Coronavirus هزینه های خطوط هوایی دلتا نزدیک به 6 میلیارد دلار در سه ماهه 2

بزرگنمایی این تصویر به عنوان مسافر و تقاضا کاهش یافت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس دلتا پارک ده

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

به عنوان مسافر و تقاضا کاهش یافت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس دلتا پارک ده ها تن از غیر ضروری جت در بیرمنگام-Shuttlesworth فرودگاه بین المللی در آلاباما است. راسل Lewis/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
راسل Lewis/NPR

در طول سه ماه گذشته Delta Air Lines از دست داده و نزدیک به 6 میلیارد دلار به عنوان مدیر عامل این شرکت گفت: آهسته مختصر بازیابی در سفر هوایی در حال حاضر متوقف شده میان یک تجدید حیات در coronavirus عفونت.

دلتا اولین بار است که ایالات متحده هواپیمایی به گزارش سه ماهه دوم سال مالی نتایج; آن است که یک چهارم از همه گیری آغاز شد و نتایج بدتر از پیش بینی.

دلتا پرواز 93 درصد کمتر مسافران در مه و ژوئن بیش از آن در سه ماهه دوم سال گذشته است. درآمد کاهش 91 ٪ در مقایسه با همان دوره سه ماه سال گذشته به عنوان شرکت هواپیمایی گفت: آن را از دست دادن نزدیک به 100 میلیون دلار در روز در شروع این بیماری همه گیر. آتلانتا-بر اساس دلتا گفت: آن است که هنوز هم سوختن حدود 27 میلیون در روز.

مدیر عامل دلتا اد Bastian به نام زیان های "سرسام آور" و اضافه کرد که "این می تواند دو سال یا بیشتر قبل از اینکه ما می بینیم بهبود پایدار."

Bastian اشاره کرد که در ماه ژوئن و اوایل جولای وجود دارد "کوچک اما خوش آمدید, چشم انداز مثبت در حجم مسافر رانده شده تقریبا به طور کامل توسط داخلی اوقات فراغت مسافران و کسانی که پرواز برای دلیل ضروری."

اما او گفت که سربازان ارتش کوتاه بود.

"ما شاهد رشد تقاضا صاف به تازگی با افزایش COVID-19 موارد," او گفت:.

به عنوان یک نتیجه, دلتا, پوسته پوسته شدن پشت آن برنامه ریزی برای اضافه کردن پروازها در ماه اوت برش تعدادی از 1000 اضافی خروج روزانه به 500.

"بازیابی خواهد بود متلاطم امواج" باستین گفت: در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران و خبرنگاران روز سه شنبه. او اشاره کرد که در سفر کسب و کار که به طور معمول فراهم می کند شرکت هواپیمایی با نیمی از درآمد خود را "هنوز رتبهدهی نشده است بازگشت در هر راه."

و Bastian اضافه شده است که وجود ندارد یک جدول زمانی مشخص برای زمانی که مرزهای بین المللی را برای ایالات متحده به مسافران است.

برای موفقیت در میان تمام قطعیت Bastian گفت: این شرکت هواپیمایی به تمرکز بر روی "ایجاد انعطاف پذیری در سراسر شرکت و ایجاد یک جدید تر و قوی تر دلتا البته یکی که نیاز به کوچکتر برای چند سال آینده."

سفر کسب و کار به طور خاص است و نمی رود به بازیابی برای حداقل 12 تا 18 ماه. Bastian پیشنهاد بسیاری از شرکت ها ممکن است صبر کنید تا زمانی که یک COVID-19 واکسن قبل از اجازه دادن به کارکنان برای سفر دوباره و هنگامی که آنها او اذعان ویدیو چت و زوم جلسات ممکن است جای برخی چهره به چهره تعامل.

بزرگنمایی این تصویر

این دو جت در میان ده ها تن از هواپیماهای دلتا پارک شده در فرودگاه بیرمنگام در ماه مه. تعمیر و نگهداری کارگران prepped آنها را برای ذخیره سازی طولانی مدت. راسل Lewis/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
راسل Lewis/NPR

"تعداد سفرهای که متوسط جاده جنگجو طول می کشد و من مطمئن هستم که در حال رفتن به پایین آمده و در برخی موارد" باستین گفت.

در حالی که برخی از دلتا به رقبا هشدار از انبوه کار پس از کاهش حقوق و دستمزد فدرال بودجه اجرا می شود 30 سپتامبر از جمله United Airlines Bastian گفت که او امیدوار است برای جلوگیری از اخراج و غیر ارادی furloughs. دلتا گفت: 17,000 از آن 91,000 کارکنان گرفته اند بازنشستگی زود هنگام و یا انگیزه های دیگر به ترک های هواپیمایی در حالی که دیگری 35,000 مصرف کوتاه مدت پرداخت نشده ،

برخی از رقبا از جمله ایالات متحده آمریکا شرکت های هواپیمایی و روح خطوط هوایی به طور کامل رزرو هواپیما و پر کردن هر صندلی در صورت وجود تقاضا به اندازه کافی اما باستین گفت که "آن چیزی است که دلتا در حال رفتن به انجام."

او گفت: هواپیمایی را ادامه خواهد داد برای جلوگیری از وسط صندلی ها و محدود کردن تعداد زیادی از مردم در هر پرواز به 60 درصد از این هواپیما با ظرفیت حداقل از طریق پایان ماه سپتامبر و به احتمال زیاد فراتر از آن.

"مشتریان نیست ما را هل دادن به آن را انجام دهد" باستین گفت. "و من می خواهم به جای اضافه کردن بیشتر پروازهای بازگشت و کرسی های بیشتری به بازار در یک راه امن تر از تلاش برای به حداکثر رساندن تعداد زیادی از مردم شما می توانید بر روی یک فرد هواپیما."

او افزود: "هنگامی که ما بررسی مشتریان امروز در مورد دلایل شما در حال خرید یک بلیط در دلتا به فضا در هیئت مدیره هواپیما (و) مسدود شده وسط صندلی رفته به شماره 1 همین دلیل مشتریان انتخاب Delta."

"در مواجهه با یک بحران بهداشتی که فضا در هیئت مدیره واقعا مهم" باستین گفت.

دلتا را در از دست دادن خالص برای سه ماهه دوم 5.7 میلیارد دلار. که شامل 2 میلیارد دلار در نوشتن فراز از این شرکت سرمایه گذاری در Latam هواپیمایی, بزرگترین حامل در آمریکای لاتین و همچنین Aeromexico و ویرجین آتلانتیک. هر سه باید در مواجهه با مشکلات مالی است.

در سه ماهه دوم سال گذشته دلتا ساخته شده سود نزدیک به 1.5 میلیارد دلار.

بسیاری دیگر از خطوط هوایی ایالات متحده خواهد شد و گزارش خود را در سه ماهه دوم سال مالی نتایج در هفته آینده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب