کریستبل دوباره طوفان گرمسیری نیروی در مسیر US coast

MEXICO CITY - طوفان که به نظر می رسد به رهبری ایالات متحده در ساحل خلیج فارس به دست آورد طوفان گرمسیری نیروی د

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

MEXICO CITY - طوفان که به نظر می رسد به رهبری ایالات متحده در ساحل خلیج فارس به دست آورد طوفان گرمسیری نیروی در روز جمعه در حالی که خیس جنوب مکزیک و مرکزی امریکا است.

ملی ایالات متحده آمریکا در مرکز طوفان گفت: طوفان گرمسیری کریستبل بيشترين پایدار باد از 40 مایل در ساعت (65 kph) و شمال در حال حرکت بود در 13 مایل (20 کیلومتر). آن را به عبور از جزیره یوکاتان جمعه و دوباره وارد خلیج مکزیک است. که انتظار می رود به تصویب از طریق مرکزی خلیج فارس روز شنبه و در نزدیکی ساحل ایالات متحده در اواخر روز شنبه, تقویت به عنوان آن می رود.

در شب جمعه آن را محور حدود 480 مایل (770 کیلومتر) در جنوب دهان از رودخانه می سی سی پی.

یک طوفان گرمسیری دیده بان صادر شد برای شمال خلیج مکزیک و سواحل از Intracoastal شهر لوئیزیانا به میامی فلوریدا مرز.

کریستبل محصل در مکزیک به عنوان یک طوفان گرمسیری شنبه قبل از تضعیف. آن را تشکیل داده بود این هفته در خلیج کامپچه از بقایای طوفان گرمسیری آماندا که شکل گرفته بود آخر هفته گذشته در شرق اقیانوس آرام و آمار مرکزی امریکا است.

دو طوفان ترکیب به خیس کردن منطقه با به اندازه 35 اینچ (89 سانتیمتر) باران در برخی از مناطق بیش از گذشته هفته است. حداقل 30 مرگ و میر نسبت داده شده به دو طوفان و جاری شدن سیل و رانش زمین آنها انداخته.

طوفان مرکز پیش بینی مسیر را نشان می دهد طوفان رسیدن به ایالات متحده در سواحل خلیج فارس در اوایل روز شنبه و در آن گفت: کریستبل می تواند باران های سنگین از شرق تگزاس به فلوریدا آخر این هفته و اوایل هفته آینده.

در بکلر در جنوب, Quintana Roo, دولت, 230 خانواده جدا شدند توسط باران و تا به حال به airlifted از دیوید لئون, مکزیک ملی مدنی defenceco-هماهنگ روز جمعه گفت. لئون اضافه شده است نور آسیب در 75 شهرداری در هفت متحده است.

در لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز در روز پنج شنبه اعلام وضعیت اضطراری برای آماده شدن برای طوفان امکان ورود وجود دارد.

"در حال حاضر زمان برای ایجاد برنامه های خود را که باید شامل سنتی اورژانس موارد همراه با ماسک و ضد عفونی کننده دست به عنوان ما همچنان به نبرد coronavirus همه گیر" ادوارد در بیانیه ای گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن