می تواند تولید مثل رای دادن یک شاخص کلیدی که آیا ما نیاز به بازگشت به lockdown mode?

بخش هایی از کانادا در حال دیدن موج در COVID-19 موارد دانشمندان برجسته به تعجب که آیا این مناطق نیاز به بسته به

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

بخش هایی از کانادا در حال دیدن موج در COVID-19 موارد دانشمندان برجسته به تعجب که آیا این مناطق نیاز به بسته به پایین برای جلوگیری از شیوع بیشتر.

روزانه موارد سه برابر شده اند در قبل از میلاد طی چند هفته اخیر سنبله در آلبرتا نیز باعث زنگ. انتاریو در ضمن دیدم آن روزانه مورد تعداد اینچ تا بیش از 200 روز سه شنبه قبل از پوسته پوسته شدن پشت کردن به 103 روز.

"شما هم می توانید به آن نگاه کنید و می گویند: این موج اول با دم بلند و یا این واقعا یک موج دوم?," دکتر گفت: Lynora Saxinger, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه آلبرتا.

"من فکر می کنم مهم نیست که چه شما آن را تماس, زمانی که من نگاه به اعداد من نگران هستم."

در حالی که استان در درجه اول نگاه روزانه مورد شمارش به نشان می دهد زمانی که به نزدیک و یا بازگشایی مناطق برخی از دانشمندان بر این باورند که یکی دیگر از متریک — موثر نرخ تولید مثل ویروس — همچنین می توانید ارائه بینش.

تولید مثل رای دادن یا R0 است که تعداد زیادی از مردم یک فرد آلوده است که انتظار می رود به آلوده. بدون هیچ احتیاطی در محل رمان coronavirus را R0 است بین 2 و 4. H1N1 است R0 از 1.5 در حالی که سرخک است که بسیار مسری است که تصور می شود حدود 18.

موثر تولید مثل شماره با این حال شناخته شده به عنوان Rt — تغییرات در طول زمان و وابسته به رفتار خود ما مانند فاصله فیزیکی و پوشیدن پوشش صورت می گوید: Ryan Imgrund یک biostatician که محاسبه روزانه Rt ارزش برای انتاریو است.

"اگر ارزش دو است که به معنی یک فرد مسئول به دو عفونت های ثانویه" گفت: Imgrund که محاسبه انتاریو Rt در 1.16 روز پنج شنبه. "ما واقعا می خواهید برای دریافت کنید که ارزش زیر یک به منظور کاهش تعداد ما."

Saxinger توصیف موثر تولید مثل شماره به عنوان یک راه برای تعیین زمانی که جامعه گسترش است "خارج از کنترل فاز" و گفت: Rt ارزش در آلبرتا که در حدود 1.46 روز پنج شنبه بود و نگران.

"اگر آن را به طور مداوم بالا یکی از شما می تواند تبدیل به بسیار نگران است که شما کنترل همه چیز به اندازه کافی" Saxinger گفت.

"قطعا در برخی از بخش از جمعیت (در آلبرتا) تعداد به اندازه کافی بالا است که من فکر می کنم اقدامات به احتمال زیاد در حال رفتن به نیاز به نوبه خود چیزهایی در اطراف دوباره."

Rt ارزش شده اند مورد استفاده در اروپا برای تعیین زمانی که آن را امن برای بازگشایی و Imgrund می گوید آنها همچنین می توانید تعیین زمانی که بیشتر محدودیت های مورد نیاز هستند.

او گفت: طولانی Rt ارزش بالاتر از 1.3 است "واقعا نگران کننده" و یک ماه در آن رای خواهد ميانگين روزانه مورد "افزایش ده برابر است."

"این امر بدان معناست که ما نیاز به تغییر همه چیز است." "همه چیز در مورد نگه داشتن آن را تحت یک."

Imgrund توییتهایی خود Rt محاسبات برای, Ontario, روزانه, شکستن مناطق استان در نمودار نشان می دهد که در آن مقادیر بالا (نشان داده شده با رنگ قرمز) متوسط (زرد) و نسبتا کم (سبز).

مختلف دانشمندان با استفاده از روش های مختلف برای محاسبه Rt در چه Imgrund خواستار یک "مجتمع" روند اما Saxinger می گوید: بسیاری از کسانی که روش های نتیجه در همان تعداد محدوده.

جنبه های منفی وجود دارد به Rt ،

کارشناسان می گویند که ارزش خود را در آن نمی کند و به ما بگویید, همه چیز, و تعداد می تواند نوسان شدید بسته به اینکه چگونه بسیاری از موارد در جامعه آغاز خواهد شد.

رخ داده است که در ماه گذشته در کینگستون زیر ناخن سالن شیوع آن 27 نفر آلوده شد. Imgrund محاسبه Rt برای این منطقه در 8.24 در ژوئن 27. این تعداد کاهش یافته و به 4.23 روز بعد و 2.20 پنج روز بعد.

"اگر وجود دارد بسیار کمی از موارد (برای شروع) شما می توانید دو یا سه شماره کیس خود را بسیار به سرعت و است که منجر به یک بسیار بالا شماره Rt ارزش" Saxinger گفت. "و Rt (نمی خواهد) لزوما منعکس کننده همه که زیاد است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"بنابراین بهتر است به آن نگاه کنید با چیزهایی مانند زمان واقعی تعداد موارد فعال و تعداد کل موارد که شما در حال دیدن در جامعه است."

Imgrund می گوید مردم نیز نیاز به درک فاصله اطمینان که او شامل در نمودار خود را زمانی که بررسی Rt ارزش. اعتماد به نفس فواصل اندازه گیری درجه قطعیت یا عدم قطعیت در روش محاسبه.

Imgrund گفت: محاسبه Rt برای مناطق بزرگتر را به شما کوچکتر اعتماد به نفس فاصله است که می تواند ترجمه به یک مقدار دقیق تر.

"اما اگر جامعه بسیار کوچک وجود دارد می تواند خیلی بیشتر نوسان," او اضافه شده است.

بالا Rt ارزش با اعتماد به نفس فاصله نزدیک به 1 می تواند به معنای یک منطقه در حال تجربه یک درجه بالایی از جامعه گسترش Imgrund گفت و موضعی تعطیلی و عقب reopenings می تواند یک راه حل به خلق و خوی است.

استفان Hoption Cann بالینی استاد دانشگاه UBC از جمعیت و بهداشت عمومی معتقد است Rt نمی تواند ارائه یک تصویر روشن از انتقال خود به خود.

یک Rt حدود 1 نمی خواهد که همان مفاهیم در همه جا او گفت: با اشاره به وضعیت در COVID نقطه داغ از فلوریدا که تا به حال Rt از 0.99 به عنوان پنج شنبه علی رغم بالا بودن تعداد روزانه موارد با توجه به وب سایت Rt. زندگی می کنند.

"سی موارد در B. C. با Rt از 1 به معنی آنها را انتقال به یکی دیگر از 30 نفر است. اما اگر شما 10 ، 000 مورد در روز است که بدان معنی است که آنها در حال رفتن برای انتقال به یکی دیگر از 10 ، 000 مورد," او گفت:. "پس از آن که اطمینان بخش است که در تنظیم.

"شما همچنین باید در موارد جدید و چگونه بسیاری از به نظر می رسد برای هر صد نفر شما تست. و آره اگر آن را به نظر می رسد مانند آن را برای رفتن به منفجر شدن بیشتر اقدامات احتیاطی ممکن است نیاز به در محل قرار داده."

B. C. اعلام کرد محدودیت برای بارها و رستورانها و جمعه در میان سنبله در مواردی در استان است.

Saxinger انتظار دارد که به طور مشترک در سراسر کشور به عنوان مورد شمارش در ادامه به جزر و مدی.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم فقط متمرکز بر مسطح منحنی و این پیام به نظر می رسید که یک بار شما رو به پایان است که قوز است که آن را OK بود," او گفت:. "اما آنچه که ما در واقع در حال دیدن است که به عنوان به زودی به عنوان مکان شروع به استراحت محدودیت های آن را فقط شروع به آمده تا دوباره.

"و آن را به انجام است که تا زمانی که ما این واکسن در محل ... من به طور کامل انتظار می رود اپیلاسیون و پایانی بهداشت عمومی اقدامات لازم را برای حداقل یک سال و احتمالا طولانی تر است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب