جمعیت فریاد 'شرم' پس از مینیاپولیس شهردار پاسخ 'نه' به Defunding پلیس

بزرگنمایی این تصویر مینیاپولیس شهردار یعقوب فری برگ پس از بیرون آمدن از خانه خود را به صحبت می کنند

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری برگ پس از بیرون آمدن از خانه خود را به صحبت می کنند در طول یک تظاهرات خواستار مینیاپولیس اداره پلیس به defunded در روز شنبه در مینیاپولیس. شهردار فری کاهش یافته و هنگامی که از او پرسیده شد که اگر او را به طور کامل پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس شد و پس از آن خواسته را ترک کردند. استفان Maturen/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفان Maturen/گتی ایماژ

داد و بیداد از بوس و شعارهای "شرم" و "رفتن به خانه یعقوب" به دنبال مینیاپولیس شهردار یعقوب فری پس از او گفت: جمعیت معترضان او را پشتیبانی نمی کند defunding این شهر ،

صحنه ای بود که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته آنلاین رخ داده در طول یک شنبه مارس خواستار شهرستان پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس در پی قتل جورج فلوید.

فری رفت و به آدرس جمعیت است که متوقف شده بود در نزدیکی خانه اش بود خواست توسط یک سخنران اگر او پشتیبانی defunding اداره پلیس. در ویدئوها از برخورد فری شنیده است بحث نژادپرستی نظاممند و حاکم در پلیس اتحادیه های کارگری. او به زودی غرق یک شعار از "بله یا نه".

سخنران سپس ماده از factly متحده به شهردار "یعقوب فری ما یک بله یا خیر سوال برای شما."

فری را پاسخ می شود غرق در اکثر ویدئوها از ارز. هر چند رادیو دولتی مینسوتا گزارش Frey پاسخ منفی دادند.

"من کاملا برای یک تغییر ساختاری تغییر در نحوه اداره پلیس توابع من دوباره آن را می گویند. و به عنوان برای لغو کل اداره پلیس — نه من نیستم و من صادقانه در مورد آن بیش از حد" فری گفت.

ازدحام پس از آن معافیت از فریادهای "رفتن به خانه یعقوب. رفتن به خانه." معترضان همچنین می تواند فریاد "شرم" به عنوان فری دیده می شود برش از طریق جمعیت.

تماس پال خواستار قطع بودجه دولت و از بین بردن ادارات پلیس به دست آورده اند کشش فلوید پس از مرگ در دست پلیس مینیاپولیس. چند تن از اعضای شورای شهر مینیاپولیس به تازگی گرفته تا مسئول در میان آنها لیزا بندر و ارمیا الیسون.

"و هنگامی که ما در حال انجام هستیم به سادگی نمی خوای چسب آن را به عقب با هم. ما می رویم به طور چشمگیری تجدید نظر در چگونگی رویکرد ما به امنیت عمومی و واکنش های اضطراری. واقعا گذشته به دلیل" الیسون گفت: در یک صدای جیر جیر در هفته گذشته.

مینه سوتا در کنگره Ilhan عمر نیز پیوستن به تماس به از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس. روز شنبه, عمر گفته معترضان که اصلاحات به ادارات پلیس بارها و بارها موفق به متوقف کردن پلیس به کشتار مردان و زنان سیاه.

"همه ما دیده می شود چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم خوب از وجدان خوب بگو: بیایید سرمایه گذاری در آموزش تنوع,' " گفت: عمر. "بیایید سعی کنید برای توضیح انسانیت ما و آنها را ببینید ما به عنوان وقار مردم است. شاید که آنها را متوقف کند از کشتن ما."

فری سابق حقوق مدنی وکیل انتخاب شد شهردار این شهرستان در سال 2017 پس از انتخابات که در آن پلیس اصلاحات به اثبات یک موضوع مرکزی.

روز جمعه فری امضا شورای-تصویب توافق نامه به بان کی مون chokeholds و پیاده سازی چندین تغییر دیگر به روش های پلیس. اصلاحات پس از دولت افتتاح حقوق مدنی تحقیقات به پلیس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب