آزمون شناختی. مغلوب ساختن پیشی جستن. بایدن. مبارزات انتخاباتی. Flashpoint.

واشنگتن - آن را کاملا باید حلقه ای از "صبح امروز در امریکا" و "من دوست دارم آیک."اما عبارت "فرد است. زن. مرد.

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

واشنگتن - آن را کاملا باید حلقه ای از "صبح امروز در امریکا" و "من دوست دارم آیک."

اما عبارت "فرد است. زن. مرد. دوربین. TV." اخذ شده است بعید است لحظه ای در کانون به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته است یک مسیر انحرافی را طی به سیاست زوال عقل سه ماه قبل از انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن, 74, تلاش برای نشان دادن خود روان, تناسب اندام با قرائت پنج کلمه — منظور از همه مهمتر — بارها و بارها در مصاحبه های تلویزیونی پخش جمعه شب. خواه رئیس جمهور گفت که مجموعه ای از اسم و یا آنهایی که مانند آنها بخشی از یک آزمون شناختی او aced در حالی که اعلام کرد که به احتمال زیاد دموکراتیک حریف 77 ساله با جو بایدن می تواند همین کار را انجام.

در یک نبرد septuagenarians این تهمت کمپین به مدت طولانی سعی کردم به رنگ بایدن به عنوان از دست داشتن برخی از هشیاری ذهنی. اما gambit هنوز به اثبات موفق در denting معاون سابق رئیس جمهور در این مسابقه است. که برگ برنده در تلاش برای تشدید حملات در حالی که دفاع از خود و توانایی که مسئولیت رسیدگی به روان rigors از این کار است.

"اولین سوال بسیار آسان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفته فاکس نیوز. "آخرین پرسش بسیار دشوار است. مانند یک حافظه سوال. آن را مانند شما می خواهید بروید: فرد. زن. مرد. دوربین. تلویزیون. به طوری که آنها می گویند " شما می تواند که تکرار می شود؟' بنابراین من گفت: "آره. آن: فرد. زن. مرد. دوربین. تلویزیون.'"

او سپس به یاد می آورد که در پایان تست به پزشک از او خواست به تلاوت آن را دوباره.

"و شما به: 'فرد است. زن. مرد. دوربین. تلویزیون.' اگر شما می توانید آن را در سفارش شما دریافت می کنید امتیاز اضافی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "آنها گفتند: هیچ کس آن را می شود در. در واقع آن است که آسان نیست اما برای من آسان بود."

مغلوب ساختن پیشی جستن افتخار است که او به خیره شدن پزشکان است چرا که او دارای "حافظه خوب چون من شناختی وجود دارد" و تحویل یک unsubtle اتهام در مورد بایدن.

"در حال حاضر جو باید که آزمون به دلیل چیزی که در جریان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و من این را می گویم با احترام. منظورم رفتن به احتمالا اتفاق می افتد به همه ما درست است ؟ شما می دانید ؟ آن را به اتفاق می افتد."

موضوع فراست — به خصوص خود را — به مدت طولانی مجذوب رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن شناخته شده است اعلام کرد که او "بسیار پایدار نابغه" و این که "من باید بهترین واژه ها" در حالی که اشاره کرد که با حضور او معتبر مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. و حدود یک ماه پیش او شروع به گفتن دستیاران که یک آزمون شناختی او به عنوان بخشی از فیزیکی خود را در سال 2018 می تواند چیزی است که او می تواند تسلیحاتی علیه بایدن.

رئیس جمهور شده است شناخته شده به تلاوت پنج کلمه به دستیاران در غرب گرا و یا در نیروی هوایی یکی از او می خواهم نیشگون گرفتن و کشیدن لیست آن را مناسب برای محیط — در حالی که این ادعا که بایدن می تواند همین کار را انجام.

اما برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن توضيحات درباره آزمون و آنچه در آن معنی نیست کاملا متناسب با آنچه کارشناسان توضیح درباره رایج ترین تست هوش داده شده به افراد مسن است. هیچ پاداش و آن را به معنای آسان گفت: Dr. James گالوین, یک دانشگاه میامی, استاد مغز و اعصاب که اجرا می شود یک مرکز زوال عقل.

گالوین گفت: چه تهمت توصیف برای تلفن های موبایل خیلی افتضاح مانند مونترال شناختی ارزیابی اغلب به نام مکا. در آن طول می کشد حدود 10 دقیقه و نمره بالا است 30 گفت گالوین که تجویز هزاران نفر از آزمون.

این مکا "یک تست غربالگری" گالوین گفت. "این یک تست تشخیصی. و از همه مهمتر این یک تست IQ. آن را نمی کند بگویید چگونه هوشمند کسی است. این طراحی شده است که نسبتا آسان آزمون به دلیل آنچه شما می خواهید به انجام است انتخاب کنید تا کسانی که مشکل یا مشکلات احتمالی."

آخرین پرسش ها نه سخت برای بسیاری از مردم و آنها معمولا نامگذاری روز های هفته, تاریخ, ماه, سال, و که در آن فرد در حال آزمایش است گالوین گفت. تست می کنید سخت تر به عنوان آن را در امتداد رود اما اقدامات بخش های مختلف شناخت مانند حافظه و توجه و آگاهی فضایی و زبان. علاوه بر این سخنان رئیس جمهور ذکر شده را نمی توان با هم از آنجا که همه آنها در برخی از راه های مرتبط به یک دیگر, او گفت:.

و نگرانی واقعی خواهد بود اگر یک موضوع را به خوبی انجام در آزمون است.

"من فکر می کنم او فکر آن را مانند برخی از مرتب کردن بر اساس IQ test یا آزمون شنبه, چیزی در امتداد آن خطوط. اما آن را چیزی شبیه به آن. فقط پایه آن گفت:" دکتر ریموند Turner, استاد مغز و اعصاب و مدیر دانشگاه جورج تاون است اختلالات حافظه برنامه. "این نوع از کم نوار به پرش را بیش از. آن را نه لزوما چیزی به لاف زدن در مورد مگر اینکه شما نگران کاهش یا چیزی."

مغلوب ساختن پیشی جستن که پدر تا به حال بیماری آلزایمر گفت: سابق پزشک شخصی دکتر Ronny جکسون همراه او را به آزمون در سال 2018 است. جکسون که در حال حاضر در حال اجرا برای کنگره پاسخ نمی دهند به مصاحبه درخواست پنج شنبه.

سوال در مورد ریاست جمهوری, سلامت روانی, و یا در غیر این صورت تمایل به نگهبانی از نزدیک و به ندرت ساخته شده موضوع ملی کابل مصاحبه. آنها شده اند بخشی از گفتگوی ملی قبل از, از جمله رونالد ریگان سلامت روان در طول دوره دوم اینکه سلامت گلایه از فرانکلین روزولت و وودرو ویلسون بودند تا حد زیادی نگه داشته ،

اما برگ برنده های کمپین اتحاد تکیه بر این موضوع وجود بومرنگ اثر برجسته خود رئیس جمهور کلامی اشتباه به عنوان وسیله ای نشان می دهد که بایدن اشتباهات به معنای او را به این کار است.

"هر صادقانه رای دهندگان کنار رئیس جمهور تهمت و جو بایدن می توانید ببینید تفاوت آشکار در حدت ذهنی و شوخ طبعی گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن سخنگوی کن Farnaso قبل از اضافه کردن که "این سوابق خود و سن خود را که در سوال در اینجا و آن را روشن است که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا اولین دستور کار است برنده پلت فرم."

زمانی که بایدن خواسته شده بود در مورد شناختی آزمایش ماه گذشته او پاسخ داد: "من قبلا تست شده و من به طور مداوم آزمایش" قبل از اضافه کردن "من به سختی می تواند صبر کنید برای مقایسه من شناختی توانایی شناختی توانایی مرد من در حال اجرا در برابر."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این بایدن کمپین به سرعت روشن است که نامزد خود با اشاره به سخت گیری از انتخابات ریاست جمهوری -- که او تا به حال تحت شناختی خاص تست. و یک کمپین سخنگوی هدر رفته هیچ زمان rebutting مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کنند در روز پنج شنبه.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چشمگیری عدم هر تصور راهبردی آزمون توسط ramping تا اشاره به این موضوع در همه," گفت, سخنگوی اندرو بیتس. "جو بایدن صدا هشدار در مورد شیوع بیماری زود و در حالی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است هنوز امیدوار به ما ویروس جادویی 'ناپدید می شوند.' جو بایدن برجسته مشاوره از کارشناسان پزشکی سراسر همه گیر اما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن علنا تشویق COVID-19 قربانیان برای تزریق خود را با ضد عفونی کننده است."

"و" بیتس ادامه داد: "اگر این برای شما کافی نیست 'فرد است. زن. مرد. دوربین. تلویزیون.'"



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن