دلتا برای از سرگیری پروازهای بین ایالات متحده و چین

بزرگنمایی این تصویر یک مسافر می پوشد تجهیزات حفاظت شخصی در خطوط هوایی دلتا پرواز پس از فرود در مینیا

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مسافر می پوشد تجهیزات حفاظت شخصی در خطوط هوایی دلتا پرواز پس از فرود در مینیاپولیس−سنت پل فرودگاه بین المللی در اواخر ماه مه. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

Delta Air Lines گفت: این امر از سرگیری پروازهای مسافری بین ایالات متحده و چین در این هفته. این شرکت گفت: این اولین هواپیمایی ایالات متحده برای انجام این کار از ماه فوریه پس از پرواز متوقف شد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این دو بار در هفته پرواز از سیاتل سفر را از طریق سئول کره جنوبی قبل از رسیدن به شانگهای با یکی از اولین خروج پنج شنبه, با توجه به بیانیه ای از دلتا. این شرکت اعلام کرد خدمات خود را به چین را گسترش خواهد داد در ماه جولای شامل دیترویت به عنوان به خوبی.

عمده نشانه ای از کاهش محدودیتهای سفر بین دو کشور آمد در هفته گذشته زمانی که وزارت ترابری آمریکا گفت که چین و ایالات متحده آمریکا اجازه می دهد آمریکایی و چینی حامل به ترتيب به برنامه چهار هفتگی پروازهای بین دو کشور.

در هفته بعد این گروه را رد کرد و پیشنهاد چین برای پرواز اضافی.

در آن بیانیه دلتا برجسته دقیق اقدامات ایمنی آن خواهد شد برای جلوگیری از گسترش coronavirus از جمله "پاشش الکترواستاتیک" قبل از خروج دربندی اصلی کابین صندلی در 60% و استفاده از "دولت از هنر" گردش هوا سیستم.

دلتا شده است ضربه سخت مالی coronavirus.

در ماه مه دلتا مدیر عامل شرکت گفت: این شرکت از طریق سوزاندن 50 میلیون دلار در هر روز است.

فورچون 500 شرکت همچنین تصمیم به بازنشستگی خود بوئینگ 777 مدل از ناوگان خود را در پاسخ به فشار مالی. دلتا را در قیمت سهام بالاتر از $29 عنوان از بعد از ظهر دوشنبه یک جهش از یک کم از 19 دلار در ماه مه اما هنوز حدود نیمی از قیمت خود را از آغاز سال 2020 است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن