دموکراتیک نامزد گام تا انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر احاطه شده توسط مقامات از جمله معاون رئیس جمهور مایک پنس رئیس جمهور تهمت صحبت می

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

احاطه شده توسط مقامات از جمله معاون رئیس جمهور مایک پنس رئیس جمهور تهمت صحبت می کند بعد از ظهر شنبه از Hosue در مورد دولت coronavirus پاسخ. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

دموکراتیک آرای انتخابات ریاست جمهوری را به شدت از خود انتقاد از رئیس جمهور تهمت را از دست داده و coronavirus را متهم کرده که دولت او از "بی کفایتی."

رئیس جمهور متوجه شده است. صحبت کردن به حامیان جمعه شب در کارولینای جنوبی او را متهم و خود را دموکراتیک رقبا با استفاده از ویروس برای سیاسی به پایان می رسد.

"دموکرات ها سیاسی coronavirus" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "یکی از مردم به سمت من آمد و گفت:" آقای رئیس جمهور آنها سعی به ضرب و شتم شما در روسیه, روسیه, russia.' که کار نمی کند خیلی خوب. آنها نه می تواند آن را انجام دهد. آنها سعی کردند استیضاح جعل. ... آنها سعی کردند هر چیزی. ... و این خود جدید hoax."

در این تجمع مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "بهترین و حرفه ای در جهان" مشغول به کار بودند در این کشور پاسخ به این ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن پس از آن برگزار شد یک کنفرانس خبری در روز شنبه پس از ایالات متحده برای اولین بار coronavirus مرگ تایید شد, در واشنگتن است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: یک زن در اواخر 50s مرده است از یک عفونت کروناویروس. (واشنگتن مقامات بهداشت عمومی بعد گفت: کسی است که جان یک مرد بود.) در کنفرانس خبری مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید اعلام کرد محدودیت های مسافرتی و مشاوره برای ایران و ایتالیا و کره جنوبی و ایالات متحده قراردادی با شرکت 3M به تولید 35 میلیون بیشتر ماسک صورت در هر ماه.

در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد استفاده از کلمه "جعل" شب قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "'فریب' با اشاره به این که [حزب دموکرات] را امتحان کنید و پین این بر کسی چون ما به انجام یک کار خوب. جعل در آنها است."

چه دموکرات ها گفته اند

کارولینای جنوبی اولیه شنبه است. در یک کمپین رویداد صبح روز شنبه در Greensville S. C. سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن گفت: آن را "عجیب و غریب" و "خطرناک" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به استفاده از کلمه "جعل" در همه.

در مصاحبه روز شنبه با سی ان ان بایدن گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باید تسلیم به کارشناسان. "اجازه دهید کارشناسان را بیش از این می شود." "هر کس باید اعتماد به نفس بیشتر." یکی از دلایلی که قیمت سهام در حال سقوط بایدن گفت: "این است که نه فقط همه گیر نگرانی اما راه که در آن رئیس جمهور است که دست زدن به این."

در هر توقف در کارولینای جنوبی در روز جمعه, ورمونت, Sen برنی ساندرز لعنتی مغلوب ساختن پیشی جستن برای تمرکز در سیاست به جای رشد coronavirus تهدید.

"همه می دانند وجود دارد coronavirus گسترش در سراسر جهان" ساندرز گفت: در اولین توقف از روز در یک کلیسا در سنت جورج.

"شما فکر می کنم که شما می خواهم یک رئیس جمهور ایالات متحده پیشرو, کار با دانشمندان سراسر جهان گرد هم آوردن مردم به شکل از چگونه ما قصد مقابله با این بحران است. او است که در اینجا در کارولینای جنوبی گفت:" ساندرز پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع بعد از آن شب در چارلستون. "او حتی نمی باید هر گونه مخالفت در جمهوریخواه اولیه. چرا که او در اینجا ؟ او را در اینجا امتحان کنید و مختل دموکراتیک اولیه است."

Sanders کمپین نیز منتشر شد اظهارات انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پاسخ به رشد بهداشت عمومی و تهدید اقتصادی به عنوان "ناکافی و گمراه کننده و خطرناک است."

نگرانی در ظاهر به اشتراک گذاشته شده توسط برخی از رای دهندگان. یک تعداد انگشت شماری از ساندرز حامیان در تظاهرات جمعه خال خال شد با پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت.

در مبارزات انتخاباتی متوقف می شود در سراسر ایالت تنسی در جمعه میلیاردر و سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ بارها و بارها مورد حمله قرار مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت و سرزنش رئیس جمهور برای تحول در بازار سهام است.

"Coronavirus در حال حاضر در اینجا وارد در امریکا و اشتباه نکنید: بی کفایتی در کاخ سفید است که به خطر انداختن زندگی و صدمه زدن به اقتصاد ما" بلومبرگ گفت: متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از "دفن سر خود را در شن و ماسه" زمانی که او برای اولین بار در جریان این موضوع دو ماه پیش.

برای بلومبرگ که سه ماه پس از حملات یازدهم سپتامبر ، تروریستی 11, آن را نیز یک راه برای یادآوری اولیه رای دهندگان نگران همه گیر ممکن است یا اقتصادی ناآرامی که او یک مدیر صالح در زمان بحران.

"در زمان هایی از این ما نیاز به قوی رهبری ثابت در کاخ سفید," او گفت:. بلومبرگ طرح درجه یک-دقیقه-فیلم بلند در CBS و NBC طی تجاری اعتبار یکشنبه شب به بحث در مورد این ویروس و اهمیت داشتن یک رئیس جمهور است که می تواند پاسخ مناسب به این بحران است.

"این نمی تواند در مورد سیاست. ما رو به رهبری قرار می دهد که ورودی از کارشناسان بهداشت عمومی اول" سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg سی ان ان گفت جمعه."من نمی دانم که در آن رئیس جمهور فکر کردم که این چیزی است که فقط می تواند مراقبت از خود را هنگامی که آن را گرمتر است. این است که به پایدار هماهنگی هر دو در داخل و در سراسر دولت فدرال و سازمانهای دولتی و گروه رزمی; بین دولت فدرال و بخش خصوصی وجود دارد به عنوان یک مسابقه برای پیدا کردن روش های درمانی جدید و شاید یک واکسن; و در سطح بین المللی در میان تمام مقامات مختلف و کشورهای مختلف است که باید محکم هماهنگی پاسخ به این مسئله است."

میلیاردر صندوق سرمایه گذار و آب و هوا فعال تام Steyer ایجاد شده است به طور فزاینده ای وخیم هشدار در مورد تهدید ناشی از coronavirus طول نهایی خود را با حداکثر سرعت دویدن در سراسر ایالت کارولینای جنوبی پیش از اولیه.

Steyer بارها گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ یک شاخص خود را به "بی کفایتی در یک تابلوی نئون" و گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن است "ماه دیر به انجام هر کاری است." او همچنین گسله مغلوب ساختن پیشی جستن برای "پاکسازی مراکز کنترل بیماری [و حمایت]."

اما در یک رویداد بسته بندی در گل تلفونی ساحل, S. C., هشدار خود را وخیم تر بود.

"او فقط کشف دو ماه بعد, 'ایست, این می تواند صدمه دیده است من انتخاب مجدد تلاش' " Steyer گفت. "که چگونه سطحی یک مرد او واقعا است. او بی کفایت است. این است که خود را کاترینا رویداد که در آن مانند " اوه من باید برای انجام یک کار؟' چه کسی می دانست؟"

ایالت مینه سوتا ctq نیز ایراد گرفت مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد کاهش بودجه برای CDC.

سناتور. الیزابت وارن D-Mass., در روز پنج شنبه معرفی قانونی که تغییر مسیر 10 میلیارد دلار از مرز دیوار بودجه برای مبارزه با کروناویروس.

"به جای استفاده از دلار برای مالیات دهندگان پرداخت برای یک بنای تاریخی را به نفرت و تقسیم لایحه من کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که دولت فدرال است که منابع به آن نیاز دارد به اندازه کافی پاسخ به این اورژانس" وارن در بیانیه ای گفت.

وارن متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از عدم direct "منابع قابل توجه مالی" به coronavirus پاسخ. دولت از کنگره خواسته است تا برای $2.5 میلیارد دلار برای مبارزه با این ویروس در بسیاری از قانونگذاران احساس می کنید که کافی نیست و باید پیشنهاد دو برابر یا حتی سه برابر این مبلغ است.

کاخ سفید اقدام رئیس ستاد میک Mulvaney متهم مطبوعات روز جمعه از بازی کردن coronavirus داستان چون "فکر می کنم این است رفتن به چیزی است که به ارمغان می آورد پایین جمهور."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن