راهنمایی و رانندگی به عنوان گفتار پلیس ساکنان استدلال می کنند در کت و شلوار بیش از کالیفرنیا پلاک

پس از محترم تخلیه زیر چهار خارجی تورهای پل Ogilvie خرید یک ماشین و می خواست به ترکیب دو نام مستعار او برای ایج

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

پس از محترم تخلیه زیر چهار خارجی تورهای پل Ogilvie خرید یک ماشین و می خواست به ترکیب دو نام مستعار او برای ایجاد یک شخصی پلاک.

او تصمیم گرفت در "OGWOOLF," ترکیبی از نظامی خود نام مستعار استفاده از دو حرف اول نام خانوادگی و "وولف" آنلاین صفحه نام او استفاده می شود از سال 1999.

اما California Department of Motor Vehicles رد Ogilvie این نرم افزار به دلیل درخواست خود را برآورده نمی کنند آژانس معیارهای.

در حال حاضر آزادیخواه و اقیانوسیه حقوقی بنیاد است که از نظر قانونی به چالش کشیدن راهنمایی و رانندگی و محیط زیست پلاک برنامه به نمایندگی از پنج ساکنان کالیفرنیا از جمله Ogilvie در 1st متمم زمینه. این طرح دعوی در دادگاه در دادگاه فدرال در سان فرانسیسکو در این هفته مدعی راهنمایی و رانندگی به عنوان گفتار پلیس محدود کردن بیان شخصی به صورت "خودسرانه" و "خنده دار" دلایل.

تبلیغات

"مانند بسیاری از کالیفرنیا مشتریان ما می خواستم برای بیان پیام های مانند نام مستعار خود را از نظامی گروه راک مورد علاقه یا عشق و موتور سیکلت" وکیل ون Fa گفت. "آنها نباید مانع از بیان آن پیام بر اساس راهنمایی رسمی را حدس است که کسانی که پیام های توهین آمیز است."

مقامات بخش کاهش یافته در انتظار دادخواهی که چالش های یک برنامه است که به ارمغان آورد و دولت نزدیک به 60 میلیون دلار در سال گذشته است.

این چالش قانونی پس از دیگری قاضی فدرال حکم اخیر که محیط زیست پلاک "به صراحت بیان شخصی در گفتار و نه دولت سخنرانی" طرح دعوی در دادگاه استدلال می کند.

در این چالش ظ توسط همان سازمان های غیر انتفاعی موسسه حقوقی وزارت در نهایت اجازه کالیفرنیا طرفداران فوتبال Jonathan Kotler به افتخار تیم های مورد علاقه خود را با غرور صفحه "COYW" اما بخش نیست سیاست خود را تغییر دهید. Kotler پشتیبانی از لندن با فولهام که اغلب طرفداران شعار "بیا تو سفیده" برای بازیکنان خود را در لباس.

تبلیغات

در سال 2018 این گروه را تکذیب کرد بیش از 30000 شخصی پلاک های کاربردی از 249,000 درخواست دریافت از آنجا که زبان پیشنهادی نمی دیدار با گروه معيار با توجه به کت و شلوار.

با توجه به راهنمایی و رانندگی ویژه بهره پلاک سیستم سفارش گروه را رد هر گونه درخواست اگر آن را حمل توهین آمیز معانی به طعم خوب و نجابت و یا اگر آن را گمراه کننده است. قبل از اینکه یک فرد تسلیم درخواست راهنمایی و رانندگی به تشریح یک لیست از دستورالعمل توصیف آنچه مجاز نمی باشد از جمله زبان عامیانه و مبتذل و فحش و معانی جنسی.

در Ogilvie مورد راهنمایی و رانندگی را رد کرد و درخواست خود را به دلیل آن را "حاوی[اد] یک مرجع به یک باند وابستگی" و "توهین آمیز به طعم خوب و نجابت است." "اوجی" می تواند تفسیر به ایستادن برای "گانگستر اصلی."

نمونه دیگر در طرح دعوی در دادگاه عبارتند از:

  • SLAAYRR: James بلر از سن متعو می خواستم به پرداخت ادای احترام به خود را مورد علاقه های فلزی گروه Slayer اما بخش یافت درخواست "تهدید تهاجمی یا خصمانه است."
  • عجیب و غریب: Amrit Kohli از اوکلند تاسیس عجیب و غریب قوم پرونده در تلاش برای اصلاح این کلمه عجیب و غریب. بخش درخواست او را رد کردند به دلیل آن می تواند به عنوان حمله به یک گروه خاص یا فرد.
  • DUK N A: Andrea Campanile از مونتری صاحب دو Ducati موتور سیکلت در نظر گرفته شده و آن به معنی "Ducati و آندریا." که درخواست داشت "بی حرمتی و یا زشت و ناپسند."
  • BO11LUX: Paul کرافورد از سن دیگو می خواستم بشقاب خود را به نمایندگی از خود شکسپیر میخانه شعار "واقعی آبجو, مواد غذایی مناسب هیچ bollocks." درخواست خود را نیز رد کرده است چرا که می تواند آن را تفسیر می شود از یک طبیعت جنسی.

این شرکت احتمالا تا به یک نقطه خوب گفت: یوجین Volokh که می آموزد 1st اصلاح قانون در UCLA مدرسه قانون است.

"زمانی که دولت در تنظیم یک برنامه که در آن مردم می توانند در خود گفتار مانند یک پلاک برنامه آن را به طور کلی به اداره آن را در معقول و دیدگاه-خنثی, راه, بنابراین آن را نمی تبعیض بر مبنای دیدگاه" او گفت:.

سیاست فعلی به نظر می رسد به سقوط کوتاه گفت: "اول از همه به این دلیل که بسیار مبهم و به طور جداگانه به دلیل برخی از offensiveness که راهنمایی و رانندگی به نظر می رسد با اشاره به به نظر می رسد از دیدگاه."

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب