام گوشه شمال شرقی آریزونا و در واقع بسیاری از آریزونا در حال تبدیل شدن به قرمز و خطری از این بیماری همه گیر در حال رشد از نسبت."

فلوریدا نگرانی او برای همین دلیل. "قبل از تمرکز بود واقعا در مناطق شهری اطراف میامی" Tsai می گوید. "اما در حال حاضر ما شاهد این هستیم که استان ها در فلوریدای مرکزی و حتی برخی از استان ها در دسته ماهی تابه — که تا به حال تعداد نسبتا کمی از موارد در مراحل اولیه بیماری همه گیر — شاهد افزایش افزایش موارد است."

وجود مشکل در تگزاس

از یک طرف تگزاس ارائه می دهد یک تضاد. در حال حاضر انتقال به طور عمده رخ داده در دولت شهرهای بزرگ یادداشت Marynia Kolak, رهبر از دانشگاه شیکاگو تیم است که ایجاد کرده است یکی دیگر از ابزار با شهرستان در سطح داده ها. "به طوری که آنها باید از این پتانسیل برای جلوگیری از شیوع قبل از آن ادامه می دهد" Kolak می گوید.

اما یکی دیگر از اندازه گیری تگزاس است در دردسر بزرگ. یک تیم از دارتموث ایجاد کرده است یک ابزار است که آهنگ نه فقط چگونه بسیاری از موارد جدید محلی مناطق در حال دیدن هر روز اما چگونه به سرعت کلی caseload در حال افزایش است هر روز. و سه محلات در تگزاس — از جمله کورپس کریستی منطقه که در آن موارد افزایش بیش از 15 درصد در طول هفته گذشته. (از نظر فنی دارتموث ابزار تقسیم مناطق شهرستان اما در جوامع با استفاده از همان مجموعه ای از بیمارستان است.)

کورپس کریستی نیز رتبه در بالا 10 وقتی که می آید به روزانه جدید مورد تعداد سرانه. "این دو whammy می گوید:" الیوت فیشر که از طلایه داران دارتموث ابزار. "این محل را با یکی از بالاترین تعداد موارد جدید و بالاترین نرخ رشد. به طوری که آنها واقعا نیاز به عمل خود را با هم."

محلات دیگر در این دو whammy دسته که او نقاط شامل ویکتوریا و آستین مناطق در تگزاس و در فلوریدا — Tampa, میامی اورلاندو و جکسون.

نقاط داغ در حال برداشت در غیر این صورت بهتر-خاموش متحده

محلی در سطح ابزار نیز برجسته شعله ور شدن یو پی اس در استان ها که در غیر این صورت نادیده گرفته شود چرا که آنها در کشورهای که در آن به طور کلی گسترش است که به عنوان جدی است.

"یک خوشه را می شود بسیار شدید در نظم برای دولت به عنوان یک نقطه داغ" دانشگاه شیکاگو Kolak می گوید. در عین حال سابقه بیماری همه گیر تا کنون نشان داده است که جدا شعله ور شدن یو پی اس می تواند در نهایت گسترش با عواقب فاجعه بار.

"گاهی اوقات کسانی که پیشرفت و رشد را به خوشه های بزرگتر. گاهی اوقات آنها نمی. بنابراین از نظر ما این مناطق بالقوه خطرات در حال ظهور."

دانشگاه هاروارد Tsai امتیاز به شهرستان یاکیما در ایالت واشنگتن به عنوان یکی که نگرانی های او. نمونه های دیگر عبارتند از شهرستانها در کالیفرنیا و آیووا. اما شایان ذکر است که اکثریت قریب به اتفاق استان ها در دانشگاه هاروارد گروه قرمز منطقه در سه منطقه قرمز متحده است.

دولت مرزهای یک چالش مطرح

شیکاگو گروه ابزار همچنین شامل یک ویژگی است که در سطوح منطقه ای در حال ظهور خوشه با شناسایی شهرستان که در آن روزانه سرانه مورد جدید تعداد بالا در هر دو وجود دارد و در کشورهای همسایه.

"چه این نشان می دهد که نه فقط نقاط داغ در سطح ایالتی اما شما شروع به توجه کنید که در بسیاری از نقاط داغ اتفاق می افتد در امتداد مرزهای متحده" Kolak می گوید.

مثالها عبارتند از بين جنوب کالیفرنیا و آریزونا و همچنین در امتداد رودخانه می سی سی پی — با موارد بالا در هر دو Memphis دنیاست. منطقه و در سراسر مرز در آرکانزاس است.

این مرز موضوع امتیاز یک چالش برای کشورهای Kolak می گوید. "وجود قطعی نگرانی وجود دارد مگر اینکه شما یک فدرال هماهنگ پاسخ هر چیزی که یکی از این کشورها می کند ممکن است لزوما باید کامل تاثیر مگر اینکه نزدیک متحده نیز به توافق برسند."

انتخاب است که شهروندان را نیز به او می گوید. "بنابراین برای مثال اگر شما در یک دولت است که بسیار سخت اجتماعی فاصله دستورالعمل اما دولت بعدی برای شما بسیار آرام آنهایی که رانندگی [وجود دارد] به کوتاه کردن مو" می تواند به دامن زدن مرزی گسترش یافته است.

شهروندان عادی باید بررسی شهرستان در سطح ابزار

در حالی که این ابزار توضیح داده شده عمدتا مفید برای دانشمندان و سیاستگذاران تلاش برای شناسایی و پاسخ به گسترده تر روند همه ما ممکن است از چک کردن آنها را بیشتر یا کمتر راه ما در گزارش آب و هوا.

دارتموث را فیشر می گوید: به دنبال نو-روزانه-موارد-سرانه اندازه گیری است که از یک پروکسی برای چک کردن "چه احتمال است که فرد ایستاده در خط با شما در یک استارباکس [در شهرستان خود را] ممکن است شما COVID-19."

شیکاگو Kolak موافق است. جولای چهارمین جشن تا حد زیادی لغو شده در منطقه ، اما او می گوید او نگران بحث است که بسیاری از مردم در حال برنامه ریزی برای سفر به صفحه نمایش آتش بازی دوردست.

بر اساس آنچه او شهرستان در سطح ابزار نقشه برداری را نشان می دهد: "من تشویق دوستان برای رفتن به آیووا برای جولای [چهارم] آتش بازی," او می گوید. "در برخی از این مناطق موارد هنوز هم بسیار کم است. اما وجود دارد, استان ها است که شروع به دست گرفتن پرچم به عنوان بالا نسبت به مناطق اطراف است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن