Coronavirus بحران جرقه یک جوان اسرائیلی در اعتراض به جنبش

اورشلیم - حضور در اولین اعتراض های عمومی, 34 ساله نمرود ناخالص وارد با تنها سرپا نگه داشتن او احساس او را منعک

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

اورشلیم - حضور در اولین اعتراض های عمومی, 34 ساله نمرود ناخالص وارد با تنها سرپا نگه داشتن او احساس او را منعکس — آبی-و-سفید پرچم اسرائیل.

سابق مبارزه با سرباز و زمان راهنمای تور و بعد از مدرسه معلم علوم تا به حال دیده می شود درآمد ماهیانه خود غوطه به حدود 500 دلار به عنوان یک نتیجه از شرایط سخت اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus. یک میانه رو که shuns سیاست اما با خواهر و برادر و کسانی که به حمایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر, او به دنبال یک وحدت نماد برای ابراز ناامیدی خود را.

به جای ناخالص و پرچم بودند کوبیده توسط پلیس قدرتمند توپ آب. لحظه ای دستگیر شد توسط یک عکاس آسوشیتد پرس به سرعت تبدیل شدن به یک سمبل تصویر از اعتراض عمومی ایجاد موجی از تظاهرات گسترده در این کشور در برابر نتانیاهو و درک عدم رسیدگی به این کشور بحران اقتصادی است.

نتانیاهو ایستاده دادگاه برای فساد تلاش کرده است به اخراج جوانی معترضان به عنوان رادیکال و آنارشیست ها از موازین بهداشت عمومی محدودیت در حالی که او مارشال کشور از طریق ملی اضطراری است. اما در حال حاضر هزاران نفر به خیابان ها چند بار در هفته از تمام جنبه های زندگی و با بیکاری فزاینده به رکورد تعداد آنها خواستار یک حساب از دیرین رهبر.

"من احساس می کنم مثل من در این رویا است که باد در چهره ما" گفت ناخالص. "شما همه چیز را که جامعه خواسته های شما و سپس به طور ناگهانی شما نامشروع هستند."

اسرائیل دارای یک سنت طولانی مدت از سیاسی تظاهرات که در قرعه کشی بزرگ جمعیت عمدتا در امتداد خطوط ایدئولوژیک بر سر نحوه رسیدگی به درگیری با فلسطینیان است. اما این تظاهرات با بزرگترین تاثیر تمایل به فراتر از حزبی تقسیم کردن در مسائل روزمره دچار هر کس مانند عظیم هزینه زندگی, تظاهرات در سال 2011.

در سال های اخیر سه هفته تظاهرات علیه نتانیاهو تا حد زیادی دامنه اسرائیل را نگهبان لیبرال ارزش های عصبانی در آنچه آنها باور دارند که نخست وزیر را به تلاش برای دور تراشه در نهادهای دموکراتیک.

اما بی سابقه رکود اقتصادی و بحران اعتماد در رهبری موجب نسل جوان از اسرائیلی ها با احتیاط در مورد آینده خود را به یک نقش برجسته.

آن را خیلی زود به می گویند اگر غلیان احساسات را تولید می کند این نوع از "انقلاب" است که برخی از فعالان مدافع. اما گسترده و متنوع نوار معترضان و ناامید جو و ناگهانی فقدان فرصت برای اسرائیل فراهم کرده است حاصلخيز است.

"تاج فقط این ذره که افزایش همه چیز است که در حال حاضر مشکلی با این کشور است. ما رسیده ایم این جرم بحرانی که در آن ما فقط باید برای انجام کاری" گفت ناخالص. "ما فقط آنها را باور نمی کند دیگر. آنها هیچ شرم آور است."

در سال 2011 صدها نفر از هزاران نفر از اسرائیلی ها ریخت به خیابان های این کشور هزینه های بالای زندگی به طور خلاصه تکان دادن پایه های نتانیاهو حکومت قبل از petering ،

موج فعلی دیده می شود بزرگترین مردم در انتخابات پس از آن. انرژی توسط یک جوان مبارز بیشتر جمعیت آن را احساس سوزش دست اول, سازمان, امیدوارم که این جنبش می تواند به حفظ حرکت با وجود سلامت مربوط به محدودیت در تجمعات و چشم انداز دیگری به مستند اگر سرایت نرخ افزایش نگه دارید.

اسرائیل به دست آورده ستایش اولیه آن دست زدن به این ویروس در بحران و تحمیل تنگ جنبش محدودیت. اما پس از بازگشایی اقتصاد در مه, جدید موارد مشخصی به سطح رکورد و بیکاری باقی مانده است بیش از 20 ٪ تا از 3.9% قبل از همه گیر.

نتانیاهو که موفق به ماندن در قدرت پس از سه مجمل انتخابات با متقاعد کردن رئیس خود را رقیب برای پیوستن به او را در یک "وضعیت اضطراری" دولت به طور خاص طراحی شده برای مقابله با این بیماری همه گیر متحمل شده است بسیاری از بار.

او در زیر آمده است در حال رشد برای انتقاد باقی مانده در حالی که در دادگاه برای فساد, فشار برای به ظاهر ضد دموکراتیک اقدامات تحت پوشش مبارزه با ویروس ها و به طور کلی mismanaging متعاقب آن بحران است. اندازه پف کرده, دولت, وزیر, نظر, رد, عمومی درد و تلاش های خود را به امن خود را قابل ملاحظه فرار مالیاتی ایجاد یک حس است که 70 سال از نتانیاهو جدا از مشکلات خود را عصبانی رای دهندگان. خانواده اش را درک لذت و مزه برای قدرت بیشتر بیگانه کسانی که در حال مبارزه.

دولت و به خصوص انتقاد به ارائه بیش از حد کمی کمک به صدها نفر از هزاران نفر از گذاشته شدن اسرائیلی ها و مبارزه کارگران خود اشتغال و صاحبان کسب و کار. دولت نیز متهم شده است از صدور گیج کننده و متناقض دستورالعمل که خشم شهروندان است.

حتی با خشم نتانیاهو و حزب لیکود را حفظ می کند قابل ملاحظه منجر شود در نظر سنجی وجود دارد و اشتهای کمی برای یکی دیگر از انتخابات پس از سه خسته کننده مبارزات در کمتر از یک سال. اسرائیل تشریفاتی رئیس جمهور علنا سرزنش ایده.

تصرف در نزد پرچم فلسطین در یکی از تظاهرات مخالفان نتانیاهو در تلاش است به رنگ جنبش به عنوان شاخه دیگری از جناح چپ توطئه او می گوید: نفوذ رسانه ها در اجرای قانون و قوه قضائیه و خم در سرنگونی او. اما این استدلال تلاش برای به دست آوردن کشش.

"یکی نیاز به موافقت با هر کلمه با هر پلاکارد و با هر تظاهر به می دانم که بسیاری از تظاهرکنندگان اسرائیل هستند پرستان. آنها می خواهند بیشتر به درستی اداره کشور" نوشت: بن درور Yemini یک محافظه کار مقاله نویس در Yediot Ahronot روزانه. "او (نتانیاهو) می داند که برخی از تظاهرکنندگان خود به حامیان سابق. آنها آمده اند تا نشان دهد چرا که آنها می خواهند."

تظاهرات یک مخلوط عجیب و غریب از ناامیدی در کنار یک کارناوال مانند جو. سرآشپزها مشهور نا امید شده توسط دولت را مغایر بازگشایی سیاست برای کسب و کار به وعده های غذایی به هموطنان خارج از کار خود اشتغالی اسرائیلی ها. معنوی و تلوزیون برگزار جلوگیری از سمت مراقبه جلسات و دست خوب-ثروت خرده ریز به نقاب دار و مسلح به نیروهای امنیتی.

با بسیاری از کافه ها و باشگاه های بسته جوان عیاشان گرفته اند به نوشیدن و رقص تکنو موسیقی به عنوان آنها در ماه مارس. یک زن جوان به ویژه صعود بالای نصب شده candelabra ملی, نماد, خارج از مجلس و محروم کردن پیراهن او در اعتراض. دیگران را با توسل به همین تحریک آمیز و نوآورانه — فرم اعتراض.

اما احساس پرنیان خوب بود و همچنین به سرعت جایگزین با بیشتر خشونت به عنوان پلیس مستقر سنگین دست در دستگیری کسانی که تلقی به برهم زدن نظم عمومی. افسران شده اند فیلم برداری قابل توجه معترضان و در یک مورد با فشار دادن زانو در برابر یک نشان دهنده گلو.

ناخالص گفت: آب و هوا تا به حال تنها او را بیشتر مصمم و اگر چه او هیچ برنامه سیاسی او می گوید او امیدوار است که بسیج را بیدار اسرائیلی از ناامیدی و منجر به تغییر در پایین جاده.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من امیدوارم که یک رهبر خواهد رفت از این جنبش اعتراضی که قادر به متحد ما," او گفت:. "من هیچ مشکلی با این حال کسی از این حق به عنوان طولانی به عنوان آن کسی که مسئول و وحدت است که محور منافع خود را."

___

دنبال آرن هلر در www.twitter.com/aronhellerap



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن