Coronavirus پرسش و پاسخ: چگونه از خود حفاظت کنم اگر Coronavirus معطل می تواند در هوا ؟

بزرگنمایی این تصویر Malaka غریب/ NPR من از شنیدن صحبت های زیادی در مورد کوروناویروس پخش از طریق

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
panel 1
بزرگنمایی این تصویر
Malaka غریب/ NPR

من از شنیدن صحبت های زیادی در مورد کوروناویروس پخش از طریق ذرات معلق در هوا — پوشیدن ماسک در یک فروشگاه مواد غذایی به اندازه کافی محافظت کنید ؟ چه چیز دیگری باید انجام دهید به ماندن امن است ؟

سریع جواب اول: رفتن به فروشگاه مواد غذایی که در آن شما و هر کس دیگری است با پوشیدن یک ماسک و نگه داشتن یک فاصله از یکدیگر است که هنوز هم به عنوان یک ریسک پایین فعالیت است. بروید خود را در تابستان توت فرنگی!

برای پس زمینه ذرات معلق در هوا در حال کوچک microdroplets حاوی ویروس است که می تواند اخراج هنگامی که ما صحبت و یا نفس کشیدن و می تواند به ماندن در هوا و سفر در جریان هوا می باشد. آن را هنوز هم معلوم نیست چقدر از نقش آنها در گسترش این ویروس اما به تازگی بیش از 200 دانشمندان نوشت درخواست سازمان بهداشت جهانی برای توجه بیشتر به آنها.

این سازمان هنوز هم مدعی است که در معرض خطر بیشتری از گسترش به نظر می رسد از قطرات — ذرات بزرگتر را نیز اخراج هنگامی که ما صحبت یا نفس است که حل و فصل سریع تر و کمتر احتمال دارد به تجمع در هوا. با این حال که منتشر شده جدید علمی مختصری در تاریخ 9 ژوئیه گفت که برنامه انتقال ممکن است کمک به گسترش در شلوغ ضعیف تهویه فضاهای داخلی مانند ورزشگاه, گروه کر, عمل اتاق ها و کاباره ها. اما چقدر انتقال aerosolized ذرات مسئول در مقابل قطرات و سطوح آلوده, آنها نمی توانند با اطمینان می گویند.

"آنچه ما خواستار این است که بیشتر تحقیقات سیستماتیک انجام می شود در این نوع از تنظیمات گفت:" ماریا ون Kerkhove فنی منجر شود که برای بهداشت و درمان اضطراری برنامه در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه. به عبارت دیگر در ارتباط باشید.

خط پایین: این غیر ممکن است برای رد کردن که مقداری از انتقال ممکن است ناشی از ذرات معلق در هوا. اگر شما می خواهید به خطا در کنار احتیاط در اینجا چیزی است که برخی از بیماری های عفونی محققان می گویند می تواند کمک به حداقل رساندن خطرات:

صورت و دور از مردم هنگامی که شما صحبت می کنید: زمانی که شما در حال صحبت کردن چهره به چهره با کسی که شما در خط مستقیم از plumes از نفس است که بیرون آمدن از دهان خود را هنگامی که آنها صحبت می کنند. "اگر وجود دارد هر گونه سناریو که در آن من به صورت چهره به چهره با کسی من حرکت سر خارج از مرکز تا من هستم دیگر که استنشاق مستقیم plume می گوید:" Seema Lakdawala یک آنفولانزا انتقال محقق در دانشگاه پیتسبورگ. یک نکته که کمک می کند تا او را ندارد و تماس چشمی مستقیم با مردم است. می توان آن را بی دست و پا او اذعان دارد اما "این فقط در مورد حفاظت از خودم بلکه در مورد حفاظت از افراد دیگر" پس از آن ممکن است برای ریختن به این ویروس بدون دانستن اینکه شما در حال آلوده شدن است.

پوشیدن ماسک خود را به درستی: پوشیدن یک لایه ماسک های پارچه ای در فضاهای عمومی به خصوص اگر شما در داخل خانه و یا در یک محیط که در آن شما نمی توانید به لحاظ اجتماعی فاصله. مطمئن شوید که آن را پوشش می دهد و خود بینی و دهان. این را گرفتن بسیاری از قطرات آمده است که هنگام نفس کشیدن و یا صحبت می کنند و از آنها به هوا. در حالت ایده آل به اقدامات احتیاطی در برابر کوچک aerosolized microdroplets "ما باید پوشش همه بهتر با ماسک می گوید:" Abraar Karan یک پزشک در دانشکده پزشکی هاروارد. اما N95 ماسک است که به طور موثر ترین فیلتر ذرات آئروسل در تامین کوتاه مدت هستند و ناراحت کننده به پوشیدن. Karan نشان می دهد و اتصالات KN95 ماسک که شبیه حفاظت (اما مطمئن شوید که ماسک خود را ندارد تقلبی).

را در داخل خانه بیشتر مانند خارج از منزل: "شما از حد آئروسل انتقال با افزایش تهویه و افزایش گردش هوا — با باز کردن یک پنجره و قرار دادن در یک فن و فقط در حال حرکت هوا می گوید:" Lakdawala که نگه می دارد چندین طرفداران در حال اجرا در همه زمان ها در آزمایشگاه و فضای اداری. حرکت در هوا چرخید ذرات در هوا می شود و کمتر احتمال دارد که کسی را تنفس متمرکز ابر عفونی ویروس. دونالد میلتون یک بیماری عفونی aerobiologist در دانشگاه مریلند و سرب نویسنده در این نامه در مورد ذرات معلق در هوا نیز توصیه به تمیز کردن هوای داخل ساختمان از طریق تصفیه هوا و اشعه ماوراء بنفش مطابق با نور است. "شما نمی, نوشیدن آب در پایین دست از شهر دیگری بدون درمان آن. اما ما تنفس هوا از دیگر افراد بدون درمان آن," او می گوید.

محدود کردن مقدار زمان شما را در تماس نزدیک با مردم: بهداشت عمومی قاعده کلی برای چه تعداد به عنوان قرار گرفتن در معرض تماس نزدیک با فرد آلوده به مدت 15 دقیقه یا بیشتر پس uncrowded فروشگاه های مواد غذایی که در آن هر کس پوشانده و در حال حرکت نشان دهنده نسبتا کم خطر وضعیت هر دو Lakdawala و میلتون به توافق برسند. امیدوارم شما در حال ایستاده در یک راهرو بسیار طولانی اما شما در حال رفتن به فروشگاه کارآمد می گوید Lakdawala "بنابراین حتی اگر وجود دارد خوب ذرات معلق در هوا که در حال گرفتن منتشر شده توسط کسی که آلوده است, آنها در حال گرفتن رقیق کردن به این حرکت مردم را در جریان هوا می باشد." داخل میله, رستوران ها و شرایط دیگر که در آن مردم به ماندن در یک مکان برای یک دوره از زمان و صحبت کردن یا آواز خواندن با صدای بلند را میلتون و با احتیاط. "من نمی دانم که چگونه به نوشیدن یک آبجو با فولاد ماسک," او می گوید. "و من نمی خواهد به آواز خواندن در گروه کر عمل خوب است؟"

نگه داشتن یک بافر از فضای شخصی: این نیست فقط مهم برای اسپری قطرات آن را نیز ممکن است کمک کند وقتی که می آید به ریز ذرات هوابرد. اگر شما در حال برنامه ریزی برای نشستن و صحبت کردن با یک دوست و نگه داشتن یک فاصله حداقل 6 پا ایجاد فرصت های بیشتر برای جریان هوا بین شما و دیگران است. "ما یک ساعت یک مبارک در محله ما که در آن همه به ارمغان می آورد ما صندلی و ما نشستن کسی روی چمن می گوید:" Lakdawala. "هر کس فضایی فاصله گرفته و ما را به خود ما نوشیدنی و صحبت کنید." حفظ فاصله از دیگران به معنی بیشتر وجود دارد تهویه و فضای کافی برای تهویه برای عبور از میان شما می گوید Lakdawala.

هر احتیاط می افزاید: یکی دیگر از لایه ای از ایمنی از aerosolized ذرات می گوید: میلتون. "پوشیدن یک ماسک معنی است که شما با قرار دادن کمتر ویروس قطرات به هوا مکیدن کمتر از [هوایی]. نگه داشتن فاصله معنی وجود دارد کمتر از آن در نزدیکی شما. و خوب داشتن یا تهویه هوا بهداشت به معنی آنچه در هوا است حذف شده است. همه آن چیزهایی که اضافه کردن به شما با دادن حفاظت خوب است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن