Coronavirus فرو کالیفرنیا به 'اپیدمی ناشی از رکود اقتصادی گروههای بزرگ, آمیزش پستانی زیان Newsom می گوید

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom شنود گذاشته فرمانداران سابق اپل, مدیر اجرایی تیم کوک دیزنی رئیس Bob Iger و دیگر م

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom شنود گذاشته فرمانداران سابق اپل, مدیر اجرایی تیم کوک دیزنی رئیس Bob Iger و دیگر مدیران کسب و کار و سیاستمداران در روز جمعه برای هدایت دولت را بهبود اقتصادی از شیوع کروناویروس به عنوان بیکاری صعود کرد و میلیون ها نفر از کالیفرنیا به دنبال حمایت مالی.

فرماندار گفت: رئیس ستاد ان اولری و میلیاردر آب و هوا و فعال سابق دموکرات نامزد ریاست جمهوری تام Steyer خواهد سر جدید نیروی کار در کسب و کار و مشاغل بهبود و توسعه توصیه هایی برای دولت و شرکت ها برای بهبود اقتصاد و ایجاد شغل و کمک به کالیفرنیا عقب بر گردیم روی پای خود بایستند.

"ما در حال حاضر در یک بیماری همه گیر ناشی از رکود اقتصادی در ایالت کالیفرنیا" Newsom گفت. "اینها جدی و زمان به چالش کشیدن."

Newsom منصوب نیروی کار در مدت کوتاهی پس از آن دولت اعلام کرد که در کالیفرنیا نرخ بیکاری افزایش یافته بود به 5.3 درصد در ماه مارس تا از 3.9% یک ماه پیش از آن. فرماندار گفت: 3.1 میلیون کالیفرنیا ثبت شده برای مزایای بیکاری در ماه گذشته بیش از مجموع تعداد ادعا می کند در تمام سال 2008 در شروع رکود بزرگ.

تبلیغات

تلفات از کسب و کار تعطیلی و محدودیت برای جلوگیری از coronavirus شده اند عمیقا احساس در لس آنجلس. کمتر از نیمی از شهرستان ساکنان هنوز هم نگه داشتن یک شغل — 45 درصد در مقایسه با 61 درصد در اواسط ماه مارس با توجه به مطالعه منتشر شد جمعه توسط USC Dornsife مرکز.

Newsom اذعان کرده است این هفته وخیم اقتصادی و عواقب ناشی از تلاش های خود را برای جلوگیری از جرم COVID-19 عفونت و پرده برداری از مجموعه ای از معیارها که دولت در نظر دارد برای دیدار با قبل به تدریج کاهش محدودیت ها و اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است.

با یک هجوم گسترده کالیفرنیا به دنبال حمایت مالی بسیاری از شکایت در مورد وضعیت بیکاری بیمه ادعا می کنند روند و مشکل اتصال با بخش توسعه اشتغال کمک خط تلفن.

دولت نقل مکان کرد و در این هفته به گسترش ساعت در آن مرکز تماس که دسته بیمه بیکاری ادعا و به منظور تسریع مزایای پیمانکاران مستقل در پاسخ به این COVID-19 همه گیر. Newsom همچنین اعلام کرد $125 میلیون تلاش های امدادی در روز چهارشنبه برای کمک به حدود 150,000 کالیفرنیا بدون وضعیت مهاجرت قانونی.

تبلیغات

کار دولت وزیر جولی Su گفت: أد شد راه اندازی آنلاین جدید, پورتال بیش از دو هفته آینده اجازه می دهد تا پیمانکاران مستقل فرفره کارگران و خود اشتغالی به فایل برای منافع.

Newsom روز جمعه گفت که سابق کالیفرنیا Govs. جری براون, Arnold Schwarzenegger, خاکستری دیویس و پیت ویلسون را در میان 80-عضو گروه خواهد شد که توصیه به دولت را در مسیر رو به جلو است.

"ما خواهد شد سعی کنید به آمده تا با یک طرح بازیابی," Steyer گفت: "که شایسته است از کالیفرنیا گذشته و فشار ما را به آینده ای بهتر و درمان برخی از بی عدالتی که در این COVID-19 همه گیر نشان داده است در جامعه ما."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب