کنگره در حال بررسی قرارداد به ماسک و PPE کمبود

بزرگنمایی این تصویر خانه اکثریت شلاق جیمز Clyburn D-S. C. صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در واشنگتن

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

خانه اکثریت شلاق جیمز Clyburn D-S. C. صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در واشنگتن دی سی در می 27, 2020. او سر انتخاب فرعی در Coronavirus بحران است. سارا Silbiger/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Silbiger/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

کنگره محققان در حال راه اندازی یک پرس و جو به یک تعداد انگشت شماری از شرکت های که فرود آمد قراردادهای دولتی مرتبط با COVID-19 تماس معاملات "مشکوک" از آنجا که شرکت های فاقد تجربه و در برخی موارد تا به حال ارتباطات سیاسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

در نامه ای به دست آمده توسط NPR, رئیس هیئت دو حزبی را انتخاب کنید و فرعی در Coronavirus بحران Rep. James E. Clyburn D-S. C. خواست فهرستی از مقامات دولت به حساب چگونه و چرا آنها انتخاب شده خاص شرکت ها برای ارائه تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE. بسیاری از قرارداد ساخته شد و بدون رقابت در ارتفاع coronavirus بحران است. هفت نامه نیز بیرون رفت و به شرکت های فردی درخواست اطلاعات مربوط به آن قرارداد.

"دولت اعطا قرارداد به بی تجربه کنندگان" Clyburn نوشت: در نامه ای خطاب به روسای ادارات بهداشت و خدمات انسانی, دفاع, امنیت داخلی و امور جانبازان. "بیش از 445 شرکت تا به حال هیچ تجربه قبلی در فدرال بازار قبل از دریافت جوایز مربوط به این بیماری همه گیر پاسخ. بسیاری از شرکت ها اعطا قرارداد... ثبت نام را به انجام کسب و کار با دولت برای اولین بار در این سال برخی فقط روز قبل از اینکه با موفقیت از برنده شدن در یک قرارداد."

این کمیته نامه ای که امضا شده توسط جمهوری خواهان در هر دو حزب پنل خواسته دبیران به ارائه کامل قرارداد, فایل, درخواستهای, قرارداد کار, سفارشات, و ایمیل ترافیک از هفت شرکت در ژوئیه 28. برخی از شرکت های آنها هدفمند بوده است در اخبار قبل از جمله ژاک فوئنتس LLC بود که به رهبری رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن معاون سابق رئیس ستاد Zachary فوئنتس. این شرکت اهدا شد $3 میلیون فدرال قرارداد به ارائه ماسک ماسک برای ملت ناواهو. هند خدمات سلامت در این نامه می گوید: مشخص است که ماسک نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.

دو تا از شرکت های خاص برای تحقیقات اعطا شده بود قرارداد بود که بعد از اصلاح و یا به طور موثر لغو و یا قابل ملاحظه ای کاهش در ارزش. کاهش ارزش قرارداد لزوما به معنای وجود بوده و تخلف است. قرارداد را می توان کاهش می یابد چرا که تجهیزات نبود تحویل داده شده و یا در برخی موارد ممکن است دیگر لازم بوده است.

یک شرکت هدف در تحقیق جدید توسط دولت فدرال کارشناسان LLC., اولین بار فدرال پیمانکار است. آن را به حال شده است به ارائه قرارداد برخی از 6 میلیون N95 ماسک به وزارت امور کهنه سربازان. این شرکت که تا به حال هیچ تجربه در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و هیچ زنجیره تامین, تجربه, دریافت $34.5 میلیون no-پیشنهاد قرارداد به آنها را امن. در میان چیزهای دیگر, کمیته می خواهم به می دانم که چگونه شرکت فرود قرارداد و چرا و موافقت به پرداخت حدود 5.75 هر ماسک, نامه است.

این نامه گفت: شرکت "فاقد یک طرح واقعی برای به دست آوردن ماسک" و به اتهام "بیش از سه برابر قیمت تولید کننده." NPR تایید کرده است که VA بازرس عمومی نیز به دنبال چگونه قرارداد اهدا شد. NPR تماس با شرکت از طریق ایمیل و سخنگوی تایید کرد که آنها تا به حال موفق به دریافت نامه و فرعی درخواست برای اسناد. "شرکت ما در حال حاضر هیچ و نه تا به حال به حال یک رابطه با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور مستقیم یا غیر مستقیم" مدیر عامل شرکت از دولت فدرال کارشناسان Robert S. استوارت جونیور نوشت: در یک ایمیل پاسخ و اضافه کرد که این جایزه بر اساس به طور منظم فدرال کسب روش.

این کمیته همچنین درخواست برای اطلاعات بیشتر در مورد Hyattsville, Md., شرکت به نام پاسخ فوری Technologies LLC است که یک شرکت تابعه از AirBoss دفاع. آن داده شد $96 میلیون تنها منبع قرارداد برای ماسک و فیلتر. فدرال تهیه پایگاه داده می گوید این جایزه بود "به دستور کاخ سفید" و خریداری شده برای بیمارستان نیویورک کارکنان. این شرکت بازگشت نیست تماس از NPR برای نظر.

انتخاب فرعی در Coronavirus بحران است که یک کمیته فرعی مجلس نظارت و دولت اصلاحات کمیته است که به معنای به بازی یک نقش محوری در خانه و با برگزاری بیش از 2 تریلیون دلار اقتصادی امداد بسته های شناخته شده به عنوان مراقبت عمل می کنند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب