Coronavirus: فلوریدا گزارش 1st مرگ و میر در سواحل شرق; موارد در سی منطقه نیویورک

بزرگنمایی این تصویر رفت و آمد با پوشیدن نقاب منتظر قطار پنج شنبه در Grand Central station در شهر نیو

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رفت و آمد با پوشیدن نقاب منتظر قطار پنج شنبه در Grand Central station در شهر نیویورک است. چند ده نفر تایید شده اند در دولت و سواحل شرق به عنوان یک کل را دیدم آن دو را تایید کرد مرگ و میر مربوط به COVID-19 در فلوریدا. دیوید دی Delgado/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید دی Delgado/گتی ایماژ

به روز شده در 8:32 p. m. ET

به این نقطه سواحل غرب متحمل شده است فشار از کروناویروس در آمریکا با بخش عمده ای از موارد تایید شده تا کنون گزارش شده در کالیفرنیا و واشنگتن است. اما این تغییرات به احتمال زیاد به زودی با گزارش از موارد در حال حاضر در فلوریدا و نیویورک و واشنگتن دی سی منطقه است.

روز جمعه مقامات بهداشت و درمان در فلوریدا گفت: دو COVID-19 بيمار در دولت " بوده و در چه اعتقاد بر این بود که اول مرگ و میر مرتبط با این بیماری در سواحل شرق. یکی از این بیماران زندگی می کردند در منطقه Rep. مت Gaetz که درو انتقاد از همکاران در اوایل این هفته برای "ساخت نور" از coronavirus زمانی که او عینک یک ماسک گاز به رای طبقه در اقدامات برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

"دعاهای ما با خانواده و عزیزان در طول این زمان دشوار" جمهوری خواه کنگره توییتی اواخر جمعه و اضافه کرد: "من با اعتماد به نفس جامعه ما ادامه خواهد داد تا هوشیار باشند و در مبارزه با این بیماری و دعا وجود خواهد داشت نه بیشتر انقباضات ویروس در شمال غربی فلوریدا."

دولت تایید کرده است بیش از یک دوجین موارد تا کنون — بزرگترین خوشه در سواحل شرق در خارج از نیویورک است که گزارش چند ده مورد از خود را دارد. رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو اعلام وضعیت اضطراری روز شنبه پس از مقامات آموخته از موارد جدید در نیویورک, شهرستان Westchester.

"ما به شدت تست زیر منجر زیرا ما می خواهیم برای پیدا کردن به عنوان بسیاری از مردم که تست مثبت بنابراین ما می توانیم آنها را از گردش" کومو گفت: در یک جلسه رسانه ظهر شنبه.

در جای دیگر در ساحل شرقی واشنگتن دی سی تایید شد "presumptive مورد" این ویروس در انسان در 50s خود را بدون سابقه مسافرت های بین المللی, شهردار موریل Bowser خود گفت: شنبه شب. این شهر همچنین گفت که به دنبال مورد یک فرد که صرف زمان در سی و آزمایش مثبت بعد در مریلند است. که تقریبا یک ساعت پس از پنتاگون تایید دریایی ایالات متحده در فورت بلویر فقط در خارج از واشنگتن در شمال ویرجینیا آزمایش مثبت برای coronavirus پس از بازگشت از خارج از کشور.

در سواحل کالیفرنیا هزاران نفر از مسافران شد محدود به شاهزاده بزرگ کشتی کروز در نزدیکی سان فرانسیسکو پس از 21 نفر سرنشین آزمایش مثبت برای ویروس. روز شنبه, معاون رئیس جمهور, پنس گفت: دولت پیگیری اضافی کشتی کروز است که ممکن است به اشتراک گذاشته اند خدمه با شاهزاده بزرگ یا الماس شاهزاده خانم, کشتی دیگری که با آن مواجه قرنطینه در ژاپن در ماه فوریه پس از مسافران آزمایش مثبت است.

تمام گفته تعداد موارد تایید شده در ایالات متحده است و بیش از 300 — 19 از آنها فوت کرده اند عمدتا در واشنگتن است. حداقل 14 نفر که فوت شده همراه با یک خانه سالمندان در نزدیکی سیاتل با توجه به عمومی وزارت بهداشت از سیاتل و پادشاه شهرستان. مقامات بهداشتی در واشنگتن می گویند که آنها را تایید کرده اند و 102 مورد از coronavirus در دولت است.

همانطور که از اواخر روز شنبه بعد از ظهر در مجموع شمارش از موارد تایید شده در سراسر جهان بود و در بیش از 105 ، 000 برخی از 3500 آنها فوت کرده اند از این بیماری است.

اکثریت قریب به اتفاق کسانی که موارد گزارش شده در استان هوبئی در سرزمین اصلی چین شیوع این بیماری را در کانون اما تعداد موارد جدید شده است وجود دارد کاهش به تازگی — در حالی که این ویروس ریشه گرفته در کره جنوبی, ایران و ایتالیا رسیده است و ده ها تن از کشورها است.

در ایالات متحده و مدارس و شرکت ها اعلام کرده اند موجی از اقدامات برای کاهش گسترش ویروس. دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا و دانشگاه واشنگتن و دانشگاه که به رخ کشیدن ده ها هزار نفر از دانش آموزان در میان آنها روز جمعه گفت آنها لغو کلاس های حضوری از طریق پایان مربوطه چهارم در اواخر این ماه.

و Amtrak در سواحل شرق گفت که دلیل آن را "تجربه برخی از کاهش تقاضا" این برنامه به توقف آن nonstop Acela قطار سرویس بین نیویورک و واشنگتن دی سی آغاز سهشنبه و در ادامه از طریق اواخر ماه مه.

تگزاس گزارش شده است فقط شش مورد تأیید هیچ یک از آن یافت شده در Austin — اما این واقعیت نیست منصرف شهردار این شهرستان استیو آدلر از پیشگیرانه لغو جنوب غربی این شهر را امضا موسیقی فیلم و تکنولوژی رویداد.

"ما هیچ موارد گزارش شده در Austin, اما قطعا دیگر ما باقی می ماند که راه بهتر کردن هستیم. آن را اجتناب ناپذیر است که آن را در آینده در اینجا به عنوان به تمام شهرهای دیگر اما تاخیر بهتر است" آدلر گفت NPR آخر هفته نسخه در روز شنبه.

این رویداد جلب بیش از 400 ، 000 بازدید کنندگان به شهرستان در سال گذشته است. آدلر اذعان کرد که لغو آن در این سال فقط یک هفته قبل از آن برنامه ریزی شده باز است "بسیار دشوار و واقعا دلخراش" برای نوازندگان و فروشندگان که بسته به نوع کسب و کار صورت عادی به ارمغان می آورد.

"ما در حال رفتن به مجبور به کاهش است که به عنوان بهترین ما می تواند به عنوان یک جامعه به عنوان انعطاف پذیر به عنوان ما می توانیم" او گفت:. "ما فقط در نهایت ندارد زیرا تمرکز نیاز به انجام آنچه لازم بود به بهترین شهر را امن نگه دارید."

بزرگنمایی این تصویر

دو بخش سوم برنامه های موسسه پلی تکنیک ورچستر و یشیوا در مقابل خالی می ایستد جمعه در بالتیمور. مقامات اجازه ندادند تماشاگران به دلیل coronavirus نگرانی در مریلند است. Terrance ویلیامز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Terrance ویلیامز/AP

چشم ها نیز آموزش دیده در یکی دیگر از امضا رویداد انتظار می رود بعد از این ماه: مارس جنون. تا کنون NCAA شده بدون تغییرات عمده به انبوه مردمی (و پر سود) مردان مسابقات بسکتبال آغاز می شود که به صورت جدی مارس 19.

"من فکر نمی کنم هر چیزی را از روی میز در این مرحله" ESPN میشل استیل NPR گفت در روز شنبه. "NCAA می گوید که آنها در حال نظارت بر وضعیت وجود دارد و آن را بیش از حد است که آنها نمی دانند. بنابراین سلامت خود هیئت مشورتی درست نیست و توصیه آنها را به انصراف از بازی ها و یا فن مشارکت. پس از آن فقط صبر کنید و ببینید در این نقطه است."

در یادداشتی به تیم جمعه NBA گزارش هشدار داد که آنها باید آماده برای بازی بدون طرفداران در غرفه — یک پیشنهاد است که برخی از بازیکنان از جمله LeBron James در حال مقاومت در برابر.

"Nah که غیر ممکن است" جیمز به خبرنگاران گفت: جمعه. "من نمی بازی. If I ain't got طرفداران جمعیت این چیزی است که من بازی کنید. من برای هم تیمی های من. من بازی برای طرفداران. که آنچه در آن همه مورد است. اگر من تا به عرصه وجود ain't no طرفداران در آن وجود دارد ؟ I ain't بازی. بنابراین آنها می تواند انجام آنچه آنها می خواهند به انجام است."

بیش از 2 میلیون تست کیت به حمل توسط دوشنبه

که تیتر رسانه ها جلسه برگزار شد شنبه توسط مقامات بهداشتی فدرال. استفان هان کمیسر غذا و دارو گفت: او معتقد است مسئولان باید از ظرفیت کشتی 2.1 میلیون کیت های آزمایش در روز دوشنبه.

"که ترجمه را به [حقیقت این است که] در حدود 850,000 بیماران می تواند آزمایش می شود" هان توضیح داد به خبرنگاران گفت و افزود که ظرفیت واقعی بستگی دارد محلی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

اعلام شد که چندین رسانه گزارش داده اند که در مقامات فدرال' تاخیر و مشکلات در نورد از کیت های آزمایش به پزشکان محلی و کارشناسان بهداشت عمومی.

در همان جلسه بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر اقدام به ظرافت درست جمهور تهمت که به خبرنگاران گفت: جمعه در مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن "هر کسی که می خواهد یک تست یک تست."

"او با استفاده از یک مختصر," آذر گفت و توضیح داد که چه رئیس جمهور "به معنای گفتن" است که "شما نمی توانید یک آزمون مگر اینکه یک دکتر یا بهداشت عمومی رسمی تجویز تست."

هتل مورد استفاده قرار گیرد برای قرنطینه بیماران فرو می ریزد در چین

پنج داستان هتل در شهر گوانجو هم شنبه شب به دام انداختن حداقل 70 نفر در میان آوار, با توجه به روزانه مردمیک روزنامه رسمی حزب کمونیست چین. این مقاله گزارش می دهد که حدود 40 نفر را نجات داده شده تا کنون از ساختمان است که تا به حال استفاده شده است به عنوان یک محل قرنطینه افراد مشکوک به داشتن COVID-19.

هنوز معلوم نیست چه چیزی باعث این ساختمان به سقوط.

واتیکان لغو فرد در جمع یکشنبه

افرادی که مایل به دیدن فرانسیس منجر نماز در میدان سنت پیتر یک رویداد در هفته است که به طور منظم تساوی دهها هزار نفر از نمازگزاران نیاز به محتوای خود را با مشاهده او را از راه دور در روز یکشنبه.

مقدس دفتر مطبوعاتی روز شنبه اعلام کرد که پاپ منجر خواهد شد نماز از کتابخانه پاپ قصر — به جای از معمول پنجره مشرف به میدان خواهد شد و livestream رسیدگی حاضر به جای تشویق بازدید کنندگان به جمع آوری در واتیکان. مقامات می گویند که آنها خواهد بود اجرای عمومی خود را مخاطب چهارشنبه در یک مد مشابه.

"این تصمیم گیری های لازم به منظور جلوگیری از خطر گسترش COVID-19 گفت:" مقدس اشاره کرد که این حرکت انجام شد و در درخواست از مقامات ایتالیایی.

واتیکان به تازگی اعلام کرد برای اولین بار تایید کرد بیمار در حالی که در ایتالیا دیده می شود بزرگترین شیوع کروناویروس در خارج از آسیا با بیش از 5800 کل تایید موارد گزارش شده از شنبه تا یک جهش بیش از 1000 از روز قبل. نزدیک به 50 نفر از این بیماران فوت در طول حدود 24 ساعت در اوایل این هفته با توجه به مقامات محلی.

شاید برجسته ترین به تازگی تایید بيماران نیکولا Zingaretti, رهبر ایتالیا به حزب دموکرات است که بخشی از این کشور در ائتلاف حاکم. Zingaretti نشان داد تشخیص خود را در یک ویدیو ارسال شده در شنبه Facebook.

"من به خوبی" او توضیح داد: با توجه به آسوشیتد پرس ترجمه "پس از آن تصمیم گرفت از من جدا خواهد شد در خانه."

یک عضو نیروی دریایی ایالات متحده نیز در میان بیماران مبتلا به تازگی تشخیص داده شده با COVID-19 در کشور است. ایالات متحده در اروپا فرماندهی گفت: ملوان که مستقر در ناپل نشان دهنده "اولین مورد مثبت از ایالات متحده خدمات عضو در اروپا است."

NPR جیمز Doubek کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب