جرم و جنایت کاهش یافته است به طور کلی در طول همه گیر اما تیراندازی و کشتار هستند تا

بزرگنمایی این تصویر شمع رایت در مقابل یک بنای یادبود برای 10 سال لنا Nunez در 29 ژوئن 2020 در شیکاگو

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

شمع رایت در مقابل یک بنای یادبود برای 10 سال لنا Nunez در 29 ژوئن 2020 در شیکاگو است. Nunez ضرب گلوله کشته شد توسط یک گلوله ولگرد در حالی که تماشای تلویزیون با برادرش در مادر بزرگ او را Logan Square صفحه اصلی. نونیز شد و یکی از حداقل 17 نفر که جان خود را از خشونت اسلحه در این شهر که آخر هفته. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

در سراسر کشور ما شاهد تغییرات گسترده در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس از جمله چشمگیر کاهش کلی نرخ جرم و جنایت.

دیوید آبرامز یک دانشگاه پنسیلوانیا قانون و استاد اقتصاد شده است نگه داشتن چشم در شماره های سراسر کشور. وب سایت او ایجاد جزئیات آنچه در حال وقوع جرم-دانا در بیش از 25 شهرستانها عمده در طول COVID-19 بحران است.

"مردم در واکنش به این بیماری همه گیر در همه نوع از راه در کاهش فعالیت های اقتصادی" آبرامز می گوید. "آنها را متوقف رفتن به محل کار آنها متوقف رانندگی ماشین خود را. آنها را متوقف و راه رفتن در اطراف شهر و جرم و جنایت نیز متوقف شده است."

بالتیمور فیلادلفیا, سان فرانسیسکو در واشنگتن دی سی و شیکاگو همه شاهد افت بیش از 30 درصد است. جرایم خشونت آمیز از قبیل تشدید ضرب و جرح و سرقت نیز کاهش قابل ملاحظه ای است.

که درست نیست از قتل و تیراندازی ، در برخی از شهرستانها وجود دارد نگران افزایش در مقایسه با سال گذشته است.

Shauntavis سیمز, 35, زندگی در شیکاگو محله است که گرفتار خشونت اسلحه. این واقعیت باعث می شود که اخبار به طور کلی کاهش در نرخ جرم و جنایت بی ربط.

"به نظر می رسد مانند آن را worser به من. فقط دیروز من تو را دیدم آن را پشت در خانه من" سیمز می گوید که صدای ترقه — نه اسلحه پر از هوا است. "برخی از پسران فقط آمد و در حالی که من و کودک من بود ، مثل هر روز آن را به طور مداوم در اخبار. هر روز چیزی از آن."

شده است وجود دارد افزایش قتل های خشونت آمیز در تعطیلات آخر هفته و چند فرزند شده اند قربانیان تیراندازی. این است که نوع غم انگیز, جرم, اخبار در شیکاگو و دیگر شهرهای هوستون سینسیناتی و فرسنو, کالیفرنیا., که بدست بیشترین توجه.

حتی اگر این شماره ها غم انگیز, آبرامز می گوید آن را دشوار است برای تعیین هر گونه روند در قتل یا جنایات دیگر بیش از یک مدت زمان کوتاه. او می گوید برای یک مطلب دقیق آماری از تعداد آن طول می کشد در مقایسه با آنچه می گیرد از سال به سال بیش از یک دوره طولانی تر از زمان.

"هنگامی که شما نگاه در قتل داده ها و مقایسه آن با سطح بیش از پنج سال گذشته" او می گوید: "ما نمی بینم هر یک تاثیر قابل توجهی به دلیل همه گیر."

حتی پس از دانشگاه شیکاگو و استاد ینس لودویگ سر از شیکاگو Crime Lab می گوید: این یک پازل بزرگ چرا تیراندازی و قتل نیست و کاهش یافته است در حالی که جنایات دیگر داشته باشد.

"قتل را تشکیل می دهند به مراتب کمتر از 1 درصد از جرائم در این شهر می گوید:" لودویگ "اما قتل که پس از آسیب رساندن به خانواده ها و جوامع و من فکر نمی کنم ما باید یک درک چرا آنها نمی کاهش یافته است."

شهردار شیکاگو لری Lightfoot موافق آن پیچیده است. او می گوید: در برخی از راه همه گیر ایجاد طوفان کامل قانع کننده مردم به ماندن در داخل بلکه stymieing عادی عملیات از زندان و دادگاه است. که می تواند به این معنی است که مردم قصد باعث آسیب را در خیابان ها به جای در سیستم عدالت کیفری. او می افزاید: علل خشونت نیز عوامل است.

"که فقر و فقدان امید و ناامیدی به اندازه کافی دسترسی به چیزهایی که ساخت سالم و قوی خانواده ها و جوامع می گوید:" Lightfoot. "و ما راه بیش از حد بسیاری از اسلحه در خیابان."

بیشتر وجود دارد اخبار مثبت وقتی که می آید به جرایم مواد مخدر. آنها کاهش یافت با بیش از 60% در مقایسه با سال های گذشته است.

دانشگاه ایالتی آریزونا گونه که جامعه شناس Ojmarrh میچل می گوید: دلایل متعددی وجود دارد که چرا.

"اولین و جرایم مواد مخدر و اندازه گیری با دستگیری نه شهروند گزارش به پلیس می گوید:" میچل. "در طول یک بیماری همه گیر پلیس لزوما به کارگیری فعال پلیس تاکتیک ها و شیوه های که به طور معمول منجر به کشف مواد مخدر."

این بیماری همه گیر به نظر می رسد رانندگی زیادی در کاهش جرم و جنایت از جمله خانه منازل به قصد سرقت. اما در فضاهای تجاری شده است وجود دارد یک دست انداز در منازل به قصد سرقت تا تقریبا 30 درصد به طور متوسط در سراسر شهرستانها مورد بررسی قرار گرفت.

پروفسور آبرامز می گوید نیز وجود دارد دراماتیک پرش در سرقت خودرو در فیلادلفیا با افزایش و همچنین در Austin, دنور و لس آنجلس. بالتیمور تنها شهر که شاهد کاهش قابل توجهی.

"بنابراین اگر مردم در حال خروج از اتومبیل در خیابان آنها را بدون نیاز به استفاده از آنها," او می گوید. "آنها نمی چک کردن آنها را به عنوان اغلب. نیز وجود دارد فقط کمتر ترافیک پا در اطراف و مردم کمتر به رعایت. من فکر می کنم که باعث می شود برای جذاب تر اهداف خواهد بود دزد."

کسانی که اهداف و هر COVID-19 تاثیر جرم احتمال تغییر در مجموع به شهرستانها بیشتر سعی کنید به بازگشایی اقتصاد خود و مردم دوباره تنظیم زندگی خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن