با وجود خطرات جزایر یونانی مشتاق به بازگشایی به گردشگران

میکونوس, یونان - میکونوس " جدیدترین نوار رستوران Pelican به نظر می رسید به نظر می رسد از هیچ جا.جداول قهوه و م

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

میکونوس, یونان - میکونوس " جدیدترین نوار رستوران Pelican به نظر می رسید به نظر می رسد از هیچ جا.

جداول قهوه و ماشین آلات اتصالات نور, موسیقی, میکسر و کارکنان پوشیدن مطابق سیاه, ماسک صورت هنوز در حال چاک دار به محل یونانی ها به بازدید کنندگان trickled در در آغاز یک تعطیلات طولانی آخر هفته. صاحب Vasilis Theodorou می گوید: او در عجله برای بازگشت به کسب و کار.

یونان بیش از حد.

به شدت متکی بر گردشگری این کشور رسما باز می شود به خارجی واردان دوشنبه. امید خود را دوخته بر نخست مقصد مانند سلیمان از میکونوس, رودز, کورفو, کرت و Santorini که در آن خدمات کشتی به طور منظم در حال حاضر از سر گرفته و مستقیم پروازهای بین المللی آغاز خواهد شد ژوئیه 1.

یونان قمار در تصمیم گیری برای استراحت COVID-19 سلامت بازرسی در بنادر و فرودگاه ها را امتحان کنید برای جلوگیری از رکود اقتصادی فلج کننده داشتن تنها به تازگی پدید آمده از دردناک بحران مالی است.

"کسب و کار خواهد بود 80% پایین (در سال جاری). بنابراین ما در حال انتظار برای 20 درصد است و ما خوشحال هستیم چون ما می دانیم که آنچه در آن خواهد بود" Theodorou گفت.

"مهم نیست که چقدر ما آرزوی آن را و می خواهید آن را, آن را نمی خواهد بیش از آن است. ما انتظار داریم که گردشگران از مرکزی اروپا برای اولین بار خواهد آمد و امیدوارم آمریکایی ها در مرحله بعد. آنها مشتریان ما بهترین است."

به موقع و به شدت اجرا مستند اقدامات را تا کنون نگه داشته عفونت یونان-نرخ پایین و مرگ و میر زیر 200.

اما بازگشایی به معنی جزایر — بسیاری تنها با پایه امکانات بهداشتی و قبلا پناه از شیوع بیماری در سرزمین اصلی یونان — خواهد دوباره دریافت بازدید کننده از سراسر جهان تا کنون در بیش از مردم محلی است.

میکونوس شهردار کانستنتینز Koukas گفت: AP که جزیره نشینان احساس آماده و روشن دولت دستورالعمل.

"ما می خواهیم برای باز کردن back up و ما می رویم به 2020 فصل را با خوش بینی" او گفت:. "اما ما به طور کامل آگاه است که ... (از آن) خواهد بود هیچ چیز مانند فصل 2019 — و امیدوارم هیچ چیز مانند فصل در 2021."

جزیره ای است که به بسیاری از پرچمش بالا زندگی و لذت گرایی, Mykonos به طور معمول بسیار متفاوت در اوایل ماه ژوئن است.

آن پیچ سفید خیابان ها را بسته بندی می شود. بالا مشتریان پرداخت خواهد بود ریختن از میله eyeing لوکس عرض و رقابت با جمعیت از کشتی های کروز برای یک میز رستوران. VIP ناظران را کشف ستاره پاپ کتی پری و فوتبال بزرگ کریس رونالدو در میان یک محصول بزرگ از مشاهیر در اینجا دیده می شود در سال های اخیر است.

در این سال, سواحل, خالی, اجاره اتومبیل پر کردن حصار-خاموش لات و اکثر فروشگاه ها باقی می ماند padlocked. گربه های ولگرد و جزیره طلسم, بزرگ, نور صورتی, pelican, پرسه زدن در خیابان ها برای شرکت.

موزاییک هنرمند ایرنه Syrianou نگه داشته است کارگاه را باز با وجود عدم مشتریان. "ما به تماشای اخبار و امید برای بهترین" او می گوید: ترک خوردگی قطعه سنگ مرمر به تراشه با یک چکش.

"تقریبا تمام مشتریان من هستند و آمریکا و این که آیا آن را خرید قطعه از هنر ساخت سفارشات آنلاین و یا حضور در کلاس های من در طول تابستان" او گفت: قبل از اضافه کردن با خندیدن: "پس از آن برای رفتن به یک سال سختی. اما من یک هنرمند هستم و من رفته ام گرسنه قبل از."

دولت بازگشایی سیاست مورد انتقاد قرار گرفته توسط جناح چپ " سیریزا حزب مخالف اصلی که استدلال سخت تر کنترل باید نگه داشته شود در جای خود با مقامات تنها اجازه سفر به کسانی که به تازگی آزمایش شده در کشور مبدا.

وزیر بهداشت Vassilis Kikilias جمعه اصرار داشت که ایمنی خالص ساخته شده بود برای سلیمان — با قابلیت اتصال به یکدیگر و به سرزمین اصلی بیمارستان برای تست سلامت و تخلیه. شبکه ای از پزشکان و کارکنان پشتیبانی مستقر خواهد شد و با کمک بیش از 100 واحد همراه در اتومبیل و قایق سرعت و با حمایت گارد ساحلی نیروی هوایی و مقامات مدنی. وزارت بهداشت نیز باید 11 اینده به دنبال "حمل و نقل کپسول" است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بیماران عنوان به مراقبت های ویژه امکانات.

"هر یک از جزیره متصل خواهد شد به طور کامل مجهز به سرزمین اصلی بیمارستان" Kikilias گفت.

یونان قمار به دنبال یک دهه از رشد گردشگری و افزایش تکیه بر این صنعت سالانه تعداد بازدید کننده بیشتر از دو برابر از سال 2010 به 34 میلیون دلار در سال گذشته درآمد تا 80 درصد به حدود 18 میلیارد یورو معادل 20.2 میلیارد دلار).

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در طول بسیاری از کسانی که سالها در این کشور teetered در آستانه ورشکستگی و خروج از منطقه یورو ارز بلوک در حالی که یونانیان را تحمل سخت ریاضت اقتصادی در ازای سه بین المللی کمک مالی.

وزیر گردشگری هری Theoharis هنگامی که یونان رسمی بالا برای مالیات و درآمد روز جمعه گفت که این کشور مصمم است برای حمایت از صنعت گردشگری خود.

"ما در حال ارسال یک پیام روشن را به جهان سفر است که ما را یک گام به عقب یا در سلامت پادمان و یا در باز کردن این کشور است." ___ Iliana میر در میکونوس کمک کرده است. ___ دنبال Gatopoulos در http://www.twitter.com/dgatopoulos



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب