دموکرات بایدن نگاه به سرعت بخشیدن به جنوب سیاسی تغییر

آتلانتا - از می سی سی پی بازنشستگی خود پرچم دولت به دولت های محلی از بین بردن مؤتلفه مجسمه از فضاهای عمومی مرک

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

آتلانتا - از می سی سی پی بازنشستگی خود پرچم دولت به دولت های محلی از بین بردن مؤتلفه مجسمه از فضاهای عمومی مرکب فشار در سراسر جنوب است chipping دور در یادآوری جنگ داخلی و Jim Crow تبعیض نژادی است.

در حال حاضر در طول یک ملی حساب و نژادپرستی دموکراتیک رهبران حزب می خواهید آن نمادین تغییرات برای تبدیل شدن به بخشی از یک تغییر اساسی در پای صندوقهای رای.

بسیاری از جنوب تأثر در حال گرفتن جوان سفید کمتر و بیشتر شهری و در نتیجه کمتر احتمال دارد به در آغوش رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفید سیاست هویت. جنوب دموکرات ها در حال جفت شدن یک جمعیتی متنوع تخته سنگ از نامزدها برای دولت و کنگره دفاتر با presumptive ریاست جمهوری نامزد جو بایدن 77 ساله مرد سفید آنها باور دارند که می توانند به آنچه می ماند شاید ترین کشور از نظر فرهنگی محافظه کار منطقه است.

"وجود دارد خیلی فرصت برای همه در این منطقه گفت: Jaime هریسون دموکراتیک چلنجر به کارولینای جنوبی, سناتور. لیندزی گراهام و 44 ساله ،

دهه توسعه اقتصادی باید با دید جدید به ساکنان این منطقه است. که شامل سفید مردم از دیگر نقاط کشور سیاه و سفید خانواده بازگشت نسل پس از مهاجرت بزرگ شمالی در مجازات و تفکیک دوره و رشد لاتین جمعیت. هریسون اشاره کرد که حتی جوان های بومی جنوبی ها, سیاه و سفید, کمتر بحباله نکاح در اوردن, به سخت حزبی هویت خود را از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بودند.

"گاهی اوقات ما برگزار شد به رهبری است که هنوز هم لنگر انداخته در راه" هریسون گفت. اما "همه این تغییرات در حال شروع به حرکت و پویایی در بسیاری از جوامع است. ... است که می گویند ما در حال فراموش کردن گذشته ما است. اما آن را نمی خواهد چیزی که آمریکا بازگشت."

نوامبر انتخابات تعیین میزان تغییر با رقابتی نژادها در جنوب مؤثر ریاست جمهوری آمریکا کنترل و توازن قدرت در statehouses از رالی کارولینای شمالی به Austin, Texas.

دموکراتیک پیروزی خواهد دوباره تعریف سیاست دعوا بر گسترش بیمه درمانی دسترسی و تعمیرات اساسی عدالت کیفری رویه در میان مسائل دیگر. انتخابات عمومی نیز مهم است زیرا رای دهندگان را انتخاب قانونگذاران دولت خواهد شد که قرعه کشی مقننه و کنگره مرزهای پس از سرشماری سال 2020.

جمهوری خواهان برای بیشتر قسمت ها نیست به عنوان سریع که دموکرات ها را به قاب 2020 به عنوان یک بازتعریف سال است. هنوز هم آنها اذعان آشکار شیفت آغاز شد که با رشد حومه در شمال ویرجینیا و تمدید جنوب پایین خط ساحلی و به سوی غرب به تگزاس.

"کارولینای شمالی و جورجیا تگزاس – این در حال تبدیل شدن واقعی دو حزب متحده گفت:" جمهوری خواه ناظر انتخابات برنت بوکانان که شرکت Cygnal مشاوران اوباما در مبارزات انتخاباتی در سراسر کشور است.

بایدن را مدیر کمپین تنها اومالی Dillon, مذاکرات مشتاقانه از "گسترش نقشه" قرار می دهد که در کارولینای شمالی و فلوریدا در همان toss-up دسته به عنوان دریاچه های بزرگ ایالات متحده است که فرستاده مغلوب ساختن پیشی جستن به کاخ سفید است. گرجستان و تگزاس او می افزاید خواهد بود سخت تر از آنها بوده است و در دهه.

بوکانان گفت: ایران-اجرای امور خارجه مجلس نمایندگان اتاق در گرجستان و تگزاس هستند تا برای grabs به عنوان جمهوری خواه سنای آمریکا کرسی در کارولینای شمالی گرجستان و شاید تگزاس. سنا مسابقات در کارولینای جنوبی آلاباما و می سی سی پی می تواند بسیار نزدیک تر از معمولی ایالت نژادها در آن جنوبی متحده است.

"گرجستان و جنوب در حال تغییر سریع تر از اکثر مردم فکر می کنم" گفت: DuBose پورتر سابق گرجستان مجلس و دولت صندلی. "که قبل از اتفاق می افتد مغلوب ساختن پیشی جستن" پورتر گفت: اما رئیس جمهور "شتاب آن است."

درست دو حزب متحده در کنفدراسیون — حداقل فراتر از فلوریدا و گاهی اوقات کارولینای شمالی — خواهد بود نسبتا نوظهور. برای نسل های پس از جنگ بازسازی "جامد جنوب" بود یکنواخت دموکراتیک سفید رای دهندگان احشایی رد جمهور آبراهام لینکلن حزب جمهوری خواه. با آغاز دهه 1960 جنبش حقوق مدنی اکثر سفیده بازم به جمهوری خواهان. این روند به اوج خود رسید و در طول دموکرات باراک اوباما در دو دوره به عنوان اولین رئیس جمهور سیاه. بیش از حزب, هویت مشترک کنترل نیروی سفید بود فرهنگی محافظه کاری.

"رای دهندگان تراز اول در اصول و سپس در سیاست" بوچانان گفت.

دموکرات ها را ببینید بایدن به عنوان یک رهبر حزب که می توانید با قرار دادن یک مترو مبتنی بر ائتلاف بیش از بالا با کاهش حاشیه های فراتر از شهرهای بزرگ و حومه. "بایدن امن کشتی برای این (سفید) رای دهندگان که ممکن است خوب با مغلوب ساختن پیشی جستن زمانی که همه چیز به خوبی پیش میرود اما در حال حاضر فقط به دنبال یک ثبات رهبر است که شما کار درست را انجام دهد" گفت: زک McCrary یک ناظر انتخابات دموکراتیک مستقر در آلاباما و که شرکت تراز وسط قرار دارد با بایدن انتخاباتی.

اگر بایدن مدیریت feat آن را پل جنوبی تجدید نظر از آخرین سه دموکراتیک رئیس جمهور. جیمی کارتر و بیل کلینتون بومی جنوبی ها که با سفیدتر و کمتر شهری رای دهندگان را به خود جلب میانه های سفید و سیاه و رای دهندگان. کارتر به عنوان مثال مدل دهید خود را نژادی مترقی و در عین حال به استقبال آلاباما رژیم صهیونیستی است. جورج والاس سابق segregationist در سال 1976 اولیه. کارتر برنده در سراسر جنوب.

کلینتون که برنده چندین ایالت های جنوبی در سال 1992 فعالیت یکپارچه در میان رای دهندگان سیاه و در عین حال ساخته شده است یک نمایش از مجازات اعدام پشتیبانی از مسافرت بازگشت به آرکانزاس در طول مبارزات انتخاباتی برای اعدام یک زندانی. اوباما برنده کارولینای شمالی و ویرجینیا در سال 2008 با تکیه بیشتر به شدت در شهرستانها متنوع و میدان نبرد حومه.

بایدن قرار دادن خود سوزن-نخ تلاش بر روی صفحه نمایش اشاره کرده است لیست خود را از بالقوه ميدارد شامل "چند" زن سیاه. او صحبت می کند در مورد قرن ها از بی عدالتی و سیستمیک نابرابری اخیرا با استفاده از یک استقلال بعد آدرس به توصیف تاریخ آمریکا به عنوان یک "ثابت فشار و کشش بین دو بخش از شخصیت ما این ایده که همه مردان و زنان — همه مردم برابر خلق شده اند و نژاد پرستی است که به پاره از هم جدا."

اما با ناآرامی های مدنی موجب شده توسط جدیدترین خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی, بایدن به دنبال یک میانه ساخت روشن او مخالف ترقی خواهان' تماس به "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

مؤتلفه نمادهای بایدن معتقد است باید پایین آمدن است اما ایده آل نیست از طریق عمل اراذل و اوباش و او را کشیده تفاوت میان بناهای تاریخی به خائن Confederates و کسانی که به ملی موسسان که متعلق به بردگان و از جمله جورج واشنگتن و توماس جفرسون. خود آثار بایدن گفت: باید محافظت شود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

McCrary گفت که رویکرد با بایدن مرکز-چپ موقعیت در سیاست باید جلوگیری از سفید واکنش است که منافع مغلوب ساختن پیشی جستن. بوکانان استدلال این یک سوال باز از چه ناراحت سفید جنوبی ها را انتخاب کنید. "کسانی که رای دهندگان هنوز هم می ترسم در مورد جهت کشور خود را," او گفت:.

در کارولینای جنوبی, Harrison, می بیند پیشرفت حتی بیشتر ملموس سیاست مبارزه باقی می ماند.

"تقریبا تمام زندگی من این مؤتلفه پرچم برفراز state capitol گنبد و یا در محوطه خانه ملت," هریسون گفت. "برای پسران آنها را هیچ حافظه از آن است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب