شکایت: گمشده تگزاس سرباز کشته شد در فورت هود

AUSTIN تگزاس - فدرال و نظامی محققان گفت: روز شنبه یک سرباز گم شده و از ماه آوریل کشته شد, یک سرباز همکار مستقر

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

AUSTIN تگزاس - فدرال و نظامی محققان گفت: روز شنبه یک سرباز گم شده و از ماه آوریل کشته شد, یک سرباز همکار مستقر در همان تگزاس پایه. وحی به دنبال واکنش ارتش به انتشار جزئیات بیشتر در مورد آن تحقیق و تفحص از ناپدید شدن.

یک شکایت کیفری منتشر شده توسط باراک اوباما برای غرب منطقه از تگزاس به اتهام غیر نظامی با کمک به پنهان کردن بدن از 20 سال, سرباز ونسا Guillen. سند آماده شده در رابطه با ارتش Criminal Investigative فرمان و اف بی آی می گوید: غیر نظامی کمک سرباز دیگر خلاص شدن از شواهد پس از او bludgeoned Guillen با یک چکش در فورت هود در تگزاس مرکزی و بعد از آن تجزیه و ریخته بدن.

بقایای انسانی یافت شد روز شنبه در نزدیکی لئون رودخانه در بل شهرستان حدود 20 مایل (32 کیلومتر) در شرق فورت هود در جستجو برای Guillen. خانواده اش گفت: از طریق وکیل ناتالی Khawam که آنها باور دارند که شواهد نشان می دهد باقی می ماند Guillen اما مقامات گفتند آنها هنوز هم در انتظار شناسایی مثبت.

"تمام چیزی که ویرانگر وحشتناک بربری" Khawam گفت.

ارتش گفت که این سرباز مظنون در Guillen ناپدید شدن تا به حال خودش را کشته بود.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه ارتش شناسایی سرباز مشکوک در Guillen ناپدید شدن به عنوان آرون دیوید رابینسون. ارتش محققان کاهش یافته است به نظر بیشتر بر روی جزئیات Guillen مورد گفت: آنها نمی خواهند به سازش در حال انجام تحقیقات است.

شکایت کیفری منتشر شد بعد گفت: غیر نظامی دستگیر شده در ارتباط به Guillen مورد Cecily اگویلار دو لا فرانترا, 22, از Killeen, تگزاس, در نزدیکی فورت هود. اگویلار دو لا فرانترا چهره یک تعداد از توطئه به دستکاری در شواهد.

رابینسون داوطلب خدمت سربازی اگویلار دو لا فرانترا برای کمک به او را به دور از Guillen بدن با توجه به شکایت. اگویلار دو لا فرانترا بعد به رسمیت شناخته شده Guillen شکایت می گوید و کمک رابینسون مثله و پنهان کردن بدن خود را.

اگویلار دو لا فرانترا دستگیر شد چهارشنبه و برگزار می شد پنج شنبه در بل زندان شهرستان در میدلند تگزاس با توجه به رزرو سوابق. معلوم بود که آیا او تا به حال یک وکیل به صحبت می کنند را به نمایندگی خود را.

Khawam گفت: ارتش ایالات متحده تحقیقات جنایی را بدست آورد به او گفت رابینسون تمیز کردن منطقه ای که در آن Guillen کشته شد قرار داده شده در بدن خود را در یک ظرف و چرخ او را به ماشین خود را. پس از رانندگی را انتخاب کنید تا Aguilar Khawam گفت جفت سوار به نزدیکی یک رودخانه و تلاش برای سوزاندن Guillen بدن اما بعد از خرد شده آن را با یک کارد بزرگ و سنگین. سپس آنها قرار سیمان در بدن و به خاک سپرده شد باقی مانده است.

تیم میلر تگزاس Equusearch بود که کمک در جستجو برای Guillen گفت KHOU که محققان درب هفته گذشته که متعلق به یک ظرف سازگار با یک شاهد را دیدم لود به یک خودرو در 8:30 شب Guillen ناپدید شد.

محققان نامیده می شد پشت به صحنه در این هفته هنگامی که یک مرد مشغول به کار در این منطقه گزارش شده بوی ناپاک. میلر گفت: به نظر می رسد مشکوک "به خاک سپرده شد او قرار داده آهک در مخلوط بتن قرار داده است که بیش از او قرار داده و خاک بر او سنگ ها و مسائل است."

او گفت: آنها بر این باورند Guillen بود که از نظر جنسی مورد آزار و اذیت توسط ارتش مشکوک است و خواستار یک کنگره تحقیقات Khawam گفت.

Guillen را خواهر بزرگتر Mayra Guillen گفت: آسوشیتد پرس در روز پنج شنبه که خانواده او شد پریشان پس از یادگیری جزئیات بیشتر در مورد خواهرش ناپدید شدن است. خانواده قبلا گفت: آنها بر این باورند که ارتش پوشش جزئیات ونسا Guillen ناپدید شدن است.

"هستند بسیاری از هولناک چیزهایی که اتفاق افتاده است که روز" گفت: Mayra Guillen, 22. "وجود دارد هیچ کلمه ای.""

Mayra Guillen گفت: خواهر او صحبت کرده بود با مادر خود در مورد تجربه آزار و اذیت جنسی, اما که مادر او شده است را ویران کرد به صحبت در مورد آن است. از مکالمات متن خود Mayra Guillen گفت که او معتقد است خواهر او نگران بود در طول زمان خود را در فورت هود.

ارتش محققان روز پنجشنبه گفت که آنها تا به حال هیچ مدرک معتبری که ونسا Guillen شده بود از نظر جنسی مورد آزار و اذیت و یا حمله.

"ما هنوز در حال بررسی تعاملات خود را, اما در این زمان وجود دارد این است که هیچ اطلاعات معتبری برای گزارش که متخصص رابینسون از نظر جنسی مورد آزار و اذیت متخصص Guillen گفت:" فورت هود CID نماینده ویژه دیمون فلپس.

Guillen گذشته دیده می شد مارس 22 در یک پارکینگ در فورت هود. او مجموعه برای ترویج شود به پزشک متخصص در این ماه است. او کلید ماشین سربازخانه اتاق key ID کارت و کیف پول داشت و از در اتاق که در آن او کار روز او ناپدید شد.

مقامات گفت: Robinson, 20, از کلیمت, ایلینوی شیکاگو و حومه در ایندیانا مرز کشیده تفنگ و گلوله خود را به عنوان پلیس در تلاش برای ایجاد ارتباط با او است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ارتش CID و لیگ ایالات متحده آمریکای لاتین شهروندان ارائه 50.000 دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به Guillen محل.

___

اقاقیا کورونادو یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب