Coronavirus پرسش: آیا امن برای ناهار خوردن در داخل خانه یا خارج از منزل?

بزرگنمایی این تصویر Malaka غریب/NPR برخی از ایالت ها اجازه می دهد رستوران ها به حرکت به عقب به

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
Panel 1
بزرگنمایی این تصویر
Malaka غریب/NPR

برخی از ایالت ها اجازه می دهد رستوران ها به حرکت به عقب به داخل سالن ناهار خوری. اما آن را امن ایده برای ناهار خوردن در حال حاضر ؟

مردم قطعا گرفتن سیگنال های مختلط در مورد رستوران ناهار خوری. در کشورهایی مانند آریزونا و تنسی مقامات بهداشت عمومی در حال ترغیب مردم به ماندن در خانه دلیل افزایش caseloads. در ضمن آن دسته از کشورهای در حال ارائه در بیرون و حتی داخل سالن ناهار خوری در رستوران.

اولین سوال این است که آیا شما واقعا نیاز به غذا خوردن در یک رستوران ؟ اگر کسی در خانواده شما ضعف سيستم ايمنی و یا دارای علائم COVID-19 حتی اگر عضو خانواده نبوده است تشخیص داده شود که استدلال می کنند برای اجتناب از رستوران ها در دسترس نباشد می گوید دانشکده پزشکی هاروارد پزشک Abraar Karan.

اما اگر شما لازم نیست که نگرانی های چنین و می خواهید آرامش غذا در یک رستوران در اینجا برخی از دیگر نقاط را در نظر بگیرید.

برای اولین بار در خارج از منزل است که قطعا کمتر مخاطره آمیز می گوید: Karan. هنگامی که شما در خارج, خطر ابتلا به ویروس کمتر است. چرا که coronavirus قطرات پراکنده با سرعت بیشتری به هوا. یک جایزه است که ممکن است فضای بیشتری بین جداول از در کوچک داخل سالن تنظیم.

شما همچنین نیاز به انجام تکالیف کمی قبل از انداختن در یک وعده غذایی که آیا در داخل خانه یا خارج از منزل.

دکتر مارک Kortepeter استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا دانشکده بهداشت عمومی توضیح می دهد که بر خلاف دوران قبل از همه گیر روز ناهار خوری در یک رستوران است که دیگر یک پاپ در پاپ از نوع از وضعیت است. این یک ایده خوب برای تماس با رستوران و بررسی آنچه مفاد آن را در محل برای جلوگیری از انتقال بيماري.

در اینجا برخی از چیزهایی که به سوال در مورد:

  • ضد عفونی کننده دست. باید آن را در دسترس برای مشتریان بر ورود و خروج.
  • تمیز کردن مکرر. علاوه بر اینکه پاک کردن جداول باید ضد عفونی قبل از هر حزب جدید نشسته است.
  • ماسک. سرور و کارکنان آشپزخانه باید پوشیدن ماسک در همه زمان ها برای جلوگیری از انتقال.
  • غربالگری. این یک ایده خوب برای غذا خوردن در یک محل که در آن کارکنان دریافت متوسط-چک قبل از هر تغییر و پرسید: اگر آنها در حال تجربه هر گونه COVID-19 علائم — و اگر به خانه فرستاد. اما نگه داشتن در ذهن است که وجود دارد محدودیت دما نمایش به عنوان یک روش برای دیده بانی برای ویروس. بنابراین آنها نه یک جایگزین برای پوشیدن ماسک.

اگر شما مجموعه ای در داخل سالن غذا نقاط اضافی وجود دارد را در نظر بگیرید.

  • تهویه خوب. جلوگیری از کوچک فضاهای داخلی که احساس تنگ. بزرگتر فضا بهتر معمولا بیشتر حریم هوایی برای ذرات ویروسی به اسراف.
  • فضای بین جداول. مهمانان باید نشسته به دور از هم که ممکن است در اتاق ناهار خوری -- حداقل 6 فوت از هم جدا هر چند بهتر است در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

این که آیا شما در حال ناهار خوری در داخل و یا خارج را ضد عفونی کننده دست و استفاده از آن اگر شما اتفاق می افتد برای آمدن به تماس با هر غالبا لمس اشیاء مانند دستگیره درب.

هنگام سفارش Kortepeter فراخوانی پیر بهداشت عمومی ضرب المثل: "آن جوش, پوست, آن, طبخ آن و یا آن را فراموش کرده ام!" به عبارت دیگر بهتر است به منظور داغ به طور کامل غذاهای پخته شده به جای آن از میوه ها و یا سبزیجات است. اگرچه دانشمندان هنوز نمی کاملا مطمئن شوید که آیا coronavirus را می توان از طریق مصرف پاتوژن به طور کلی تمایل به رشد در مرطوب غذاهای خام می گویند محققان.

هنگامی که ما از منابع اگر آنها برنامه ریزی شده به ناهار خوردن در داخل یک رستوران در هر زمان هر دو جواب داد: نه در آینده نزدیک. آنها احساس راحت تر با فضای باز ناهار خوری — اگر چه هر دو آنها گفت: آنها در حال قرار دادن آن در حال حاضر به دلیل ترس از انتقال.

برخی از شرکت های هواپیمایی مانند آمریکا در حال حاضر به طور کامل رزرو پروازهای خود را به جای نگه داشتن وسط صندلی های خالی. در این وضعیت چقدر ریسک است پرواز ؟ و وجود هر گونه اقدامات احتیاطی شما می توانید اگر شما نیاز به پرواز و نمی توانید یک شرکت هواپیمایی که underbooking برای کمک به جلوگیری از انتقال بيماري?

با توجه به Karan از دانشگاه هاروارد حرکت به underbook پروازهای نشان دهنده یک "اشتباه از ديدگاه بهداشت عمومی." بیشتر مردم در یک فضای محدود برای مدت طولانی افزایش می دهد خطر ابتلا به عفونت.

"گردش هوا در هواپیما خیلی خوب است — بنابراین بزرگترین خطر این است که فرد سمت راست در کنار شما راست پشت سر شما درست در مقابل شما می گوید:" Kortepeter از دانشگاه نبراسکا. آنها به احتمال زیاد منابع عفونت.

از نظر نگه داشتن امن تمام راهنمایی های معمول اعمال می شود هر دو منابع می گویند. پوشیدن ماسک در همه زمان ها و اصول بهداشتی دست های خود را به عنوان آنجا که می توانید.

در یک پرواز کوتاه شما ممکن است در نظر نمی خوردن یا نوشیدن هر چیزی می گوید Kortepeter — حتی مواد غذایی شما را به خودتان: "آن کاهش احتمال انتقال ویروس" بین خود دست به دست و دهان خود را و بدان معنی است که شما نمی خواهد که برای پاک کردن ماسک خود را که در خدمت به حفاظت از دیگران در مورد شما مسری است اما همچنین می تواند به شما ارائه یک درجه حفاظت بسته به نوع ماسک.

در یک پرواز دیگر اگر شما نیاز به خوردن و یا نوشیدن سعی کنید به آن را انجام دهد در یک نقطه در زمان. که راه شما را کاهش می دهد مقدار از زمان شما باید ماسک خود را و شما نمی تواند بارها و بارها از بین بردن شما و آوردن دست خود را به صورت خود را.

و قبل از کتاب شما یک بلیط Kortepeter نشان می دهد شما خودتان بپرسید: "آیا من واقعا باید به پرواز؟"

Pranav Baskar است که یک روزنامه نگار مستقل و ملی ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد در بمبئی هند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب