Coronavirus موارد در کالیفرنیا افزایش 133: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

تعداد زیادی از مردم در کالیفرنیا با coronavirus افزایش یافته و به 133 موارد دوشنبه به عنوان تاثیر ادامه به موج

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

تعداد زیادی از مردم در کالیفرنیا با coronavirus افزایش یافته و به 133 موارد دوشنبه به عنوان تاثیر ادامه به موج در سراسر دولت است.

این تلفات شامل دولت دوم تایید مرگ یک زن در 60s در شهرستان سانتا کلارا. هفته گذشته یک مرد در Placer County شده بود که در شاهزاده بزرگ کشتی کروز نیز درگذشت.

اوکلند شد مرکز کالیفرنیا که مقامات در زمان مسافر خاموش قایق و ارسال آنها را به منطقه ای امکانات پزشکی و یا قرنطینه در دولت پایگاه های نظامی.

بررسی اجمالی

133: موارد مثبت

تبلیغات

21: در گرند شاهزاده خانم که لنگر انداخت در اوکلند

24: موارد مثبت تست های مربوط به فدرال بازگشت پرواز

109: موارد مربوط به پروازهای بازگشت

  • 44 مربوط به سفر
  • 28 فرد به فرد
  • 19 جامعه انتقال
  • 18 تحت بررسی

10,300+: مردم خود مانیتورینگ است که بازگشت به آمریکا از طریق سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی
و یا فرودگاه بین المللی لس آنجلس

تبلیغات

تحولات جدید

آموزش و پرورش: دانشگاه برکلی روز دوشنبه اعلام کرد آن را به حالت تعلیق در اکثر کلاس های حضوری شروع روز سه شنبه. دانشگاه استنفورد اعلام کرد کلاس های آنلاین در هفته گذشته. USC تست آنلاین کلاس های این هفته است. شمال کالیفرنیا بزرگترین مدرسه منطقه در Sacramento County, باقی مانده بسته این هفته است.

بزرگ شاهزاده خانم: کروز کشتی وارد بندر اوکلند در دوشنبه حمل و نقل هزاران نفر از مسافران که به طور بالقوه در معرض coronavirus به قرنطینه مناطق. شهردار اوکلند لیبی Schaaf گفت که او راضی بود با اقدامات ایمنی گرفته شده توسط دولت فدرال و مقامات بندر کارگران محلی خدمه اورژانس و اطراف آن جامعه است.

موارد جدید: لس آنجلس مقامات بهداشت تایید دو coronavirus موارد که یکی از آنها ممکن است بخش اول مورد "جامعه گسترش" از بیماری به این معنی که فرد تا به حال نه به تازگی از سفر و نه تا به حال شده است در تماس با یکی دیگر از مورد تایید شده از ویروس. در شهرستان سانتا کلارا یک زن که در بیمارستان بستری شده بود برای چند هفته درگذشت El Camino Hospital در صبح روز دوشنبه. او سومین COVID-19 بیمار در شهرستان شد و آن را اولین مورد مشکوک به جامعه گسترش یافته است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب