COVID-19 تلفات بازدید 35 در Downsview مراقبت دراز مدت مرکز

دو بیشتر ساکنان فوت کرده اند با توجه به COVID-19 در Downsview مراقبت طولانی مدت, مرکز, آوردن مجموع مرگ و میر د

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

دو بیشتر ساکنان فوت کرده اند با توجه به COVID-19 در Downsview مراقبت طولانی مدت, مرکز, آوردن مجموع مرگ و میر در تسهیلات 35 عنوان از یکشنبه.

گوهر مراقبت های بهداشتی گروه, اپراتور, North York, خانه سالمندان و سالمندان مراقبت, امکانات, تایید مرگ دو نفر در روز یکشنبه در انتشار اخبار. "ما را به عمیق ترین همدردی به دستياران خانواده و دوستان" جم گفت.

به عنوان از آوریل 10, 62 ساکنان و 76 کارکنان در مرکز آزمایش مثبت برای COVID-19. همه ساکنان تست مثبت جدا شده اند که مطابق با بهداشت عمومی, مقررات, GEM بهداشت گفت: کارکنان که آزمایش مثبت را در خانه خود به انزوا.

گوهر دریافت پشتیبانی از نوا اسکوشیا و نخلستان پارک تسلیم تیم های مرکز بهداشت محلی ادغام شبکه (LHIN) و رودخانه هامبر بیمارستان منطقه ای تیم در تلاش برای افزایش Downsview را در سطح نیروی انسانی.

به عنوان بخشی از تسهیلات را همه گیر طرح آن را به حالت تعلیق در تمام غیر ضروری بازديد و خدمات اضافه شده اضافی غربالگری اقدامات برای کارکنان افزایش یافته و تقریبا در تمام مناطق در خانه های ساخته شده اطمینان حاصل کنید که کارکنان در کلیه امکانات با پوشیدن ماسک.

Abhya Adlakha


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب