شهرستانها بریس برای 'تصادف' از گرمای تابستان امواج و COVID-19

بزرگنمایی این تصویر اسپری پارک مانند این یکی در واشنگتن تبدیل شده اند مکان های محبوب برای مردم برای

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اسپری پارک مانند این یکی در واشنگتن تبدیل شده اند مکان های محبوب برای مردم برای خنک شدن در گرمای تابستان. اما در این سال, ترس بیش از coronavirus معنی است که برخی از شهرستانها در حال ارزیابی مجدد آیا برای نگه داشتن آنها را باز کنید. Alastair پیک/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Alastair پیک/خبرگزاری گتی ایماژ

آرون مک کالو خود را به ارمغان آورد 3-year-old daughter, Ariana به یک زمین بازی در یک برگ مسکونی حومه روچستر نیویورک در یک روز در اواسط ماه ژوئن هنگامی که درجه حرارت صدر در 94 درجه است.

زمین بازی یکی از هفت اسپری پارک در شهرستان است که ارائه خنک کننده آب برای ساکنان منطقه هر زمان که درجه حرارت بیش از 85 درجه است.

به جز در طول یک بیماری همه گیر.

"من امیدوار بودم که یکی از این پارک های آب می تواند باز کردن و حداقل اسپری کمی آب بر ما" مک کالو گفت.

او گفت: عرق چکه کردن چهره خود را "وجود دارد هیچ آب در اطراف در همه."

همه از این شهر اسپری, پارک ها و تهویه مطبوع سرمایش مراکز تعطیل شدند به سرعت گسترش COVID-19.

"گردهمایی در مجاورت نزدیک و درگیر شدن در جسمی شدید رفتار مانند در حال اجرا در اطراف اسپری پارک به نظر می رسد به احتمال زیاد امکان انتقال می گوید:" شهرستان سخنگوی جاستین Roj.

McCullough خریداری کرده بود Ariana یک میلک شیک قبل از آنها به پارک آمد. آن را ذوب شده در دست خود را به عنوان او با بازی در اسلاید.

"ما نه ماندن بسیار طولانی," او گفت:. "اگر وجود دارد ما در اینجا می خواهم تا غروب آفتاب است."

روچستر اعلام کرد که قصد دارد به زودی بازگشایی اسپری پارک با محدودیت در تعداد افرادی که می توانید آنها را در یک زمان

در سراسر کشور, مقامات در حال پیدا کردن که معمول خود استراتژی برای حفاظت از مردم در برابر حرارت-مشکلات مرتبط با سلامت در درگیری مستقیم با استراتژی های خود را به صورت حاوی ویروس — و با شکستن رکورد درجه حرارت بالا در حال حاضر ثبت شده در برخی از مکان قبل از تابستان حتی شروع آن درگیری به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به شایع تر است.

"COVID-19 و تغییر آب و هوا هستند در یک دوره برخورد می گوید:" شهر نیویورک اورژانس بخش مدیریت سخنگوی Omar بورن.

"هیچ سوال وجود دارد که چالش های ما در این تابستان بی سابقه ای است."

تعادل بین جلوگیری از COVID-19 و جلوگیری از گرما بیماری های مرتبط با سختی است یکی از کارشناسان می گوید.

"من بسیار سپاسگزار است که من مسئول ساخت که بسیار پیچیده تصمیم گیری" می گوید: دکتر آندریا Miglani مدیر پزشکی بخش اورژانس در بیمارستان یادبود قوی در روچستر.

اولین نشانه از گرمای بیش از حد باعث چه پزشکان "خستگی گرما." آنها عبارتند از سنگین تعریق بالا, پالس, خستگی و ضعف و سرگیجه.

"اما زمانی که ما عبور به سکته گرما که ما واقعا نگران" Miglani می گوید. که در آن نقطه او می گوید: بدن از دست می دهد توانایی خود را برای کنترل درجه حرارت. نبض مسابقه عرق کردن متوقف می شود و افزایش دمای بدن خطر آسیب مغزی.

Miglani می گوید: یک روز گرم ممکن است در نتیجه کمی دست انداز در حرارت های مربوط به بستری شدن در بیمارستان اما او گفت: چند روز می تواند اثرات تجمعی و مرگ و میر می تواند صعود. مردم با شرایط بهداشتی اساسی مانند بیماری های قلبی و دیابت و افراد مسن تر از 65 به ویژه در معرض خطر — فقط با COVID-19.

ساخت بدتر سینما و کتابخانه و رستوران — مکان هایی که به طور معمول قابل اعتماد تهویه مطبوع تعویق در روز — نیست باز در بسیاری از نقاط کشور می گوید Miglani.

حدود 90 درصد از خانواده ها در ایالات متحده دارای تهویه مطبوع با توجه به فدرال آمار و ارقام. اما دسترسی به طور مساوی توزیع شده است. فقیر و جوامع اقلیت تمایل به رنج می برند به طور نامتناسبی در طول موج گرما, اما آنها بسیار پایین تر شيوع تهویه مطبوع نسبت به غنی تر و سفیدتر محله.

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا و چگونه برای باز کردن خنک کننده مراکز در طول همه گیر نیاز به اتفاق می افتد در سطح محلی می گوید Kristie ابی, متخصص اپیدمیولوژی در کمیته راهبری جهانی حرارتی اطلاعات سلامت شبکه.

فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ارائه می دهد راهنمایی برای شهرها و ایالات متحده برای مقابله با رقیب مشکلات. پیشنهادات شامل ارائه کمک های بیشتر برای مردم را به پرداخت صورتحساب ابزار خود را به طوری که آنها حفظ تهویه مطبوع در خانه, داشتن تب چک برای افراد خنک کننده در مراکز و یک اتاق جداگانه برای هر کسی که با علائم و ساخت ماسک و دست عفونی موجود در این مراکز است. شرکت ابزار نیز می تواند نیاز به قطع هر کسی قدرت در گرما اضطراری CDC نشان می دهد.

در سراسر شمال ایالت نیویورک شهرستانها نگه داشته خنک کننده مراکز بسته در اوایل این ماه حتی زمانی که درجه حرارت پیشی 90 درجه است.

در لس آنجلس مقامات باز خنک کننده مراکز هنگامی که درجه حرارت مشخصی, اما آنها نیاز به ماسک و محدود تعداد زیادی از مردم که می تواند داخل در یک زمان.

که ممکن است ارائه یک مثال از نحوه سرد کردن افراد بیشتر در معرض گرما و مشکلات مرتبط با سلامت و بدون شدت افزایش خطر COVID-19, Ebi می گوید.

اما او اذعان کرد آنچه با این نسخهها کار در لس آنجلس کار ممکن است در جاهای دیگر. "ما تمام کردم مختلف و زیرساخت های مختلف دسترسی به تهویه مطبوع مختلف سیستم حمل و نقل عمومی" او می گوید.

"تعادل خطر متفاوت است در همه جا" Ebi می گوید.

وجود دارد یک قطعه از پازل است که پزشکان می گوید همان است که در همه جا: چک کردن دوستان و خانواده و همسایگان.

"این یکی دیگر از زمانی که آن را مهم است برای تاکید بر تفاوت های اجتماعی فاصله فیزیکی فاصله می گوید:" Miglani.

"آنها را با یک تماس آنها را ترک توجه داشته باشید در درب خود را پیدا کردن آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به. بسیاری از اوقات بسیار ساده حرکات می تواند یک راه بسیار طولانی," او می گوید.

این داستان بخشی از یک گزارش همکاری که شامل WXXI, عوارض جانبی, رسانه های عمومی, NPR و قیصر سلامت نیوز.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب