آیا COVID-19 آیا زندگی در ترس ؟ به انجمن خوش آمدید یعقوب روزمره جهان

موضوع این هفته بهداشت روان هفته است #GETREAL. آن را دریافت نمی کند واقعی تر از چیزی که ما رو در حال حاضر به عن

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

موضوع این هفته بهداشت روان هفته است #GETREAL. آن را دریافت نمی کند واقعی تر از چیزی که ما رو در حال حاضر به عنوان ما حرکت روانی تنش در آورده با COVID-19. برخی از مردم زندگی می کنند با این استرس زندگی خود را. این است که یعقوب داستان.

زمانی که این بیماری همه گیر شروع من 17 ساله-پسر یعقوب به من گفت: "شما می دانید که چگونه همه زندگی در ترس از COVID? در حال حاضر آنها می دانند که آنچه در آن می خواهم به من به جز من زندگی می کنند با این نوع از ترس تمام وقت." و او لبخند زد چرا که او در نهایت احساس قابل درک است. چه کسی می توانست تصور می کردند که COVID-19 خواهد در نتیجه درک بهتر از سلامت روان چالش ؟ زمانی که فوری هیستری از COVID-19 محو بسیاری از ما با احتیاط حرکت از زندگی با ترس است. متاسفانه که نمی خواهد در این مورد برای Jacobs جهان است.

من هرگز نمی توانست تصور تاب و چرخش شش سال گذشته را با من یا که سلامت روانی مبارزات ما در مواجهه با آن را ندارند و پایان تاریخ, اما در واقع در طول زمان تکامل.

این چیزی که با مغز آن یک معما است — پیچیده ترین کامپیوتر در جهان است. قطعا در پسر یعقوب مورد آن است. او عصبی مشخصات پیچیده است و شامل اوتیسم دائم از چالش های عمده ای پری ناتال سکته مغزی و ناتوان کننده مورد اختلال وسواسی-جبری که باعث شد بیش از شش سال پیش.

وقتی که او 11 یعقوب متقاعد شد که مردم را آلوده او. که وسواس. آن را تشدید شد و طاقت فرسا است. قادر به حضور در مدرسه به دنبال هر کسی که در چشم ترس زل زل نگاه کردن خود را آلوده به راه رفتن در افراد ردپای برای نوشیدن از آب چشمه و یا نشستن در جایی که شخص دیگری نشسته یعقوب فلج شده بود و با ترس 24/7. این پیشرفت خود را قادر به لمس هر کسی به غیر از من ،

حتی خوردن چرک, حمام کردن, و گاهی اوقات حتی تنفس ایجاد اضطراب است. آن را بسیار دشوار است زمان. او را اجبار به سعی و کاهش ترس خود را به تف virally (تا 500 بار در روز) و فریاد.

در آن زمان دسترسی به مراقبت دشوار بود چرا که از مدت ها انتظار لیست و سیستم مدرسه مجهز به بیمار برآید. ما در بحران است اما با توجه به این که یعقوب بود نه یک تهدید برای خود و یا دیگران او را یک اولویت است. در انصاف و ما درک نمی کنند که سفر ما در مورد به کشتی سوار در ندارد جادویی قرص به مشکلات ناپدید می شوند.

ظرف یک سال او به بستری برجسته مراقبت های سرپایی در بیمارستان کودکان شرق انتاریو در اتاوا. او در یک روانی, روز, برنامه, برای یک سال, که در آن او موفق به دریافت چند رشته ای و پشتیبانی فوق العاده ،

که بر ما کشف کرد که سکته مغزی را به طور قابل توجهی پیچیده خود را توسعه عصبی با آسیب دائمی مغزی و در بسیاری از راه او نیست 17-سال-مرد جوان اما معادل هشت-سال-کودک قدیمی. او صادقانه معتقد است که مارول شخصیت ثور است برادر خود را که من به هنگام تولد به او در لایه ازن و که من مادرش هستم الهه. (خوب شاید این آخرین قسمت این است که درست است.) و در عین حال او درخشان است یک دانش دائره المعارف جهانی دوم جنگ (کانادا موزه جنگ است مورد علاقه خود را در محل) و مجذوب با جهان اطراف او.

هنگامی که مبارزات خود شد شدید من می ترسم نا امید و احساس در زمان که پزشکی و آموزشی سیستم های انباشته در برابر شما با موانع در اطراف هر گوشه. اما پشتکار می پردازد و هنگامی که مواجه با این چالش شما باید یک انتخاب: حلقه یا ایستادن. شعار ما در اوایل شد "هنگامی که زندگی به شما دست لیمو." و تا امروز یعقوب با استفاده از تجربیات خود سعی کنید برای کمک به افزایش سلامت روان درک.

ذهنی او هنوز هم در تلاش روزانه, نیاز به مراقبت های روانی باقی می ماند و قادر به لمس دیگران و عاطفی خود را از سونامی در حال عمیق تر هل دادن او را به لبه.

پس از یک ویژه روز بد در ماه دسامبر گذشته من با توسل به یکی از تاکتیک های بقا و تغییر کانال و او را به یک رویداد که در آن او ملاقات و گفتگو نخست وزیر جاستین ترودو گوش کردن در مورد نظامی تهیه شد. ما تا به حال به قبل, درام, او نمی خواهد که ملاقات بعد از آن ساخته شده او را احساس خاص. لیموناد از لیمو.

دریافت داستان های بیشتری مانند این یکی در صندوق پستی خود را

وقت خود را با ستاره بزرگترین و بهترین امکانات با ما آخر هفته طولانی می خواند خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

یعقوب و من نیز تبدیل به سلامت روانی, طرفداران, ظاهر می شود قبل از کمیته های مجلس هستند و در این میان از شروع یک برنامه داوطلبانه برای جوانان مبتلا به اوتیسم در پارلمان هیل با کمک نمایندگان مجلس از جمله بهداشت روان مدافع جیمز Maloney (Etobicoke-Lakeshore).

و در حال حاضر ما به عنوان حرکت از جوانان مراقبت به مرور بزرگسالان مراقبت از مجموعه ای کاملا جدید از چالش در انتظار ما است. اما تغییر امکان پذیر است. یعقوب وجود داشته باشد با من در کنار او به انجام بخشی خود را برای حمایت از افزایش درک و ترویج عمل و راه حل.

و امید من این است که در این پست COVID-19 جهان است که انجام ساده تر تبدیل خواهد شد و ما به عنوان یک جامعه تمام خواهد شد همدلی بیشتر برای کسانی که سلامت روانی مبارزات خود ادامه خواهد داد.

جنیفر هارتلی, یک مادر دو یک سیاست دستیار در پارلمان هیل نویسنده از ویژگی های خاص و نیاز به حمایت در اتاوا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن