اسناد unsealed از کت و شلوار در برابر اپستین دوست دختر سابق

نیویورک - به تازگی unsealed دادگاه به اسناد و مدارک ارائه تازه نگاه اجمالی به شدید دادگاه مدنی مبارزه بین جفری

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

نیویورک - به تازگی unsealed دادگاه به اسناد و مدارک ارائه تازه نگاه اجمالی به شدید دادگاه مدنی مبارزه بین جفری اپستین دوست دختر سابق Ghislaine ماکسول و یکی از زنانی که متهم به زن و شوهر از سوء استفاده جنسی.

اسناد منتشر شده روز شنبه بودند از یک شرکت مستقر افترا طرح دعوی در دادگاه توسط یکی از اپستین مقتولین ویرجینیا رابرتز Giuffre.

Giuffre ادعا در کت و شلوار و دیگر دادخواهی ماکسول که استخدام او در سال 2000 به یک جنسی بنده به اپستاین. او گفت: این زن و شوهر پس از آن تحت فشار او را به داشتن رابطه جنسی با متعدد غنی و یا قابل توجه مردان از جمله بریتانیا را از شاهزاده اندرو آمریکا سیاستمداران ثروتمند کارآفرینان معروف دانشمند و طراح مد.

ماکسول و همه از متهم مردان باید رد آن اتهامات ،

در میان اسناد به تازگی منتشر شده بودند ایمیل ماکسول و اپستاین رد و بدل شده در ژانویه 2015 که Giuffre این اتهامات جدیدی به دور از توجه رسانه ها.

یک ایمیل فرستاده شده از اپستاین آدرس ایمیل اما نوشته ماکسول صدای به نظر می رسد به یک پیش نویس یک بیانیه و یا مجموعه ای از نقاط صحبت کردن برای ماکسول برای استفاده در دفاع از خودش. آن گفت که او تا به حال شده است که هدف از "اتهامات کاذب از ناشایستگی و توهین آمیز رفتار که من لغات و هرگز تا به حال شده است به."

در پاسخ به یک ماکسول ایمیل چند روز بعد اپستاین نوشت: "شما هیچ کار اشتباهی انجام داده و من (را) از شما می خواهم برای شروع اقدام مانند آن است." او پیشنهاد کرد او بیرون بروید و با نگه داشتن سر خود را بالا "نه به عنوان یک (فرار) محکوم است."

اپستاین خودش را کشته بود در تابستان گذشته در حالی که در انتظار محاکمه در قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه. ماکسول بود اخیرا دستگیر شده اتهامات فدرال که او استخدام حداقل سه نفر از جمله یک جوان 14 برای اپستاین به سوء استفاده جنسی در 1990s. دادستان گفت که او نیز در سوء استفاده.

ماکسول است که در زندان در انتظار محاکمه در نیویورک است.

بسیاری از اسناد و مدارک unsealed توسط دادگاه روز شنبه تا به حال شده است در دسترس عموم قبل از.

آنها شامل یک رسوب که در آن Giuffre توصیف اتهام سوء استفاده و همچنین پاسخ به سوالات در مورد اشتباهات او می خواهم ساخته شده که قبلا در گفتن داستان خود را از جمله در اصل گفتن یک دادگاه او بود 15 زمانی که او ملاقات اپستاین که سوابق نشان داد او حداقل یک سال و بالاتر.

Giuffre در طول سال گفت: داستان خود را به FBI اما اتهامات آورده بودند بر اساس اتهامات او را و او است یکی از سه متهم قربانیان در جریان پرونده جنایی علیه ماکسول.

دو اسناد که منتشر شد به عنوان برنامه ریزی شده پنج شنبه شد و رسوبات ماکسول داد در دعوی در دادگاه مدنی در سال 2016.

ایالات متحده منطقه قاضی Loretta A. Preska دستور داده بود آنها منتشر شد اما ماکسول وکیل او به دادگاه تجدید نظر حکم را به 2 متحده مدار دادگاه تجدید نظر.

وکیل او گفت که آنها باید مسدود شود پس او در حال حاضر چهره اتهامات جنایی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Michael R. سیساک و جیم Mustian کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب