Coronavirus تست فروش توسط "سرایدار" پزشکان تحت بررسی توسط هیئت پزشکی

هیئت پزشکی کالیفرنیا است که به دنبال به پزشکان فروش COVID-19 آزمون در حالی که افراد بیمار در سراسر کشور می توا

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

هیئت پزشکی کالیفرنیا است که به دنبال به پزشکان فروش COVID-19 آزمون در حالی که افراد بیمار در سراسر کشور می توانید آزمایش به دلیل در سراسر کشور کمبود هیئت مدیره گفت: صبح روز دوشنبه.

پرس و جو می آید پس از تایمز گزارش داد که "سرایدار" پزشکان که تهیه کردن به افراد ثروتمند و مشهور شده اند فروش تست برای بیماران و خانواده های آنها در برخی از موارد حتی اگر آنها هیچ نشانه و یا هر دلیل دیگر به آزمایش می شود.

دکتر جی گوردون سانتا مونیکا متخصص اطفال گفت: مشتریانی که خریداری آزمون برای 250 $در هر به بود گرفته شده در صفحه اصلی با یک گونه گرد و خاک و سپس فرستاده شده به آزمایشگاه به روند نتایج ذخیره آزمون تا زمانی که آنها احساس بیمار.

گوردون گفت: در اوایل مصاحبه با بار که او به دنبال برای بهترین منافع خود بیماران اما اذعان کرد که پیشنهاد خود نشان دهنده عمیق نابرابری در آمریکا سیستم بهداشت و درمان.

تبلیغات

گوردون گفت که او باور نمی کند هیئت پزشکی را در پیدا کردن هر چیزی اشتباه است.

"آنها نمی خواهد پیدا کردن هر چیزی. وجود دارد هیچ چیز یافت می شود," گوردون گفت. "[بيمار] درخواست شد برای تست. آنها در دسترس هیچ جای دیگری. آنها باقی می ماند بسیار در تامین کوتاه مدت."

یکی دیگر از پزشک دکتر دیوید دکتر رافیک نظریان در بورلی هیلز در هفته گذشته گفت: او در حال برنامه ریزی برای باز کردن یک درایو-از طریق سریع آزمایش خون حمل از چین. او گفت: او را به اتهام بیماران که استفاده از خدمات مورد $500 یا 600 دلار که همچنین شامل مشاوره و پیگیری و همچنین کمک به پرداخت برای هزینه های نیروی کار و تجهیزات حفاظتی به اداره آزمون.

دکتر رافیک نظریان تا کنون انجام شده است بینی-گرد و خاک آزمایش تنها برای بیماران خود عمل دربان از جمله "افراد با نفوذ یک لیست مشاهیر و مدیران اجرائی" اگر آنها با معیارهای تعیین شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

تبلیغات

"ما تا به حال بسیاری از بیماران جدید تماس با ما که پول نبود یک عامل; آنها حاضر به پرداخت هر آنچه مورد نیاز بود," او گفت: بار هفته گذشته است. "اما ما به دنبال ندارد در این زمان در مورد 'چگونه می توان پول بیشتری انجام تست ؟' یا 'که ما می تواند شارژ بیشتری را برای انجام یک آزمایش.' این در واقع واقعا در تلاش برای مراقبت از بیماران ما در حال حاضر و پس از آن بدانند چگونه ما می تواند به افزایش تست و انجام کارهای خوب برای جامعه است."

دکتر رافیک نظریان گفت: بار روز دوشنبه که او قصد دارد برای ارائه سریع آزمایش تنها در صورتی که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از پزشکان در حال ارائه چنین تست و یا آنچه به طور خاص هیئت پزشکی است مورد نقد. سخنگوی کاهش یافته است برای رفتن به جزئیات و یا می گویند که آیا هیئت مدیره افتتاح رسمی تحقیقات گفت: تنها که آژانس آگاه بود از زمان " داستان و تصمیم گرفته بود به "نگاه به موضوع است."

اما دولت بهداشت ، ریچارد پان (D-ساکرامنتو) را محکوم کرد فروش این آزمون در قیمت های بالا برای هر کس می تواند استطاعت آنها گفته شد غیر حرفه ای انجام است که هیئت پزشکی باید بررسی گردد.

هیئت پزشکی متهم شده است با بررسی شکایت علیه پزشکان و می تواند تحریم پزشکان و یا لغو مجوز خود را برای غفلت یا رفتار غیر اخلاقی.

بعضی از آنها نیز مورد سوال که آیا آزمون به فروش می رسد مشروع هستند یا موثر است. FDA در جمعه علنا هشدار داده است که آن را مجاز هر در خانه آزمون COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus.

قوانین فدرال به تصویب این ماه را گسترش دسترسی به رایگان COVID-19 تست ،

Sion روی رئیس جمهور از لس آنجلس پزشکی Assn., گفت: متخصصان سلامت باید با استفاده از تنها فدرال تایید آزمایش و تست باید "به همان اندازه در دسترس همه Angelenos." او گفت: سازمان حمایت خواهد هر گونه اقدامات انجام شده توسط دولت هیئت پزشکی علیه پزشکان که به فروش تایید نشده تست برای قیمت های گزاف.

تبلیغات

"اگر شما ترجیحا تست یک گروه از افراد بیش از دیگر استراتژی تست کار نخواهد کرد. نابرابر دسترسی به مراقبت از چیزی است که انجمن ما برای غرفه" Roy گفت.

گوردون که گفت او به اتهام سرایدار هزینه است که به طور متوسط بیش از 300 دلار در ماه گفت: کسب و کار خود را نمی خواهد تبدیل سود در فروش آزمون و به جای آن اهدا خواهد شد تمام وجوه مازاد به نجات کودکان موسسه خیریه.

پس از بار داستان منتشر شده او پیامک یک خبرنگار کمک مالی دریافت برای $10,220.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب