وزیر دفاع Esper مراقب باشید در ارز رد می کند که در جریان 'نعمت'

بزرگنمایی این تصویر وزیر دفاع علامت Esper (سمت چپ) و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش شهادت پن

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

وزیر دفاع علامت Esper (سمت چپ) و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش شهادت پنج شنبه قبل از یک خانه خدمات مسلح کمیته شنوایی. گرگ نش/استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ نش/استخر/گتی ایماژ

وزیر دفاع علامت Esper هرگز دریافت یک جلسه توجیهی در مورد اتهام روسی شیوه های علیه نیروهای ایالات متحده در افغانستان که شامل واژه "فضل" او گفت کنگره در روز پنج شنبه.

Esper گفت: بنابراین در جواب دادن به دقت سوال از Rep. مایک ترنر, R-اوهایو که به نظر می رسد به آگاهی در مورد چگونه به نشانه Esper به طور بالقوه از مجلس خود آگاهی هنوز راز زمینه ای اطلاعاتی در مورد روسیه اتهامات.

"به بهترین خاطره من دریافت نکرده اند یک جلسه توجیهی که شامل کلمه" فضل,' " Esper گفت.

او و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش عهد کرد که آنها در حال کار برای اطمینان از نیروهای آمریکایی در افغانستان به خوبی مجهز شده و به خوبی محافظت می شود که ممکن است و آنها پیشنهاد شده در این گزارش در مورد اتهام نعمت های پرداخت شده توسط اطلاعاتی روسیه به طالبان هنوز هم نیست تایید کرد.

ترنر همچنین خواسته Esper که آیا اگر او تا به حال گفته شده در مورد "نعمت" به طور خاص او را گرفته اند عمل است.

بله, او گفت:.

"اگر آن را معتبر گزارش معتبر تایید گزارش که با استفاده از این عبارت قطعا این امر آورده شده است توجه به من با زنجیره ای از فرمان توسط رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و دیگران برای عمل است. ما را گرفته اند و بر اساس آن عمل یک بین تلاش برای مطمئن شوید که ما خطاب به آن" Esper گفت.

نه Esper و نه Milley به نظر می رسد اختلاف است که برخی از زمینه ای فعالیت ممکن است بازی در افغانستان, اما هر دو آنها ارائه شده این وضعیت به عنوان یکی هنوز حل نشده و یا نیاز به تحقیقات بیشتر است.

"ما در حال رفتن به رفتن به پایین از همه که" Milley گفت.

یکی دیگر از حزب جمهوری خواه در کنگره Elise Stefanik نیویورک پیشنهاد کرد که او و دیگر نمایندگان مجلس شده بود با همتایان اروپایی خود در مورد اتهام نعمت در روز پنج شنبه و خواسته شاهد به بار تعهد خود را برای حفاظت از نیروهای آمریکایی خدمت در خارج از کشور.

"شما باید یک هزار درصد تعهد" Milley گفت.

Esper نشان داد یکی دیگر از سرنخ در مورد ریشه های فضل اتهامات در یک جداگانه پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا وزارت دفاع مسئول ارزیابی است که نعمت های پرداخت شده به طالبان.

وزیر دفاع گفت: این: "آن بود و نه تولید شده توسط وزارت دفاع به گزارش خبرگزاری" — که قوانین از تعدادی از سازمان های بزرگ از جمله مؤلفههای هوش نظامی خدمات آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع و شاید آژانس امنیت ملی. NSA است که ساختار سازمانی به عنوان یک حمایت آژانس به پنتاگون.

Esper گفت که او می خواهم برای اولین بار در مورد این اتهامات در ماه فوریه در "هوش تکه کاغذ" — شاید اشاره به یک گزارش طبقه بندی شده سازمان سیا بولتن که توصیف شده توسط نیویورک تایمز.

جمهوری خواهان در کمیته نیروهای مسلح مجلس به دنبال دفاع از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه و سوراخ انتقاد که دولت او bungled کشف ادعا فضل شیوه های.

در گفتن مقامات در ادامه به ارزیابی غیر قابل اعتماد گزارش و به همین دلیل این موضوع هرگز به طور خاص برای رئیس جمهور در ارائه در فرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام ادعا فضل شیوه یک "جعل" و کاخ سفید نشده است گفت: در آن شما را هر گونه اقدام علیه روسیه در اقدامی تلافی جویانه برای هر آنچه که در حال وقوع است بر روی زمین در افغانستان است.

زمینه هوش تبدیل شده است و نه عمومی.

تعدادی از گزارش های مطبوعاتی از جمله کسانی که به رهبری نیویورک تایمزرا توصیف طیف گسترده ای از شواهد از جمله الکترونیکی نقل و انتقال سیم و نظر شخصی توسط طالبان تایید که روسیه ارائه مشوق های پولی به شورشیان برای هدف قرار دادن سربازان غربی.

منتقدان گسله مغلوب ساختن پیشی جستن برای ایجاد یک فرایند داخل دولت او است که او در آن گزارش نیست با توجه مربوط هوش به دلیل آن ممکن است او را ناراحت و یا که در آن مشاوران موثر دفن ناخوشایند مواد در اسناد نوشته شده است که تهمت نمی بخوانید.

Rep. ست Moulton, D-Mass., گفت: حضور یا عدم حضور یک عبارت خاص در جلسه رسمی مواد "ثابت می کند هیچ چیز — آنچه مهم است این ماده است."

همچنین در روز پنج شنبه دیابت Tammy Duckworth, D-Ill., خواسته Esper در یک نامه که آیا وزارت دفاع در حال بررسی است و اگر هر آمریکایی مرگ و میر در افغانستان ممکن است در ارتباط با اتهام روسیه فضل شیوه های.

او نامه منتسب به خانواده ها از جمله کاهش سربازان اغلب نشان می دهند با یک ستاره طلا و نظامی روسیه آژانس اطلاعات است که در ارتباط با عمل GRU.

"این غیر قابل قبول است که به تاریخ تهمت و دولت به نظر می رسد نادیده گرفتن یک موضوع از اهمیت زیادی برای طلا ستاره اعضای خانواده که عزیزان کشته شدند در حالی که در افغانستان خدمت: هر گونه تلفات سربازان امریکایی در افغانستان در ارتباط با اتهام GRU فضل پرداخت به طالبان وابسته به شبه نظامیان?" Duckworth پرسید. "ستاره طلایی خانواده های مستحق در پاسخ به این سوال است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن