Coronavirus احتیاط: برو اما اجازه دهید یک حزب'

بریزبن استرالیا - استرالیایی رهبری را به غذا خوردن برای اولین بار در هفته شنبه اما بازگشایی رستوران ها و میخان

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

بریزبن استرالیا - استرالیایی رهبری را به غذا خوردن برای اولین بار در هفته شنبه اما بازگشایی رستوران ها و میخانه ها و کافه ها آمد با یک هشدار: آن بیش از حد نیست.

عمومی هیت کارشناسان خواستار احتیاط به عنوان دولت سهولت محدودیت در رستوران ها و مغازه ها و پارک ها در بسیاری از کشورها و رول از اقدامات برای راه اندازی مجدد خفته کارخانه. Coronavirus همه گیر است که به کشته شدن بیش از 300 ، 000 نفر کاهش پیدا کرده است و در بسیاری از مکان ها اما می تواند انتخاب کنید تا دوباره اگر اقدامات احتیاطی نمی گرفته و یا مقامات حرکت بیش از حد به سرعت به مردم بازگشت به کار.

"پیام بله قدردانی از همه تلاش های قدر این فرصت به انتشار برخی از این اقدامات اما اجازه دهید یک حزب اجازه نمی رفتن به شهر" گفت: تونی Bartone, رئیس جمهور استرالیا, انجمن پزشکی.

بسیاری از رستوران ها محدود به 10 مشتریان در یک زمان و Bartone گفت: مردم باید با حفظ فاصله اجتماعی دنبال سرفه آداب شستن دست های خود را به طور منظم و دور ماندن از دیگران اگر آنها بیمار هستند.

در ایالات متحده یک آسوشیتد پرس تجزیه و تحلیل نشان داد که 41 کشور 50 ایالت سقوط کوتاه از COVID-19 تست سطح است که کارشناسان می گویند لازم است برای جلوگیری از موج دیگری از شیوع بیماری حتی به عنوان برخی از این کشورها حرکت به شدت به اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است.

سریع و گسترده تست در نظر گرفته شده است ضروری برای ردیابی و حاوی coronavirus. AP تجزیه و تحلیل بر اساس معیارهای توسعه یافته توسط دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه.

محققان دانشگاه هاروارد محاسبه کرده اند که ایالات متحده نیاز به تست حداقل 900,000 مردم روزانه برای بازگشایی اقتصاد با خیال راحت نزدیک به سه برابر زمان شمارش حدود 360,000 با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط COVID پیگیری پروژه وب سایت.

در میان کشورهای در حال سقوط کوتاه در حال تگزاس و گرجستان که در بازگشایی مراکز خرید آرایشگاه و کسب و کارهای دیگر.

"من واقعا احساس خطر وجود دارد در اینجا به باز کردن و بدون به اندازه کافی آزمایش, اما من احساس می کنم آن را یک خطر در همه جا در کشور" سخن گفت.Dr. Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی بهداشت موسسه.

ایالت نیویورک در حال حرکت است با احتیاط بیشتر. این اجازه خواهد داد که شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی در امان فشار از شیوع به بازگشایی ، موج اول شامل خرده فروشی — هر چند تنها برای منظقه و یا در فروشگاه وانت — همراه با ساخت و ساز و تولید است. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو نیز گفت: سواحل خواهد بازگشایی در زمان برای تعطیلات آخر هفته روز یادبود تعطیلات.

هاوایی مقامات 23 ساله توریست از نیویورک که گفته شده عکس ها در Instagram خود را در ساحل در آشکار نقض موظف 14 روز در قرنطینه برای ورود مسافران است. مردم را دیدم که خود را رسانه های اجتماعی پست های گزارش شده او را به مقامات.

در کره جنوبی که یکی از بالاترین سطوح تست, سلامت, سخنگوی وزارت روز شنبه گفت که این کشور ممکن است dodged عمده شیوع پس از پیدا کردن 162 موارد مرتبط clubgoers در سئول پر جمعیت پایتخت است.

پسر جوان-rae گفت: 46,000 افراد آزمایش شده اند در باشگاه های مرتبط با شیوع.

"این قابل توجه وجود نداشت جدید انتقال در کلیساها و مراکز تماس بگیرید و ورزشگاه که حامل ویروس رفت و به او گفت:" اضافه کردن آن را نشانه آن است که امکانات و کسب و کار در حال تمرین بهداشت مناسب و اجرای فاصله بین مردم است.

هند از چین پیشی گرفت و در تعداد تایید عفونت به عنوان نخست وزیر نارندرا دولت است که با توجه به اعلام این آخر هفته تصمیم گیری که آیا برای گسترش 54 روز مستند. هند شمارش 85,940 عفونت و 2,752 مرگ و میر در مقایسه با چین 82,941 مورد تایید شده و 4,633 مرگ و میر.

چین در حال کوتاه شدن سالانه آن جلسه قانونی آغاز می شود که اواخر هفته آینده در پکن به عنوان خوشه های کوچک از موارد پاپ آپ در جاهای دیگر در کشور است. گسترش این بیماری تا حد زیادی متوقف شده در کشور که در آن همه گیر آغاز شده اما در استان جیلین در شمال شرقی گزارش شده 28 نفر از بیش از نه روز, آخرین دو در روز جمعه.

در مکزیک تعداد موارد تایید شده به آمار بالا روزانه جمعه حتی به عنوان دولت روشن دستورالعمل برای ساخت و ساز معدن و صنایع خودرو شروع به بازگشت به کار در روز شنبه.

کشور ثبت بیش از 2000 نفر دوم راست, بعد, نشان می دهد شیوع آن هنوز به اوج. رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador, ماهیهای این موضوع گفت: "ما باید بیشتر مراقب باشید و نه آرامش و انضباط."

در نشانه ای از شدت اقتصادی خرید اینترنتی به خصوص در جهانی سفر هوایی کانادا گفت: این برنامه برای ذخیره کردن حداقل 20,000 آن 38,000 کارکنان موثر ژوئن 7. کانادا بزرگترین شرکت هواپیمایی گفت: COVID-19 مجبور است آن را به کاهش پروازها توسط 95٪.

خطوط هوایی سنگاپور روز جمعه گفت که ترافیک در ماه آوریل کاهش یافت و 99.5% از سال قبل است. حتی پس از قطع سرویس با بیش از 95 درصد متوسط آن پرواز بود تنها 9 درصد کامل است.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Moritsugu گزارش از پکن است. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران از سراسر جهان کمک کرده به این داستان.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن