تاج شرکت رها کردن اتهامات عنوان شده علیه LNG و خط لوله مخالفان در B. C.

ویکتوریا—جنایی و مدنی اهانت به دادگاه به اتهام شده اند کاهش یافته است در برابر کسانی که دستگیر شده بودند در ما

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

ویکتوریا—جنایی و مدنی اهانت به دادگاه به اتهام شده اند کاهش یافته است در برابر کسانی که دستگیر شده بودند در ماه فوریه برای نقض یک حکم در حالی که مبارزه با ساخت یک خط لوله گاز در شمال B. C.

دستگیری 22 نفر از اعضای مرطوب'suwet'en ملت و حامیان آنها موجب تظاهرات در سراسر این کشور تعطیل راه آهن و جاده ها و قرار دادن دندانه در اقتصاد کانادا است.

میلاد دادستان سرویس می گوید در یک بیانیه صادر جمعه که جنایی تحقیر اتهامات افراد دستگیر شده در نزدیکی هوستون, B. C. نمی خواهد دنبال شود.

تاج می گوید وجود داشته است نه بیشتر نقض این حکم وجود ندارد به اندازه کافی شواهد ارتباط افراد دستگیر شده به آسیب به پل ها و گفتگوهای اخیر بین دولت و مرطوب'suwet'en ارثی روسای همه نقش در تصمیم گیری کنند.

سوزان ویلتون با خط لوله ساز ساحلی GasLink می گوید: در بیانیه ای که در کار پیشرفت در منطقه و مذاکرات در حال انجام با ارثی, ستاد, آن را نمی خواهد دنبال مدنی تحقیر اتهامات عنوان شده علیه معترضان.

یک پست در Facebook سایت Gitimt'en Access Point می گوید در حالی که آنها رها شوند که اتهامات شده اند کاهش یافته است, آنها می دانند که RCMP دستگیری در unceded سرزمین های غیر قانونی.

این Gitimt'en یکی از پنج قبیله در مرطوب'suwet'en ملت و این سایت نشان دهنده یک اردوگاه که در آن برخی از بازداشت های رخ داده در طول یک سیستم ورود به جاده نسبت به این خط لوله کار سایت.

"ساحلی GasLink همچنان به تجاوز در سرزمین ما تحت اسکورت RCMP که حفظ غیر قانونی از راه دور جدا پلیس در'suwet'en خاک. ما به عنوان جنایتکاران در زمین خود ما را" در این بیانیه می گوید.

در این بیانیه از دن مک لافلین از میلاد دادستان سرویس می گوید دادگاه گفته شد که اگر شواهد بیشتری آورده بود جلو, هزینه های دیگر می تواند در نظر گرفته شود.

ارثی ستاد و دولت استانی و فدرال امضا تفاهم نامه ماه گذشته بود که مذاکره میان سراسر کشور محاصره و راهپیمایی و encampments.

ارثی ستاد را به مخالفت با 670 کیلومتر گاز طبیعی خط لوله گاز از طریق خاک خود اگر چه پنج انتخاب مرطوب'suwet'en شوراهای امضا توافق نامه با ساحلی GasLink تصویب ساخت و ساز.

تفاهم نامه نیست به طور مستقیم آدرس رئیس مخالفت با خط لوله اما تنظیم جدول زمانی در مذاکره صلاحیت بیش از برنامه ریزی استفاده از زمین, منابع آب, حیات وحش, کودک و خانواده, سلامتی و دیگر مسائل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که برخی از ترس از عمده اثرات اقتصادی از راه آهن راه بندان است که بر خاست تا در واکنش به دستگیری, مجلس صرف watchdog بعد گفتند که ترک حداقل یک دندانه در سرعت رشد اقتصادی است.

مجلس بودجه افسر گزارش در اواسط ماه مارس برآورد محاصره را اصلاح دو دهم در صد نقطه رشد اقتصادی در سه ماهه اول سال با اثرات dissipating از طریق بقیه از سال 2020 است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب