با وجود هشدارهای زودهنگام ایالات متحده در زمان ماه به گسترش گرد و خاک برای تولید COVID-19 آزمون

بزرگنمایی این تصویر پزشکی کارگران آماده به استفاده از یک سواب به اداره coronavirus آزمون در یک درایو

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پزشکی کارگران آماده به استفاده از یک سواب به اداره coronavirus آزمون در یک درایو-از طریق مرکز در 21 مارس در جریچو n. y. بروس بنت/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بروس بنت/گتی ایماژ

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گوید آن را در حال حاضر صرف میلیاردها دلار برای کمک به کشورهای COVID-19 تست بیشتر به طور گسترده ای در دسترس به معنای حرکت به نشانی ماه-طولانی رسیدگی به شکایات در مورد آزمون نمایند.

اما در اینجا پازل: بسیاری از آزمایشگاه می گویند که مقدار زیادی از آزمایشات است. پس چه قطع?

تبدیل کردن یک "آزمون" است و نه یک دستگاه واحد. COVID-19 تست شامل چند مرحله هر یک نیاز به منابع مختلف و با وجود کمبود منابع مختلف در زمان های مختلف در مکان های مختلف.

اما با وجود هشدار در مورد کمبود عرضه توسط کارشناسان بهداشت و درمان و فرمانداران حداقل در اوایل ماه فوریه دولت فدرال در زمان تا اواخر مارس به سطح شیب دار بالا تولید داخلی از سواب — جهانی تشکیل دهنده رایج ترین نوع COVID-19 تست.

سواب تست برای عفونت فعال بر خلاف آنتی بادی آزمون که شامل نقشه کشی خون برای بررسی اینکه آیا بدن است که از ویروس.

مرحله 1 از یک سواب تست, جمع آوری نمونه و رایج ترین راه برای انجام این کار توسط swabbing یک بیمار بینی یا گلو. مجموعه نمونه معمولا شامل یک سواب یک لوله و یک محلول شیمیایی به نام "ویروسی حمل و نقل, رسانه های" نگه می دارد که نمونه تازه آن را به عنوان سفر به یک آزمایشگاه است. وجود دارد ده ها تن از انواع مورد تایید FDA تست های گرد و swabbing است که معمولا در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی و یا درایو-از طریق تست سایت.

مرحله 2 می گیرد در یک آزمایشگاه. وجود مواد ژنتیکی استخراج شده از نمونه است. که نیاز به یک دستگاه خاص و مواد شیمیایی به نام معرف.

هنگامی که مواد ژنتیکی استخراج شده است مرحله 3 رخ می دهد: یک دستگاه را چک میکند که آیا که مواد ژنتیکی شامل هر یک از coronavirus. اگر آن را ندارد, نمونه آزمایش مثبت برای COVID-19.

"یک تست است که به سادگی یک جزء تست اما بسیاری ساخته شده است اجزای مختلف" گفت: هدر پیرس, مدیر ارشد, برای علم سیاست تنظیم مقررات و مشاور در Association of American Medical Colleges. "اگر هر یک از این قطعات از دست رفته است و یا دارای مقادیر کافی این آزمون نمی تواند اتفاق می افتد."

این COVID-19 تست شده است گرفتار قطعات گم شده از جمله پشم معرفها و محلول شیمیایی نگه می دارد که نمونه های تازه است. چند هفته وجود دارد کمبود برخی از اما نه دیگران و یا یک محل آنها است و دیگری نیست.

گرفتن سواب. آنها قادر به کار با هر مورد تایید سواب آزمون. این نام نشان می دهد چیزی به عنوان ساده به عنوان یک Q-tip, اما آنها تخصصی تر. نازوفارنکس سواب به عنوان آنها نامیده می شود در نظر گرفته دستگاه های پزشکی و باید به مدت طولانی و به اندازه کافی انعطاف پذیر برای دریافت تمام راه را از طریق بینی به پشت گلو.

در مارس 17 نشست خبری رئیس جمهور تهمت و گفت که در چند هفته آینده دولت فدرال خواهد بود ارسال میلیون ها نفر از سواب به آمریکا و افزود: "بیشتر این پنبه. این یک معامله بزرگ نیست."

اما تهمت اشتباه بود. پنبه می تواند تداخل با آزمون نتایج به دلیل آن را شامل خود آن مواد ژنتیکی پس از نازوفارنکس سواب به طور معمول ساخته شده از پلی استر و نایلون و فوم و یا برخی دیگر از مواد مصنوعی.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مقایسه با یک سواب پنبه (سمت چپ) به یک سواب است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در coronavirus آزمایش در طول یک جلسه در مارس 19. دو روز قبل از تهمت به اشتباه گفت سواب پنبه استفاده می شود می تواند برای coronavirus تست. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

در آوریل 20, معاون رئیس جمهور, پنس, صحبت کردن علنی در مورد مرحله به مرحله بازگشایی اقتصاد در این گفت: "ما بهترین برآورد ما به اندازه کافی تست ظرفیت امروز برای هر دولتی در امریکا برای رفتن به مرحله 1."

اما "تست ظرفیت" لزوما به معنای آزمایش است اتفاق می افتد. به یاد داشته باشید: تست شامل نه فقط swabbing بلکه با داشتن یک نمونه تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه. و آزمایشگاه ممکن است این ماشین آلات است که تجزیه و تحلیل نمونه اما اگر وجود ندارد به اندازه کافی سواب کسانی که ماشین آلات ممکن است بیکار نشستن. به عبارت دیگر کمبود سواب ممکن است به جلوگیری از آزمایشگاه از عامل در ظرفیت تست کامل.

پس چرا با وجود کمبود چیزی به ظاهر ساده به عنوان گوش پاک کن?

برای یک دلیل وجود داشته است و تنها دو تولید کنندگان عمده از این سواب در سراسر جهان — پیوریتن محصولات پزشکی در ایالت مین و Copan تشخیص در ایتالیا. زمانی که COVID-19 آمار و تقاضا برای سواب سر به فلک کشید شرکت های غرق شد و نمی تواند نگه دارید تا.

"من فکر نمی کنم که ایالات متحده آماده شد" گفت: تیموتی Templet پیوریتن ها است معاون اجرایی رئیس جمهور از فروش جهانی. "که شامل ما پیوریتن. این شامل مشتریان ما. و آن را شامل دولت و ... و در حال حاضر آن را می شود واقعا nerve-wracking به فکر می کنم که ممکن است ما در این برای یکی دیگر از چند سال."

بزرگنمایی این تصویر

پیوریتن محصولات پزشکی کارکنان کار در مین مین گیاه در سال 2017. در 29 آوریل سال 2020 دولت فدرال اعلام کرد پیوریتن شده بود اهدا شد $75.5 میلیون دلار قرارداد برای تولید بیشتر سواب برای coronavirus تست. Carl D. والش/پورتلند پرس هرالد از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Carl D. والش/پورتلند پرس هرالد از طریق گتی

دولت آمریکا می توانست گردآوری سواب استراتژیک ملی ذخایر فدرال انبار لوازم پزشکی, اما نمی شد.

دولت نیز دفاع تولید عمل یک ابزار تهمت و دولت در اواخر ماه مارس به نیاز به جنرال موتورز برای تولید بیشتر هواکش برای coronavirus بیماران. اما دولت عمل نمی کند و به سرعت به استفاده از این ابزار برای گرد و خاک کمبود حتی اگر برخی از مردم مشاوره است.

"هفته پیش" واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت NPR در آوریل 16, "من خطاب به رئیس جمهور و خواست او را به استناد دفاع تولید عمل می کنند و بسیج باور نکردنی زنجیره تامین است که وزارت دفاع است و به درخواست آنها را به تبدیل برخی از تولید خود را از سخت افزار و نرم افزار به سواب و تماس ویال و ماشین آلات است که می تواند تجزیه و تحلیل. و او با آن موافق نیست که ارزیابی ما از دست رفته در هفته رک و پوست کنده."

که نخستین بار نیست که دولت فدرال هشدار داده شده بود از گرد و خاک کمبود.

در فوریه. 12 در یک جلسه همه گیر در آمادگی, یک گروه از برجسته کارشناسان بهداشت گفت: ایالات متحده آمریکا است که این کشور دارای یک تست زنجیره تامین مشکل است. در مارس 16, سابق FDA کمیسر اسکات Gottlieb توییتی که "سواب می تواند یک پیوند ضعیف در حال تست است." در مارس 17, رود آیلند, رژیم صهیونیستی. جینا Raimondo سی ان ان گفت که "مشکل این است که سواب." در طول همان دوره زمانی وجود دارد دیگر تماس پریشانی در مورد کمبود عرضه.

در اواسط ماه مارس دولت عمل: این پرواز محموله از سواب از ایتالیا به آمریکا اما هنوز هم نمی دیدار با تقاضا و شکایت در مورد کمبود شد و هنوز هم ادامه دارد در اواسط ماه آوریل است. در آوریل 19, رئیس جمهور تهمت و گفت: او را با استفاده از دفاع تولید اقدام به افزایش گرد و خاک تولید می باشد. در 29 آوریل دولت گفت: پیوریتن محصولات پزشکی اعطا شده بود یک $75.5 میلیون دلار قرارداد برای تولید بیشتر سواب.

بزرگنمایی این تصویر

مراقبت های بهداشتی کارگر مهر و موم یک coronavirus سواب بعد از تست در یک coronavirus تست سایت در تاریخ 30 آوریل در Wantagh, n. y. القاعده بلو/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
القاعده بلو/گتی ایماژ

پیوریتن هدف این است که برای تولید حداقل اضافی 20 میلیون سواب یک ماه و آن را برای ساخت یک کارخانه جدید به انجام این کار است. اما آن سخت است برای گفتن که آیا به اندازه کافی برای دیدار با تقاضا از آنجا که آن را دشوار است برای گرفتن اجماع چقدر COVID-19 تست ایالات متحده باید انجام شود و چگونه بسیاری از سواب تولید می شود.

در نظر گرفتن تجربه American Society for Microbiology, که پرسید: در اواسط ماه مارس به صحبت با دکتر دبورا Birx تیم در کاخ سفید coronavirus نیروی کار برای پیدا کردن آنچه در حال انجام است به آدرس تست کمبود عرضه و کشف کرد که کاخ سفید در تلاش برای کشف کردن همین است.

"چیزی اتفاق افتاده که بسیار تعجب آور است" به یاد می آورد دکتر رابین Patel, سازمان, رئیس جمهور. "اول از همه سفیر Birx است که یک فرد فوق العاده است و بسیار خوب دیدی نسبت به چالش هایی که اتفاق می افتد ... اما آنچه که آنها انجام داد این است که آنها تبدیل به اطراف و از آنها خواسته American Society for Microbiology برای کمک به این وضعیت است. است که چرا ما وجود دارد. ما وجود دارد برای درخواست اطلاعات است."

بنابراین پاتل گروه به coronavirus نیروی کار خود بازخورد.

"ما خوشحال می شود قادر به کمک" گفت: Patel ذکر است که این بیماری همه گیر است که یک وضعیت پیچیده و هر کس که نیاز به کار با هم آن را حل کند. "اما ما وجود ندارد به داوطلب کمک کند. که بود و چه بود تعجب آور بود بپرسید به ما."

The American Society for Microbiology تجربه روشن می سازد که نزدیک به سه ماه به همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هنوز در تلاش برای درک این کمبود سواب و دیگر منابع آزمون و نحوه رفع آن.

برای کمک به مقابله با کمبود FDA تایید کرده است بیشتر انواع سواب و اوهایو شرکت تبدیل گیاه به سواب. FDA نیز تایید شده یک تست بزاق است که نیازی نیست یک سواب.

و این هفته کاخ سفید گفت: این امر ارسال 11 میلیارد دلار به دولت برای گسترش تست و مطمئن شوید که هر ایالت به اندازه کافی تست لوازم, اگر چه آن گفت که می خواهد به تمرکز در معرض خطر جوامع مانند خانه های سالمندان.

بنابراین هنوز مشخص نیست که چگونه گسترده تست خواهد شد و تا کنون در ایالات متحده آمریکا

NPR لورا سالیوان گراهام اسمیت و تیم Mak کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن