مرگ و انکار در برزیل آمازون سرمایه

مانائوس, برزیل - به عنوان ون سفید نزدیک, کامل, Love Street, یکی یکی چت همسایگان کاهش یافت و خاموش تحت پوشش خود

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399

مانائوس, برزیل - به عنوان ون سفید نزدیک, کامل, Love Street, یکی یکی چت همسایگان کاهش یافت و خاموش تحت پوشش خود را به دهان و بینی و پراکنده است.

مردان در تمام بدن مناسب انجام یک تابوت خالی به کوچک خانه آبی که در آن ادگار سیلوا در حال صرف دو روز تب نفس نفس زدن برای هوا قبل از طراحی آخرین نفس خود را در مارس 12.

"نبود COVID," سیلوا, دختر, Eliete das Graças اصرار به مراسم تشییع جنازه کارگران است. او سوگند یاد او 83 ساله پدر مرده بود از بیماری آلزایمر نیست که بیماری ravaging این شهر بستری است.

اما سیلوا مانند اکثریت قریب به اتفاق کسانی که در حال مرگ در خانه هرگز آزمایش جدید کروناویروس. دکتر که امضا را گواهی مرگ را دیدم هرگز بدن خود را قبل از تعیین علت: "cardiorespiratory بازداشت."

مرگ او نه شمارش به عنوان یکی از برزیل قربانیان این بیماری همه گیر.

___

این داستان تولید شد با حمایت از Pulitzer Center on Crisis Reporting.

___

مانائوس یکی از سخت ترین ضربه شهرستانها در برزیل که رسما دهکدهای از دست داد بیش از 23,000 زندگی به کوروناویروس. اما در صورت عدم وجود شواهد اثبات این اقوام مانند das Graças سریع به انکار امکان که COVID-19 ادعا عزیزان خود به این معنی است که تلفات ناشی از این است که به احتمال زیاد گسترده undercount.

به عنوان آمبولانس پستی هر چند مانائوس با صدای وافغان و backhoes حفاری ردیف جدید گورهای هوای گرم هوا در این شهرستان با شکوه رودخانه آمازون احساس ضخیم تر از حد معمول با چنین فراگیر انکار است. مانائوس دیده است تقریبا سه برابر تعداد معمول مرده در آوریل و مه.

پزشکان و روانشناسان می گویند انکار در مردمی ناشی از ترکیبی از اطلاعات غلط و عدم آموزش کافی آزمایش و پیام های متناقض از رهبران این کشور.

رئیس در میان منتقدان توسط رئیس جمهور Jair Bolsonaro که بارها و بارها به نام COVID-19 "کمی آنفولانزا" و استدلال کرد که نگرانی بیش از این ویروس است پر از شکوفه.

پرسش یک خبرنگار در مورد افزایش تعداد مرگ و میر در آوریل 20, Bolsonaro پاسخ داد: "من نه یک قبرکن باشه؟"

او مقاومت کرده است آمریکا و اروپا-سبک مستندات حاوی ویروس' گسترش و گفت چنین اقداماتی نیست ارزش اقتصادی خرابه. اخراج او اولین وزیر بهداشت برای حمایت از قرنطينه پذیرش استعفای یک دوم پس از کمتر از یک ماه و گفت که وزیر موقت یک ژنرال ارتش با هیچ پس زمینه در سلامت یا پزشکی باقی خواهد ماند و مسئول همه گیر پاسخ "برای یک مدت زمان طولانی است." در جلسه کابینه در ماه گذشته یک مشخصه خشمگین Bolsonaro توهین فرمانداران و شهرداران اجرای stay-at-home اقدامات است.

رئیس جمهور سیاسی پیروان پذیرای اخراج او از این ویروس به عنوان مشخص به عنوان او برای ادامه زندگی به عنوان معمول است.

در اخیر روز شنبه در مانائوس محلی flocked به شلوغ ریورساید بازار برای خرید ماهی تازه غافل از این نیاز اجتماعی فاصله یا بی علاقه. به عنوان غرق ویژه-مراقبت های ويژه تلاش به جای بیماران جدید airlifted از آمازون وفادار بازگشت به برخی از این شهر کلیساهای پروتستان. تابوت ورود مواقعی چیزی برای تعدیل شور و شوق از افراد جوان در مخفی رقص احزاب است. و در خیابان ها و ماسک اغلب تحت پوشش چانه و پیشانی و نه از دهان و بینی.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. اما برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری های شدید مانند ذات الریه و منجر به مرگ شود.

جدید بیماری ساخته شده راه خود را به مانائوس در ماه مارس در وسط فصل بارانی. حداقل این است که زمانی که مقامات بهداشت اول آگاه شد آن را در پایتخت Amazonas دولت است که در یک بار از راه دور و بین المللی است. یکی از مخاطره آمیز در جاده متصل به شهر به بقیه برزیل و دیگر شهرداری ساعت با قایق دور. اما گرمسیری جانوران و گیاهان به طور معمول جلب توریست گشت تا آمازون و مردم کسب و کار پرواز از سراسر جهان برای بازدید از آن منطقه آزاد تجاری است. فقط در ماه اکتبر گذشته مانائوس با ارسال هیئتی به چین به دنبال سرمایه گذاران.

این شهر اولین ویروس مرگ و میر گزارش شده در مارس 25 و مرگ و میر باید رسید و پس از آن. اما با توجه به عدم تست فقط 5 درصد از بیش از 4,300 تدفین انجام شده در آوریل و مارس تایید شد موارد COVID-19 با توجه به شهرستان تشییع جنازه آمار.

به جای آن تورم تعداد تابوت عمومی Nossa Senhora Aparecida گورستان خاک یکسان مساحت جنگل های استوایی به حفاری ده ها تن از ترانشه در زنگ رنگ خاک برای تدفین.

این گورهای دسته جمعی موجب خشم نسبت به مسئولان شهرستان در میان خانواده های متوفی. چرا عزیزان خود بدن باید به خاک سپرده شود در این راه آنها پرسید: اگر هیچ شواهدی وجود دارد که مرگ و میر ناشی شد COVID-19?

Das Graças بود در میان کسانی که تا به حال امیدوار است که پدر او می تواند مناسب sendoff. اما آن را به. سفید-مناسب مردان او اطلاع داد که او تابوت خواهد بود مهر و موم شده یک احتیاط گرفته شده در حال حاضر بدون در نظر گرفتن علت مرگ. او را فرستاده به گورستان عمومی را کانتینر یخچال به انتظار بود....

"یک فرد نمی تواند حتی مرگ با عزت" das Graças, 49, گفت: از طریق اشک. "او برای رفتن به صرف شب در فریزر هنگامی که ما می تواند انجام پی خود در خانه!"

صفحه اصلی انجمن ها دیگر مجاز است. اما کارگران از SOS تشییع جنازه فراهم می کند که رایگان تابوت و تشییع جنازه خدمات به کسانی که نمی توانیم آنها را پیدا کرده اند خانه های بسته بندی شده با بستگان دست زدن به اجساد عزیزان بغل کردن یکدیگر و دور پاک کردن اشک با ungloved دست—یک برنامه به طور بالقوه مسری وداع.

ضعف خدمات اورژانس مواجه شده اند مشابه بی میلی به اذعان ویروسی خطر است. آمبولانس دکتر Sandokan کاستاریکا گفت: بیماران اغلب حذف ذکر COVID-19 علائم و قرار دادن او و همکارانش در خطر بیشتر است. "آنچه که بیشتر به من زده است که مردم باور است که این بیماری همه گیر واقعی نیست."

کاستاریکا بیمار با این ویروس در اواخر ماه مارس است اما کار بدون توقف پس از دوره نقاهت و شگفت زده برای دیدن شهروندان خود را در خیابان ها اقدام به عنوان اگر هیچ چیز در جریان است. وجود دارد یک ننگ متصل به بیماری جدید, او گفت:. "Coronavirus تبدیل به چیزی تحقیر امیز."

مراقبت های بهداشتی مقامات ویژگی های زیادی است که به Bolsonaro را از دست داده و همه گیر.

به جای اقدامات احتیاطی Bolsonaro حمایت کرده است استفاده از کلروکين سلف ضد مالاریا مواد مخدر است که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت برای درمان coronavirus و مصرف خود را به بخش آن را خاموش. Bolsonaro دستور داد که ارتش دارویی و شیمیایی آزمایشگاهی برای افزایش آن کلروکين تولید با وجود عدم بالینی اثبات آن موثر است. یک مطالعه بزرگ به تازگی منتشر شده در مجله پزشکی لانست نشان می دهد که مالاریا مواد مخدر نه تنها کمک نمی کند بلکه گره خورده است به یک خطر بیشتر مرگ در coronavirus بیماران.

در مانائوس دانشمندان متوقف بخشی از یک مطالعه از کلروکين پس از ریتم قلب مشکلات توسعه در یک چهارم از مردم با توجه به بالاتر از دو دوز بودن تست شده است.

بازدید از سخت ضربه آمازون سرمایه اولویت برای Bolsonaro دوم, وزیر بهداشت, Nelson Teich که ملبس به کت و شلوار بدن به تور چند بیمارستان. اما او استعفا داد و روز بعد پس از مخالفت با رئیس جمهور خواست که این وزارتخانه توصیه کلروکين تجویز به بیماران مبتلا به خفیف علائم کروناویروس.

Amazonas رژیم صهیونیستی است. Wilson Lima, یک Bolsonaro متحد عنوان ویروس برای اولین بار در. "وجود دارد بزرگ هیستری و وحشت" لیما گفت: مارس 16, سه روز پس از اولین ویروس مورد در مانائوس تایید شد در یک زن که تا به حال سفر از اروپا است. که در همان روز او اعلام وضعیت اضطراری اما اولین اقدامات محدود شد—لغو برنامه های سازمان توسط دولت تعلیق از کلاس ها و زندان بازدید داشته است. برای استراحت به او توصیه می شود اجتناب از جمعیت و خوب شستن دست ها.

آن را تنها در مارس 23, هنگامی که دولت تا به حال 32 نفر از جمله محلی انتقال که او دستور تعلیق از خدمات غیر ضروری. اما محدودیت بودند هرگز تحمیل شده بر این شهر منطقه صنعتی است.

یک ماه بعد در بیمارستان مانائوس غرق شد با هزاران نفر از موارد و صدها مرده است.

در اواخر مارس فرماندار اعلام کرد قصد دارد به تدریج بازگشایی تجارت اما حمایت کردن به عنوان تلفات همچنان به صعود. در این ماه گفت: آسوشیتد پرس در مصاحبه ای که غیر معمول افزایش مرگ و میر می شود توضیح داد: با شیوع.

"شکی نیست که اکثریت (درگذشت) به دلیل COVID-19," رژیم صهیونیستی. لیما گفت: به عنوان او نشسته و در یک گسترده اما خالی در اتاق جلسه دولت مرکزی در مانائوس. "ما نمی هر گونه توضیح دیگری برای این کار اگر نه COVID."

او اعتراف کرد عدم تست باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است به یک ایده روشن در چگونه بسیاری از مردم در کشور آلوده هستند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما حتی با گسترده زیر گزارش Amazonas کشور شده و بیشترین تعداد مرگ و میر توسط COVID-19 سرانه در این کشور با بیش از 1700 کشنده قربانیان.

فقیر و محلات شلوغ بوده است به خصوص تحت تاثیر قرار. قادر به پرداخت هزینه مشاوره خصوصی و ترس از هرج و مرج در سیستم بهداشت عمومی بسیاری تنها به دنبال کمک پزشکی که آن را خیلی دیر شده بود. دیگران ترجیح داده به مرگ در خانه به جای به تنهایی در یک بیمارستان است.

لیما دولت آمده است در زیر آتش برای صرف یک و نیم میلیون دلار (2.9 میلیون برزیلی reais) برای خرید 28 هواکش در چهار برابر قیمت بازار از یک شراب وارد کننده و توزیع کننده. این دستگاه تنفس تلقی می شد کافی برای استفاده در coronavirus بیماران پس از بازرسی توسط شورای منطقه ای طب و مانائوس,' نظارت بهداشتی ،

لیما منکر هر گونه خطا. پرسید: اگر او را به انجام هر کاری متفاوت برای مقابله با ویروس فرماندار سرش را تکان داد.

"حتی اگر من تا به حال متوقف شده آن (اقتصاد) اگر من تا به حال بسته شهرستان برای 30 روز هیچ کس می رود و هیچ کس می رود. در برخی از نقطه من تا به حال برای باز کردن و در برخی از نقطه این ویروس را بدست اینجا," او گفت:.

این ویروس در عین حال گسترش upriver از مانائوس, خزنده به دور شهرها و بومی مناطق آلوده به قبایل بومی. کم جمعیت اما انبوه و گسترده منطقه به طور کامل آمادگی برای مقابله است. برخی از شهرها نمی توانند اکسیژن تانک پر یا اصلا دستگاه تنفس مجبور پرستاران به صورت دستی پمپ هوا به ریه ها. هنگامی که آنها ماشین آلات و کاهش قدرت اغلب آنها تعطیل است.

بسیاری از بیماران هستند که airlifted به مانائوس, تنها جایی در دولت از 4 میلیون نفر از مردم با بخش های مراقبت ويژه.

اگر چه کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که این بیماری همه گیر است که به دور از بیش در منطقه آمازون یا بقیه کشور ملی نظرسنجی ها نشان می دهد پایبندی به مستندات و قرنطينه در حال سقوط و تعداد فزاینده ای از برزیل در حال غفلت رهبران محلی' توصیه های ایمنی.

"هر روز وجود دارد پیام های مختلف که از دولت فدرال است که برخورد با اقدامات توسط شهرها و ایالات متحده و با چه علم می گوید" گفت: مانائوس مبتنی بر پزشک Adele Benzaken.

بهداشت عمومی محقق که تا سال گذشته منجر به HIV/AIDS در بخش سلامت وزارت بهداشت Benzaken در حال حاضر دهکدهای از دست داد و چهار همکاران در این بیماری همه گیر.

در ضمن اطلاعات غلط و دروغ در مورد این ویروس این است که چرخش برخی از آن به اشتراک گذاشته شده توسط رئیس جمهور خود را. در مه 11, Instagram با برچسب یکی از پست خود به عنوان خبر جعلی پس از او به دروغ ادعا کرد که دولت تا به حال دیده می شود یک قطره در بیماری تنفسی در این سال است. Facebook نیز مسدود شده یکی از پست های خود را در ماه مارس نشان داد که او را ستایش قدرت شفا از کلروکين به هواداران است.

یک ادعای نادرست در گردش در رسانه های اجتماعی گفت: میزان مرگ و میر در مانائوس کاهش یافت, روز بعد از, وزیر بهداشت را ببینید. یکی دیگر از ادعا برای نشان دادن خالی بودن تابوت کشف شده در مانائوس' گورستان دلالت شهرستان بود و باد آن مرگ و میر. اما عکس گرفته شده در سائو پائولو سه سال پیش.

هنوز هم این پیام را ریشه و گسترش مانند جنگل شاخ و برگ.

"نظر من این است که آنها در حال ساخت این بالا و تلاش برای پول درآوردن از آن" اسرائیل Reis, 54, گفت: در خارج از مانائوس,' بازار ماهی. او مشخص نیست که "آنها" ممکن است.

Reis که به تازگی خود را از دست داده کار در الکترونیک شرکت تعمیر و نگهداری با توجه به همه گیر سخن گفت بدون ماسک و گفت: "البته" موافقت با Bolsonaro شدت همه گیر اغراق آمیز است و مرگ و میر باد.

او به تازگی توصیه برادرزاده اش در مقابل به دنبال کمک در محلی درمانگاه بهداشت برای گوش درد. "هر سرگیجه و آنها می گویند آن چیزی که او گفت:" با اشاره به این ویروس.

یکی اواخر اخیر بعد از ظهر یک گروه از شکم گنده مردان میانسال نشسته در صندلی های پلاستیکی در پیاده رو مورد بحث اقدامات برای مبارزه با ویروس. خیابان نوار فقط چند بلوک از یک ایستگاه پلیس در مرکز شهر مانائوس, شد, عامل در نقض دولت COVID-19 محدودیت و در عین حال ماموران در عبور اتومبیل حتی آهسته به توبیخ آنها.

یخی آبجو ارائه رهایی از گرمای سوزان و حشرات گرمسیری آغاز شده بود صدایی خود را قبل از غروب هواپیماهای بدون سرنشین. مردان بیش از حد گرفتن بودند مشغول به کار است.

"قرار دادن بر روی خود ماسک!" فریاد زد یکی از دوستان.

"من نمی نیاز به یک!" داد زدم دیگری Henrique نورونها.

نورونها, 52, استدلال کرد که تنها افراد مسن و کسانی که مبتلا به مشکلات سلامتی باید در خانه بمانند – به عنوان Bolsonaro تأکید -- و مناسب باید به حالت عادی بازگشت. با وجود سن و سال او و کامل شکل نورونها را باور نمی کند او را در معرض خطر.

"این ویروس در آمد برای تمیز کردن همه چیز," او گفت:. "اما من خوب است."

___

AP نویسنده دیوید Biller کمک گزارش از ریو دو ژانیرو. AP عکاس Felipe دانا کمک در مانائوس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب