ملکی ملوانان می گویند سخت نیروی دریایی Coronavirus محدودیت های ناعادلانه

بزرگنمایی این تصویر نیروی دریایی پزشکی و پرسنل پشتیبانی کارکنان USNS Mercy اما بیمارستان کشتی متعلق

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیروی دریایی پزشکی و پرسنل پشتیبانی کارکنان USNS Mercy اما بیمارستان کشتی متعلق به نیروی دریایی ارتش Sealift Command و اجرا توسط خدمه غیر نظامی mariners. این کشتی به سمت بندر لس آنجلس در تاریخ 23 مارس در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. مایک بلیک/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک بلیک/ایسنا

نیروی دریایی دستور داده است تا اعضای آن Military Sealift Command — یک گروه غیر نظامی mariners که عرضه نظامی عروق در سراسر جهان — به اقامت در کشتی های خود را در تلاش برای جلوگیری از شیوع کروناویروس. یک "گذرگاه بزرگ" به منظور اجرای قفل پایین صادر شده در مارس 21.

اما بیش از 20 غیرنظامی دریانوردان از کشتی ها در ماموریت و یا در بنادر و پایگاه نیروی دریایی در سراسر جهان گفت: NPR آن را بیش از حد سخت حرکت تضعیف دیگر تصمیم به اجازه دیگران — از جمله نیروی دریایی و پرسنل خارج از پیمانکاران به آمدن و رفتن بر روی کشتی. قفل کردن تنها امر غیر نظامی mariners. یک جهت مشابه بود ساخته شده برای نیروی دریایی و پرسنل نظامی است.

حتی زمانی که یک کشتی لنگر انداخت و در یک پایگاه نیروی دریایی غیر نظامی mariners, شناخته شده به عنوان CIVMARS می گویند آنها نمی توانند ترک برای دیدن خانواده و یا رفتن به قبلا برنامه ریزی قرار ملاقات های پزشکی و آنها می گویند وجود ندارد به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی برای رفتن به اطراف.

"من احساس می کنم مثل یک زندانی می گوید:" یک مرد که نمی توانید ترک یک کشتی لنگر انداخت برای رفتن به خانه اش فقط یک درایو 10 دقیقه ای دور. او می گوید اعضای خانواده از خدمه به حصار زنجیره لینک در لبه اسکله به صحبت و یا آوردن دارو و مواد غذایی است.

غیر نظامی mariners NPR صحبت کرد و به آنها گفت: ترس از اقدامات تلافی جویانه و NPR توافق برای شناسایی آنها را با نام و یا نام آنها را در همه.

"زندگی من در دفتر من می گوید:" یک رئیس mate در یک کشتی. "من زنده با همکاران. من خوردن هر شام هر وعده غذا با رئیس من. در هیچ جا وجود دارد برای ما. ما هیچ فرار کنند."

منظور نیست یک دو هفته ای قرنطینه از مردم که می خواهم در معرض شده coronavirus. آن را هنوز هم در اثر بیش از پنج هفته پس از آن صادر شد و بدون محدودیت زمانی. یک کارشناس ارشد رسمی در ارسال سفارش ، گفت: "چالش بی سابقه" از coronavirus مورد نیاز "سویفت اجرای اقدامات است که حفاظت از سلامت ما شناور واحد و حفظ ما warfighting انسانی و آمادگی."

و این خیلی خوب کار می کرد: در مقایسه با یو اس اس تئودور روزولت که در آن تقریبا 1000 ملوانان در یک خدمه در مورد 4850 باید آزمایش مثبت ویروس است گسترش از طریق فرمان را کشتی.

اما بسیاری از کسانی که غیر نظامی mariners خشمگین هستند در از دست دادن آزادی خود را و می گویند این حس را ندارد که "گذرگاه" و سفارش فقط به آنها که پرسنل نیروی دریایی و پیمانکاران حرکت و خاموش کردن کشتی. سه کارگری که نمایندگی آنها را در پرونده شکایت بر علیه نیروی دریایی است.

این کارشناس در عمل برخی از 125 کشتی است که عرضه نظامی عمدتا نیروی دریایی کشتی در سراسر جهان با همه چیز از سوخت و مواد غذایی و مهمات. برخی از کشتی های غیر نظامی خدمه اما در پورت می توانید ملوانان نیروی دریایی و خارج از پیمانکاران در هیئت مدیره. دیگر هیبرید "کشتی" شامل هر دو غیر نظامی ملوانان و خدمه نیروی دریایی. CIVMARS نیز کلیدی برای تعمیرات کشتی سازی نیروی دریایی خود پیری ناوگان از کشتی.

زمانی که coronavirus شکست در روزولت پس از یک پورت در ویتنام این بود که خدمه در نزدیکی کارشناس محموله کشتی USNS Richard E. برد که در زمان زباله و تجهیزات آلوده از این هواپیما حامل می گوید: John Konrad سابق نفت دکل کاپیتان اجرا می شود که دریایی سایت gCaptain. کسانی که CIVMARS کار با حداقل, شخصی, دنده محافظ یا تست کیت decontaminated و ذخیره آن موارد از روزولت. هیچ کس در این کشتی غیر نظامی مریض شدم.

یکی دیگر از شیوع گزارش شده در این هفته بر روی ناو یو اس اس کید.

اما در کارشناسی ارشد کشتی که شامل بیمارستان کشتی USNS Mercy و آسایش است که در پاسخ به همه گیر شده اند وجود دارد فقط تعداد انگشت شماری از موارد mariners مبتلا COVID-19 به گفته یک سخنگوی.

بزرگنمایی این تصویر

این USNS راحتی نظامی دیگری Sealift Command کشتی وارد بندر نیویورک در مارس 30. در روز پنج شنبه است و برنامه ریزی شده برای پایان دادن به آن اعزام به شهر نیویورک که در آن کارکنان کمک کرد تا با این شهر همه گیر پاسخ. مایک Segar/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک Segar/ایسنا

هنوز به غیر نظامی mariners که حفاظت آمده است با آنچه آنها را به عنوان یک استاندارد دوگانه است که پایین می آید سخت ترین آنها است.

یکی صحبت از یک کشتی در سواحل غرب بندر به عنوان او نگاه از پنجره به بیرون. برخی از نیروی دریایی خدمه از کشتی او بود حمایت شد و در اسکله دویدن. اما او تا به حال نشده است مجاز کردن کشتی در پنج هفته. "من از پنجره به بیرون نگاه من احساس می کنم مانند یک کودک کوچک که مادرم گفت:" شما نمی توانید بیرون بروید " و من به تماشای دیگر کودکان و نوجوانان بازی," او می گوید.

"شما محدود کردن آزادی ما [در] نام حمایت از ما از coronavirus می گوید:" یکی دیگر از CIVMAR. "اما ما هنوز در معرض پرسنل نظامی که رفتن و بازگشت به کار. و پیمانکاران که برخی از مشاغل را در کشتی. آنها به خانه آنها می آیند."

او می گوید: پرسنل نیروی دریایی و پیمانکاران همیشه ماسک می پوشند.

هر کس به نمایش قبل از آنها در یک کشتی دریانوردان و کارشناس گزارش. درجه حرارت خود را گرفته شده است. آنها خواسته سوال در مورد علائم و اگر به آنها نمایانده کسی که بیمار است.

دو غیر نظامی mariners کار در ماساچوست کشتی سازی باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در چند روز گذشته. اگر چه منبع مواجهه آنها نیست و برخی چندین خارج پیمانکاران در کشتی سازی تا به حال آزمایش مثبت قبل از آن می گوید: تام ون Leunen یک سخنگوی کارشناسی ارشد. علاوه بر این اشاره شده اند وجود دارد یک زن و شوهر از تایید موارد غیر نظامی دریانوردان در USNS راحتی کشتی بیمارستانی است که در پایان آن استقرار در نیویورک است.

این کارشناس می گوید: هر گونه کمبود دنده محافظ پراکنده هستند.

نیز وجود دارد چند تست کیت های غیر نظامی ملوانان می گویند برای تعیین اگر کسی این ویروس.

بسیاری از غیر نظامی ملوانان می گویند که دسترسی به N95 ماسک — حداقل در چند هفته گذشته. دیگران به خصوص کسانی که در کشتی در حال حاضر در دریا می گویند آنها هنوز هم نمی توانید این دنده محافظ مناسب.

مانند یک غیر نظامی مارینر که با این نسخهها کار در یک کشتی که در حال تعمیر است.

او می گوید تا زمانی که او می تواند مناسب ماسک او رفتن به پوشیدن هر گونه پوشش.

"من اگر من به پوشیدن پارچه بر صورت من مانند یک راهزن از غرب آن را واقعا ارزش آن است. باعث یک تکه پارچه است که برای متوقف کردن یک میکرو ارگانیسم که هوابرد."

این اتحادیه ها درخواست برای چرخ دنده های مناسب. همچنین در قانونی خود شکایت به پرداخت اضافی برای کسانی که محدود به کشتی های خود را.

یک جانباز مارینر نزدیک به بازنشستگی گفت: در حال حاضر اصطکاک نشان دهنده برخی نهفته خشم از خدمه با مدیریت است که ناشی از کمبود پرسنل و متوقف شده تبلیغات.

او اشاره می کند که بسیاری از CIVMARS مسن تر هستند — اغلب جانبازان و یا بازنشسته نظامی در 40s, 50s و اوایل 60s. بسیاری از افراد به دلیل سن و شرایط بهداشتی اساسی هستند بیشتر در معرض خطر اگر آنها قرارداد COVID-19. کسانی که غیر نظامی دریانوردان در معرض خطر هستند چرا که سیاست اجازه می دهد تا جوانتر ملوانان نیروی دریایی آزادی می آیند و کسانی که در همان کشتی است. "آنها اجازه بیرون رفتن و مریض و نه انتخاب خوب," او می گوید. "آنها کودکان و نوجوانان در نیروی دریایی است."

سالواتوره مرکگلینو یک استاد در دانشگاه کمپبل با تخصص نظامی و دریایی, تاریخ می گوید CIVMARS او صحبت کرده است به احساسات متناقضی در مورد قفل کردن. بسیاری از درک است که آنها بوده ام نگه داشته از coronavirus. اما آنها کارمندان دولت و نه نظامی آنهایی که بیشتر مورد استفاده برای محدود سفارشات از مافوق خود.

"این بسیار آسان برای نیروی دریایی برای نشستن وجود دارد و می گویند" هی آن را خورد Mariners. ما این کار را انجام تمام زمان.'" می گوید مرکگلینو. "خوب ملوانان نیروی دریایی پرداخت می شود 24/7 آنها مزایای آن غیر نظامی و دریانوردان را دریافت نمی" از جمله مزایای جانبازان هنگامی که آنها را ترک نیروی دریایی است.

"اگر شما به هر کارمند دولت" او می گوید: "که آنها نمی تواند به خانه و یا آنها می تواند هر چیزی را انجام دهید و سپس آنها می خواهم می خواهم به برای آن پرداخت می شود."

کنراد فکر می کند این کارشناس سریع و دقیق پاسخ به همه گیر می تواند یک مدل اگر از آن به تصویب رسیده بود توسط نیروی دریایی به طور کلی و این بار نه از چپ به CIVMARS به تنهایی. "این گذرگاه تا سیاست و فوق العاده روش کار در هیئت مدیره کارشناس کشتی. آنها کار کرده ام در هیئت مدیره برای هفته." مشابه سیاست های او می گوید: ممکن است مانع از شیوع گسترده در روزولت.

در ضمن غیر نظامی دریانوردان در حال نا امید به عنوان جنبش خود را محدود شده است. یک کار در یک, سواحل شرق, کشتی سازی, یادداشت نیروی دریایی ممنوعیت الکل در کشتی.

"من می خواهم به کشتی" او می گوید: "و رفتن به یک نوار و نوشیدن یک زن و شوهر از آبجو و برخی از مواد غذایی واقعی برای تغییر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن