شهرستانها پیدا سبز راه هایی برای کاهش طوفان سیل

NEW ORLEANS - برای بیش از یک قرن, New Orleans, وابسته در کانال ها و پمپ به خلاص شدن از شر سروصدا در یک شهرستان

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

NEW ORLEANS - برای بیش از یک قرن, New Orleans, وابسته در کانال ها و پمپ به خلاص شدن از شر سروصدا در یک شهرستان که در آن حدود نیمی از زمین زیر سطح دریا است.

در حال حاضر شلوغ رودخانه می سی سی پی و پورت که گسترش با پر کردن تالاب در حال گذراندن 270 میلیون برای ایجاد فضاهای آب باران مانند آب باغ های برنامه ریزی شده در 25 هکتار در سایت ارائه شده توسط راهبه ها که در آنجا زندگی می کردند قبل از طوفان کاترینا.

این شهر همچنین نصب زیرزمینی برگزاری مخازن متخلخل پیاده رو و دیگر اقدامات برای کاهش طوفان و جاری شدن سیل استرس در پمپ های ساخته شده در 1910s.

"ما باید یک سناریو برای همه چیز" گفت: مریم Kincaid این شهر رئیس انعطاف پذیری افسر.

طوفان گرمسیری می تواند تخلیه مقدار شگفت انگیز از بارش باران و طوفان شروع فصل تاریخ 1 ژوئن. اما کوچکتر طوفان همچنین می توانید پایمال طوفان زهکشی.

بنابراین شهرستانها در سراسر کشور با در نظر گرفتن خلاق مراحل اهلی سروصدا به عنوان تغییرات آب و هوایی را افزایش می دهد تعداد و شدت طوفان و طوفان. افزایش سطح آب دریا و همچنین بالا بردن سطح آب های زیرزمینی در جوامع ساحلی, کاهش خاک توانایی جذب باران.

"رواناب فاضالب های سطحی یکی از سریعترین رشد منابع آلودگی" فدرال آژانس حفاظت از محیط زیست متحده در وب سایت خود را. "هنگامی که باران بازدید بام ها, پارکینگ ها و جاده ها به جای تالاب جنگل ها و مراتع در آن تمایل به اجرای به تخلیه طوفان که به طور مستقیم متصل به آبراه های ما."

در پیتسبورگ در حدود 850 مناطق دیگر که در آن طوفان تخلیه کراوات به خطوط فاضلاب و فاضلاب و گاهی اوقات پشت کردن به زیرزمین سیل در خیابان ها و هرچه به رودخانه.

برای حمله به یک محله را مشکل پیتسبورگ آب و فاضلاب اقتدار نصب مخازن زیرزمینی و کشت چمن و سایر گیاهان بومی در نزدیکی یک تپه به عنوان یک جاذب آب "bioswale."

در نیواورلئان که در آن بالاترین محلات به 10 تا 11 فوت (3 تا 3.3 متر) بالاتر از سطح دریا Kincaid گفت: "ما می خواهیم برای قرار دادن در ذخیره سازی در زمین عالی مناطق است." هدف این است که برای گرفتن باران قبل از آن می تواند رسیدن به پایین زمین و استخر ،

یکی از این پروژه درست کردن شاخه فرعی رودخانه سنت جان و پایین خیابان از پارک وی نانوایی و میخانه که در آن صاحب Jay هیچ کس روشن خود را در پارکینگ از بتن به مقدار گران تر نفوذ پذیر می سازند. که قابل ملاحظه ای کاهش داد جاری شدن سیل در این رستوران گفت: هیچ کس که یک بار تا به حال به استفاده از بزرگ کیسه های پلاستیکی از "ماهی سرخ شده" بردنج به عنوان کیسه های شن. او امید زیادی برای این شهر پروژه که ویژگی های زیرزمینی ذخیره سازی مخزن و باران باغ.

"من فکر می کنم آن را به کار. آن را به کار," او گفت:.

تکنیک های دیگر شامل کاشت درختان و حفر لاگون گسترده ای در جاده مادها. حوزه های قضایی مانند پورتلند اورگان نیاز سبز-تحت پوشش "ecoroofs" در برخی از ساختمان ها است.

قبلا پورتلند خریداری 60 خانه های بیش از 15 سال پس از آن تبدیل به طور منظم آب گرفتگی محله به پرورش سیلابی طبیعی منطقه است. کار که شامل مرمت نهر برای مهاجرت ماهی آزاد و ماهی قزل آلا steelhead افزایش سیل ظرفیت ذخیره سازی شش برابر -- به اندازه کافی برای پر کردن نزدیک به 70 المپیک به اندازه استخرهای شنا.

پس از 63 هکتار پارک اتمام در سال 2012 مجاور بزرگراه که آب گرفتگی سالانه آب گرفتگی تنها یک بار گفته است. و بیش از 600 نزدیک به خانه و کسب و کار در شمال این بزرگراه نیز شاهد کمتر شدن سیل.

تقریبا همه پول برای نیواورلئان' پروژه می آید از ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری و سازمان مدیریت اضطراری فدرال بنابراین Kincaid گفت: آنها تحت تاثیر قرار نمی کروناویروس جدید-مرتبط با بودجه ،

این شهرستان موفق به کسب $141 میلیون HUD گرانت در سال 2016 به نیواورلئان' Gentilly, محله یک "انعطاف پذیری این منطقه است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

محور خواهد بود یک باغ آب که در آن جماعت سنت جوزف صومعه نابود شد سیل کاترینا در سال 2005 و بعد از آن آتش است. راهبه ها در حال اجاره زمین به شهرستان برای $1 یک سال به عنوان طولانی به عنوان آن استفاده می شود برای مدیریت آب و محیط زیست آموزش و پرورش است.

"ما می خواستیم به انجام چیزی است که می تواند به نفع آینده و برخورد با نیاز فوری گفت:" خواهر جون لاپلاس 79 که زندگی در صومعه و از سال 1960.

آتلانتا 90 میلیون دلار در زمان و برنامه ریزی "سبز زیرساخت ها" پروژه ها شامل جایگزینی بیش از چهار مایل از محله خیابان با متخلخل بفرس و اضافه کردن 32 سروصدا کشاورزان در کنار.

پس از طوفان ایرما سرنگون درختان در سال 2017, میامی نقل مکان کرد و دور از کاشت کف دست و کاشته شده تقریبا 4,700 زنده بلوط و دیگر درختان را که تا آب بیشتر و ارائه شید.

میامی انتظار را به پایان برساند به روز رسانی خود را در دراز مدت فاضالب مدیریت طرح در سال آینده گفت: جین Gilbert, شهرستان, رئیس انعطاف پذیری افسر.

فلوریدا یک بار در صخره های مرجانی در حال حاضر "یکی از بزرگ متخلخل سنگ آهک تخت" گیلبرت گفت. "به عنوان سطح دریا افزایش می یابد بنابراین ما سطح آب های زیرزمینی," کاهش زهکشی.

"ما باید در راه به عنوان بسیاری از که ممکن است از جذب شامل کاهش جریان آب" او گفت:.

هنگامی که طوفان کاترینا را شکست نیواورلئان' levees و کشته شدن بیش از 1400 نفر که مطرح جهانی آگاهی از محدودیت های از سیل و مرادلو و ایستگاه های پمپاژ گفت: Stephane Hallegatte سرب اقتصاددان با جهان بانک جهانی تسهیلات برای کاهش بلایا و بازیابی.

"ما نیاز به حفاظت از آن می تواند شکست آرامی," او گفت:. "مزیت به یک سیستم مبتنی بر این است که آنها تمایل به شکست فاجعه بار در مد."

___

تصویری روزنامه نگار استیسی Plaisance در نیواورلئان و روندا Shafner از AP اخبار اطلاعات تحقیقات مرکز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب