گارد ساحلی تصویری را نشان می دهد ده ها تن از تانکرهای نفت off coast L. A. با هیچ جایی برای رفتن

ویدئو منتشر شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که یک کاروان از نفتکش لنگر کردن بنادر لس آنجلس

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

ویدئو منتشر شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که یک کاروان از نفتکش لنگر کردن بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به تاثیر تقاضای جهانی برای نفت است.

ده ها تن از تانکر — هر طول دو یا سه زمین فوتبال — دیده می شود پوشش جنوب کالیفرنیا.

گارد ساحلی افزایش یافته است و حضور خود را در اطراف نزدیک به 30 کشتی که اقدام عمدتا به عنوان شناور مخازن ذخیره سازی نفت. خام محصول استفاده نشده به تعطیلی کسب و کار و محدودیت در سفر — به معنای به سرعت گسترش ویروس — ادامه به علت نزول تقاضا برای نفت است.

"زنجیره تامین است که حمایت کردن و تانکر در حال حاضر استفاده می شود برای ذخیره محصول که در اصل رفته به زنجیره تامین" گفت: Scott Lauermann سخنگوی موسسه نفت آمریکا.

تبلیغات

قیمت نفت سقوط کرد و در شروع هفته با یکی از معیار افتادن زیر صفر — معامله گران پرداخت شد دیگران به آن دست خود را — اما پس از به دست آورد برخی از این زمین است.

قبل از همه گیر جهانی تقاضا برای نفت شد و در حدود 100 میلیون بشکه در روز است. برخی تخمین می گویند که تقاضای جهانی در حال حاضر به 30 میلیون بشکه در روز Lauermann گفت.

مقامات می گویند این معمول نیست برای گارد ساحلی به نگه داشتن چشم در بحرانی ورود کشتی های جنوب کالیفرنیا بنادر است. آن است که روشن نیست که چگونه زمانی که عروق باقی خواهد ماند در سواحل.

"با توجه به طبیعت منحصر به فرد از این وضعیت گارد به طور مداوم ارزیابی و تطبیق روش های ما برای اطمینان از ایمنی کشتی ها در لنگر و حفاظت از محیط اطراف" Cmdr. مارشال نیوبری از گارد ساحلی بخش لس آنجلس/ساحل طولانی در بیانیه ای گفت.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب