پزشکان بدون مرز در پاسخ به اتهام 'نژادپرستی' از کارکنان آن

بزرگنمایی این تصویر یک جاده خاکی از طریق کاهش آلاینده پزشکان بدون مرز اردوگاه در جنوب سودان. در یک ن

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک جاده خاکی از طریق کاهش آلاینده پزشکان بدون مرز اردوگاه در جنوب سودان. در یک نامه 1,000 کارمندان فعلی و سابق هستند را متهم به کمک گروهی از نژاد پرستی و سفید برتری. دیوید Gilkey/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Gilkey/NPR

در طول ماه گذشته بیش از 1000 فعلی و سابق کارکنان با کمک گروه پزشکان بدون مرز را امضا کرده اند نامه ای با مواد منفجره اتهام: vaunted سازمان آنها می گویند ساخته شده است یک طرز فکر "سفید برتری" که استمرار "نژاد پرستی توسط کارکنان ما در سیاست های ما در شیوه های استخدام در محل کار ما فرهنگ و از طریق اعمال dehumanising 'انسانی' برنامه توسط یک ممتاز سفید اقلیت نیروی کار است."

در میان امضا کنندگان این است که مارگارت Ngunang یک مددکار اجتماعی بالینی که تجربه ارائه می دهد یک پنجره به همین دلیل مردمی از مبارزات انتخاباتی تبدیل شده است به طوری مهیجی.

Ngunang که در اصل از کامرون پیوست پزشکان بدون مرز فقط سه سال پیش پس از یک کار طولانی در ایالات متحده او می گوید: او با الهام از آنچه که او می خواهم در مورد این گروه از دختر او یک داروساز در حال حاضر در حال همکاری با پزشکان بدون مرز. آن 65,000 اعضا ارائه مراقبت های ویژه به مردم در برخی از جان گذشته ترین و مکان های خطرناک در جهان است. در سال 1999 گروه اهدا شد جایزه نوبل صلح است.

"من فکر کردم آن یک سازمان بزرگ با توجه به کاری که آنها انجام می دهند در کشورهایی که تجربه جنگ و قحطی" Ngunang می گوید.

این احتمال که او می خواهم در صورت تبعیض نژادی از آنها ؟ "آن را نمی متقابل ذهن من در تمام می گوید:" Ngunang.

اما Ngunang می گوید: microaggressions آغاز شد به معنای واقعی کلمه لحظه ای او رسید او اولین ارسال — بیمارستان اجرا با کمک گروه در جنوب سودان.

چمدان هنوز در دست Ngunang و دیگری ورود جدید — همچنین یک مهاجر آفریقایی مستقر در ایالات متحده به دفتر راه می رفت بالا رسمی:

"یک زن صحبت کردن به دو نفر. و هنگامی که گفتیم سلام برای این زن او را نادیده گرفته ما. شما می دانید که او تبدیل به نگاه ما و ادامه داد: صحبت کردن است."

Ngunang خودش گفت که شاید این زن بود فقط خیلی شلوغ یا غیر منتظره ای بی ادب فرد است.

اما بیش از این هفته دوباره و دوباره Ngunang متوجه سفید کارکنان درمان سفید همکاران گرمی در حالی که نادیده گرفتن "مردم با پوست تن افراد با لهجه من. این حس نامرئی بودن چون شما سیاه و سفید است."

زمانی که بسیاری از سفید همکاران متوجه او Ngunang می افزاید: آن اغلب به دوم حدس می زنم او قضاوت و تصمیم گیری است. "شما باید همه چیز را که شما در حال قرار دادن در زیر میکروسکوپ" او به یاد می آورد. "همه چیز را که شما مورد سوال است."

اما Ngunang می گوید: این وضعیت به مراتب بدتر محلی جنوب سودان کارکنان. برای آنها یک کار با پزشکان بدون مرز بیش از حد با ارزش به خطر شکایت در مورد هر گونه مشکلی — حتی زمانی که سفید کارکنان خواهد صحبت کردن به آنها و سرزنش آنها.

"برای من, می گوید: Ngunang "آن را فقط بسیار حادثه ... چون [من] از کامرون آن را به ارمغان آورد استعماری ذهنیت است."

کریستوس Christou است که رئیس جمهور از بین المللی پزشکان بدون مرز.

در مصاحبه با NPR در مورد نامه او سوال چگونه گسترده حوادث آشکار نژادپرستی هستند در سراسر سازمان و ده ها تن از ماموریت.

اما او می گوید هیچ سوال وجود دارد این سازمان ساخته شده است یک مشکل ، "این ایده از سفید ناجی — سفید دکتر رفتن و ارائه کمک به مردم آفریقا و به خصوص برای کوچک آفریقایی بچه ها."

Christou می گوید: آن زمان برای کل نوسازی:

"بودن به وضوح ضد نژادپرستانه در این سازمان است نه فقط در مورد از بین بردن و غلبه بر تمام این موانع است که ممکن است ایجاد شده اند در طول تمام این سالها," او می گوید. "آن را مورد بازنگری انسانی مدل: کل راه توزیع قدرت تصمیم گیری و همچنین منابع است."

به عنوان یک شروع روز پنج شنبه او برگزاری یک نشست بین المللی هیئت مدیره برای رای دادن بر روی طیف وسیعی از اقدامات از جمله تنظیم معیارهای پیشرفت خواهد شد که به طور منظم بررسی شود.

اما چقدر از این بحث ترجمه را به یک واقعیت جدید بر روی زمین ؟

آفریقا استوارت رئیس پزشکان بدون مرز' آمریکا مدیره. او امتیاز خود را به او انتخابات در سال 2017 به عنوان نشانه ای از میل به تغییر. در نظر او اشاره می کند که او مطرح:

"یک فولاد اسکراب tech مادرم — که نمی تواند رفتن به مدرسه پرستاری. یک پلنگ سیاه, پدر, [که] به نام [من] آفریقا می گوید:" استوارت خنده. "منظورم این بود که من به دنیا نمی برای این کار؟"

و او می گوید: او بخشی از یک موج متنوع تر رهبران. ایالات متحده آمریکا هیئت مدیره از 13 عضو است که در حال حاضر اکثریت زنان, با, دو, دیگر, سیاه و اعضای مکزیکی آمریکایی است.

به طور مشابه, در طول دهه گذشته سهم برنامه رهبری در سراسر پزشکان بدون مرز که توسط مردم از جنوب جهانی — به عنوان مخالف به آمریکایی ها و اروپایی ها از افزایش 24 درصد به 46 درصد.

اما استوارت همچنین اشاره می کند که اقدامات مختلف است که او و دیگران را تحت فشار قرار دادند در چند سال گذشته در حال در نظر گرفتن مدت زمان طولانی برای پیاده سازی — از جمله طرح های تصویب شده توسط سازمان های بین المللی به منظور کاهش پرداخت شکاف بین بین المللی کارکنان و کارمندان محلی.

"آن احساس می کند مانند ما بخشی از راه حل است. اما آن را نیز احساس می کند مانند " خوب لعنتی. چه مدت آن را برای پوشیدن پایین کوه?' "

به عنوان مارگارت Ngunang او می گوید زمانی که او در بازگشت از سودان جنوبی او مواجه دختر خود را در مورد همه نژاد پرستی او می خواهم شاهد وجود دارد.

"من گفت:" چرا شما به من بگویید در مورد آن بخش از آن ؟ دختر من خندید و گفت: "سپس شما نمی خواهد که از بین رفته اند.' او واقعا معتقد است که در ماموریت [پزشکان بدون مرز]."

در انعکاس Ngunang می گوید او هنوز هم بیش از حد.

"این دلیل من انجام آنچه که من در حال حاضر انجام," او می گوید. "در آن است رفتن به یک تغییر دهید ؟ شاید نه. اما حداقل من می دانم که من اضافه شده صدای من."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب