شیوع کروناویروس در Safeway مرکز توزیع: یک کارگر مرده, 51 آلوده

یک کارگر در یک دره مرکزی Safeway مرکز توزیع مرده است از عوارض مربوط به کروناویروس و 51 نفر دیگر آلوده شده اند

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

یک کارگر در یک دره مرکزی Safeway مرکز توزیع مرده است از عوارض مربوط به کروناویروس و 51 نفر دیگر آلوده شده اند به گفته مقامات این هفته است.

اندرو Whelan — سخنگوی Albertsons Cos., که صاحب Safeway — گفت: 3 درصد از حدود 1,700 کارگران در تریسی تسهیلات در San Joaquin County, تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس های اضافی ایمنی و بهداشت اقدامات در حال حاضر در محل.

این مرکز فراهم می کند مواد غذایی به حدود 300 فروشگاه در سراسر شمال کالیفرنیا و نوادا و هاوایی.

"ما همچنان به تقویت با تمام همکاران اهمیت اجتماعی فاصله به عنوان موثر ترین ابزار ما برای مبارزه با گسترش COVID-19," Whelan در بیانیه ای گفت جمعه. "ما همچنین بسته تمام زمینه های مشترک در علاوه بر این به تشویق همکاران به ناهار و استراحت خود را."

تبلیغات

Teamsters Local 439 که نشان دهنده کارگران در Safeway تسهیلات گفت: کارگری که فوت شد دیرین کارمند به نام پدرو زونیگا.

خوزه والنسیا زونیگا پسر گفت: Modesto زنبور عسل است که پدر خود زندگی می کردند در تورلاک و 52 سال است.

او گفت: زونیگا بود مؤمن کاتولیک و پرشور طرفداران فوتبال که او نیز عاشق آشپزی.

تبلیغات

"من امیدوارم که مردم این را جدی بگیرد" والنسیا به این روزنامه گفت. "من یکی از کسانی که شما می دانید [فکر] آن اتفاق نمی افتد. آن را فقط اتفاق افتاده است به افراد دیگر. و آن اتفاق افتاد به خانواده ما است."

زونیگا خانواده راه اندازی آنلاین صفحه جمع آوری اعانه برای کمک به پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه. از صبح روز جمعه آن را مطرح کرده بود بیش از $26,000 -- تقریبا دو برابر $15,000 هدف است.

"قلب ما و افکار ما هستند که با دیپلم خانواده" Whelan گفت. "این دشوار است برای کل Safeway تیم است."

تبلیغات

در Safeway تسهیلات اولین تست مثبت برای این ویروس که دو یا سه هفته پیش گفت رم Aloise این Teamsters غرب منطقه بین المللی معاون رئیس جمهور.

"مردم در محله های نزدیک در این انبارها و ما مطمئن هستیم که در ابتدا مردم با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب," او گفت:. "ما مطمئن هستیم آنها ندارد PPE مناسب برای همه" او افزود: با اشاره به تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش.

زمانی که این بیماری همه گیر آغاز شد, Safeway شد اولین زنجیره مواد غذایی ارائه دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده دست برای کارگران Aloise گفت.

Whelan گفت: افزایش سلامت اقدامات شد و در حال حاضر در محل در مرکز توزیع از جمله حرارتی متوسط خوانش و سلامت غربالگری قبل از هر کسی وارد ساختمان.

تبلیغات

ماسک نیز پوشیده می شود توسط تمام همکاران او گفت:. این مرکز همچنین دارای تنظیم ناهار و استراحت بار اجتماعی را حفظ فاصله قرار داده شده فاصله علائم و نشانگر نزدیکی ساعت زمان حذف برخی شکستن-مبلمان اتاق نصب شده اضافی ضد عفونی کننده دست در ایستگاه های و اجرا, افزایش تمیز کردن و ضد عفونی برنامه.

Whelan به ذکر است که سازمان غذا و دارو گفت: هیچ شواهد نشان می دهد که مواد غذایی تولید شده در ایالات متحده می تواند انتقال COVID-19 و که در حال حاضر "هیچ شواهدی از مواد غذایی و یا مواد غذایی بسته بندی که در ارتباط با انتقال COVID-19."

"ما عمیقا قدردانی از همه که همکاران ما انجام می دهند در طول این زمان بی سابقه و ادامه خواهد داد به انجام همه ما می توانیم برای اطمینان از سلامت و ایمنی خود را در حالی که همچنین ارائه خدمات ضروری به جامعه" Whelan گفت.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom با اشاره به وقوع پنج شنبه در یک کنفرانس خبری که در آن او همچنین اعلام کرد که او تا به حال یک فرمان اجرایی را امضا مؤثر بر شرکت در بخش مواد غذایی است. سفارش نیاز به کسانی که استخدام 500 یا بیشتر مردم به ارائه دو هفته از مکمل پرداخت مرخصی استعلاجی به صورت تمام وقت کارگران که قرارداد COVID-19 یا در معرض ویروس و نیاز به منزوی کردن خود است.

تبلیغات

"ما یک مثال در San Joaquin Valley در حال حاضر در یک بسیار بزرگ توزیع مواد غذایی مرکز که در آن ما باید 51 مثبت یک فرد در گذشت, در یک مرکز که بیش از 1700 کارگران," او گفت:. "این فقط تقویت اضطراب مردم که ممکن است باید پایه مراقبت های اولیه بیمار را ترک کنند. پس این است که مکمل آن را نفی هر گونه منافع موجود است که در حال فراهم است."

شده اند وجود دارد 369 تایید coronavirus عفونت و 17 مرگ و میر در San Joaquin County پس از همه گیر آغاز شد, به گفته مقامات بهداشتی. در شهرستان استنیسلاس — که در کالیفرنیا واقع شده است — مقامات بهداشتی اعلام کرده اند 187 COVID-19 موارد و چهار مرگ و میر.

بار نویسنده کارکنان Taryn لونا و آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن