جشنواره Coachella ممکن است موکول به دلیل coronavirus تهدید

به عنوان coronavirus همچنان به گسترش و upend برنامه سفر و روز به روز زندگی Coachella Valley فستیوال موسیقی و ه

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

به عنوان coronavirus همچنان به گسترش و upend برنامه سفر و روز به روز زندگی Coachella Valley فستیوال موسیقی و هنر است برای تبدیل شدن به آخرین تلفات.

منابع مختلف گزارش می دهند که Coachella پروموتر Goldenvoice در گفتگو با هنرمندان به حرکت 2020 نسخه از این رویداد بود که مجموعه را در دو دوره متوالی آخر هفته شروع آوریل 10, اکتبر. 9 و 16. آن را نیز به حرکت دلیجان موسیقی کشور جشنواره به سقوط آخر هفته.

Coachella رخ می دهد که در هر ماه آوریل در امپراتوری باشگاه چوگان در Indio زنجان به ویژگی های بیش از 150 عمل با خشم علیه ماشین Travis Scott and Frank Ocean به عنوان headliners. برای ماه آوریل 24-26, دلیجان سیاهی یک صف به رهبری Thomas Rhett, کری آندروود و Eric Church.

تبلیغات

Coachella است که انتظار می رود به منظور جلب 250,000 طرفداران بیش از دو تعطیلات آخر هفته.

نه Goldenvoice و نه مالک آن AEG ساخته شده است یک اطلاعیه در مورد سرنوشت این جشنواره است.

امکان تعویق دنبال SXSW در اطلاعیه روز جمعه که در شهر آستین کشیده بود پلاگین بر روی آن مه سری از موسیقی ها و فیلم ها ، روز یکشنبه سازمان برای BNP Paribas Open in Indian Wells نه چندان دور از Indio لغو سالانه مسابقات تنیس پس از Riverside County عمومی وزارت بهداشت تایید اولین محلی مورد coronavirus و اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی.

روز بعد سه مورد جدید اعلام شد در شهرستان ریورساید.

تبلیغات

از شنبه حداقل 545 نفر تایید شدند که قرارداد این ویروس در ایالات متحده با حداقل 22 و میر.

طولانی در نظر گرفته kickoff برای بهار و تابستان کنسرت فصل Coachella و دلیجان دارای پمپ هر دو فرهنگی و تجاری و انرژی به جنوب کالیفرنیا موسیقی صحنه برای 21 سال است. پالم اسپرینگز-تجار منطقه کار مارس جشنواره ثروت های بادآورده به بودجه خود را. هزاران نفر از کارگران موقت نقل مکان به منطقه به خدمات 250,000 جشنواره شرکت کنندگان که تزریق بیش از 700 میلیون دلار به اقتصاد منطقه.

پرداختن به کروناویروس وضعیت آخرین پنج شنبه, Riverside County مدیر بهداشت عمومی کیم Saruwatari که اجراء شامل Indio گفت: بار است که شهرستان شده بود و رسیدن به سازمان دهندگان این رویداد به مشورت.

"ما در حال آماده به ماشه در هر چیزی, اما ما می خواهیم مطمئن شوید که ما می تواند به حفاظت از جامعه" Saruwatari گفت. "این ویروس در حال تغییر است و روز به روز ساعت به ساعت. ما در حال نظارت بر آن بسیار نزدیک است. ما در حال رفتن به انجام بهترین های ما به پیشبرد متوجه, اما آن را به یک مایع وضعیت اگر ما به تصمیم گیری در اواخر ما انجام این کار است."

تبلیغات

ممکن است postponment توسط Goldenvoice آخرین در یک سری از اختلالات مربوط به ویروس " گسترش یافته است. در علاوه بر این به لغو SXSW در جشنواره موسیقی فوق العاده در میامی به تعویق افتاد آن سالانه موسیقی الکترونیک نمایشگاه در اوایل این ماه. روز دوشنبه راک گروه پرل جم به تعویق افتاد آمریکای شمالی پا از آن در تور آینده.

سرنوشت Coachella در حال تماشا از نزدیک توسط مروج فصل دیگر عمده, هوای آزاد, جشنواره های موسیقی از جمله New Orleans Jazz & Heritage Festival, Electric Daisy Carnival, Bonnaroo و معجزه.

نویسنده کارکنان Randall رابرتز ارائه گزارش های اضافی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن