دادگاه: برخی از کارفرمایان می توانند حاضر به ارائه رایگان کنترل تولد

واشنگتن - دادگاه عالی حکومت گسترده روز شنبه در حمایت از حقوق مذهبی از کارفرمایان در دو مورد است که می تواند بی

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

واشنگتن - دادگاه عالی حکومت گسترده روز شنبه در حمایت از حقوق مذهبی از کارفرمایان در دو مورد است که می تواند بیش از 70,000 زنان بدون رایگان پیشگیری از بارداری و ده ها هزار نفر از مردم با هیچ راهی برای سو برای تبعیض است.

در هر دو مورد دادگاه 7-2 با هر دو حزب لیبرال و محافظه کار قضات حکم به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مذهبی و کارفرمایان.

در برجسته تر از دو مورد مربوط به باراک اوباما رئیس جمهور مراقبت های بهداشتی تعمیرات اساسی قضات greenlighted تغییرات مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال. دولت اعلام کرد در سال 2017 است که آن را اجازه می دهد بیشتر کارفرمایان به انتخاب کردن از ارائه بدون هیچ هزینه کنترل تولد مورد نیاز تحت پوشش قانون اما دادگاه های پایین مسدود شده بود ،

حکم یک انتخابات مهم در سال پیروزی برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که شمارش در حمایت از پروتستان های انجیلی و دیگر گروه های مسیحی برای رای و سیاست پشتوانه. همچنین خبر خوب برای دولت است که در هفته های اخیر دیده می شود تیتر گیری دادگاه عالی تصمیم گیری در برابر آن موقعیت.

در یک دادگاه رد تهمت تلاش برای پایان دادن به حمایت های حقوقی برای 650,000 مهاجران جوان. در یکی دیگر از قضات گفت: برجسته حقوق مدنی قانون محافظت گی, همجنسگرا مردم از تبعیض در اشتغال است.

یکی دیگر از مهم تصمیم گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن جلوتر است. قضات در حال انتظار برای اعلام روز شنبه که آیا کنگره و دادستان منطقه منهتن می توانید ببینید رئیس جمهور مالیات و دیگر سوابق مالی او تا به مبارزه سخت به نگه داشتن خصوصی.

روز چهارشنبه کاخ سفید سخنگوی Kayleigh McEnany پیوست محافظه کار گروه در تشویق دادگاه پیشگیری از بارداری تصمیم گیری است. "امروز حکم دادگاه عالی این است که یک پیروزی بزرگ برای آزادی مذهبی و آزادی وجدان" او در بیانیه ای گفت.

لیبرال و دموکرات ها از جمله مجلس نانسی پلوسی تقبیح تصمیم که او به نام "اساسی برداشتی غلط" از قانون خدمات درمانی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که هنوز هم به دنبال سرنگونی قانون مراقبت مقرون به صرفه را در تمامیت آن. این اتحاد پیوست تگزاس و دیگر جمهوری خواه به رهبری متحده در دعوت از قضات به انجام درست آن. که در مورد برنامه ریزی شده است به استدلال در دادگاه مدت که آغاز می شود در ماه اکتبر.

عدالت کلارنس توماس, نوشتن برای اکثریت دادگاه گفت: در روز شنبه تصمیم که دولت تا به حال قدرت برای ایجاد تغییرات و به دنبال روش های مناسب در انجام این کار است.

دولت قبلا تخمین زده است که تغییر حکومت می شود بین 70,000 زنان و 126,000 زنان به از دست دادن جلوگیری از بارداری پوشش در یک سال.

عدالت اموزش Bader Ginsburg ذکر شده تعداد کسانی که مخالف.

"امروز برای اولین بار دادگاه کست کاملا کنار جبران حقوق و منافع در آن تعصب و غیرت به امن مذهبی حقوق به درجه n ام" او نوشت: در مخالفت با عدالت Sonia Sotomayor.

کنترل تولد پوشش شده است یک موضوع از مشاجره پس از قانون مراقبت های بهداشتی به تصویب رسید.

"این ACA را پیشگیری از بارداری دستور ... وجود داشته است در حدود نه سال. دادخواهی اطراف آن که نیاز به طول انجامید تقریبا به عنوان طولانی" توماس نوشت.

در ابتدا کلیسا و کنیسه و مسجد بودند معاف از قرص های ضد بارداری پوشش مورد نیاز است. دولت اوباما همچنین ایجاد یک راه است که توسط آن شرعا سازمان های وابسته از جمله بیمارستان ها دانشگاه ها و موسسات خیریه می تواند انتخاب کردن از پرداخت برای پیشگیری از بارداری, اما زنان در برنامه های سلامت خود را هنوز دریافت هیچ هزینه کنترل تولد. برخی از گروه های شکایت از انتخاب کردن روند خود را نقض باورهای دینی خود و سال کشمکش حقوقی دنبال کرد.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان و دفتر مقامات اعلام کردند تغییرات. تحت یک سیاست جدید صادر شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی, دسته بندی های بیشتر از کارفرمایان از جمله داد و ستد عمومی شرکت می توانید انتخاب کردن از ارائه بدون هیچ هزینه بارداری برای زنان با این ادعا مذهبی اعتراض. این سیاست همچنین اجازه می دهد تا برخی از کارفرمایان هر چند نمی داد و ستد عمومی شرکت به منظور بالا بردن اعتراض اخلاقی و انجام همان.

تغییرات مسدود شد توسط دادگاه پس از نیوجرسی و پنسیلوانیا آنها را به چالش.

آینده دولت می تواند تلاش برای تغییر مغلوب ساختن پیشی جستن از قوانین دولت. و دو لیبرال قضات که طرفه با دولت النا کاگان و استفان Breyer, پیشنهاد قانونی مبارزه با دولت این تغییرات ممکن است ادامه یابد.

پنسیلوانیا دادستان کل جاش شاپیرو در بیانیه ای گفت: بعد از حکم "در این مبارزه نشده است."

به طور جداگانه پنج شنبه دادگاه عالی طرفه با دو مدارس کاتولیک در کالیفرنیا در یک تصمیم تأکید است که برخی از کارکنان مدارس مذهبی نمی تواند شکایت برای استخدام تبعیض است.

دادگاه به اتفاق آرا در سال 2012 که قانون اساسی مانع از وزرا از تحت پیگرد خود را به کلیساها برای استخدام تبعیض اما قضات نمی سختگیرانه تعریف که شمارش به عنوان یک وزیر. مورد قضات تصمیم گرفت روز شنبه درگیر دو مدرسه کاتولیک معلمان که تدریس دین به عنوان بخشی از شغل خود و کسانی که شکایت خود را در مدارس برای تبعیض پس از قرارداد خود را گرفتند تمدید نشد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"هنگامی که یک مدرسه با یک ماموریت مذهبی بایست یک معلم با مسئولیت آموزش و تشکیل دانش آموزان در ایمان قضایی مداخله به اختلافات بین مدرسه و معلم را تهدید می کند مدرسه استقلال در راه است که متمم اول قانون اساسی اجازه نمی دهد که" عدالت ساموئل Alito نوشت: برای اکثر گفت: معلمان دعاوی نباید اجازه برای رفتن به جلو.

___

آسوشیتد پرس گزارش خبرنگار Mark Sherman کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن