مؤتلفه ستون هرمی شکل سنگی برداشته شده از گرجستان مربع در میان سلامتی

DECATUR, Ga. - با صدها نفر از مردم به تماشای نیمه شب نزدیک یک جرثقیل نقل مکان کرد و در زمان پایین Confederate

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

DECATUR, Ga. - با صدها نفر از مردم به تماشای نیمه شب نزدیک یک جرثقیل نقل مکان کرد و در زمان پایین Confederate monument بود که در میدان شهر یک آتلانتا و حومه از سال 1908.

سنگ هرمی شکل سنگی برداشته شد از پایگاه خود را با تسمه میان این jeers و شعارهای "فقط رها کردن آن را!" از تماشاچیان در Decatur گرجستان بودند که نگهداری از یک فاصله امن توسط معاونین کلانتر.

Mawuli دیویس یک نیروی محرکه در پشت لابی تلاش برای حذف این بنای تاریخی را با دیگران به عنوان ستون هرمی شکل سنگی بود به آرامی کاهش بر روی سمت خود و تضعیف به انتظار مسطح کامیون. دیویس' سازمان Beacon Hill, سیاه, اتحاد برای حقوق بشر تظاهراتی در مقابل بنای تاریخی فقط یک روز زودتر شفاعت برای حذف آن.

"این احساس بسیار خوبی است. این است که مردم پیروزی است. همه ما افراد جوان از دکتور دبیرستان ساخته شده است که این اتفاق می افتد. همه از این سازمان همه با هم آمد," دیویس گفت: آسوشیتد پرس. "این آن است. این یک پیروزی برای این کشور است. این یک مثال از آنچه اتفاق می افتد زمانی که مردم با هم کار کنند."

گروه هایی مانند دیویس' و نفرت رایگان دکتور شده بود هل دادن برای این بنای تاریخی برداشته شود پس مرگبار 2017 سفید ملی, تجمع در Charlottesville, Virginia.

این بنای تاریخی بود که در میان کسانی که در سراسر کشور که شد flashpoints برای اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در هفته های اخیر پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس. این شهر خواسته گرجستان قاضی در هفته گذشته به منظور حذف از بنای تاریخی که اغلب تخریب و مشخص شده با نقاشی های دیواری و گفت آن را به حال تبدیل شدن به یک تهدید برای امنیت عمومی.

دکالب شهرستان قاضی کلارنس Seeliger موافقت کرد و دستور داد 30 فوت (9 متر) ستون هرمی شکل سنگی در دکتور مربع برداشته شود نیمه شب 26 ژوئن و قرار داده شده در ذخیره سازی نامحدود. سفارش خود را آمد ساعت قبل از سفید آتلانتا افسر پلیس به ضرب گلوله یکی دیگر از سیاه مرد 27 ساله Rayshard بروکس در پشت جرقه تمدید تظاهرات در گرجستان سرمایه منطقه است.

به جای این بنای تاریخی در آمد در آستانه Juneteenth — تعطیلات جشن روز در سال 1865 که همه سیاه بردگی مردم آموخته بودند آزاد از بندگی — به عنوان کارگران رنده شده آن را سست و جمعیت را تشویق می کردند.

"این همیشه نگران است که برای دیدن بنای تاریخی به بیش از وجود دارد در میدان. ما صرف مقدار زیادی از زمان در اینجا و این نگران کننده است که دوستان ما و عزیزان ما و دیگر مردم از رنگ را به نگاه در آن بنای تاریخی را به بردگی و به این کنفدراسیون گفت:" مگان Beezley که hustled به میدان پیر با دختر جوان پس از شنیدن در مورد حذف از یک Facebook post.

دکالب شهرستان چندین سال را صرف تلاش برای خلاص شدن از شر خود را از دست داده و باعث بنای ساخته شده توسط ایالات دختران کنفدراسیون در سال 1908. نشانگر اضافه شده در سپتامبر گذشته می گوید: بنای ساخته شد به "جلال" از دست داده علت "کنفدراسیون" و "تقویت سفید برتری و معیوب تاریخ است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب