خدمات کلیسا مختل قطع زوم می گوید در حال محدود

واشنگتن - ویدئو کنفرانس خدمات زوم گفت: آن بررسی علت قطع که ظاهرا تحت تاثیر برخی از کاربران توانایی به میزبان و

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

واشنگتن - ویدئو کنفرانس خدمات زوم گفت: آن بررسی علت قطع که ظاهرا تحت تاثیر برخی از کاربران توانایی به میزبان و پیوستن به جلسات.

زوم که تبدیل به یک جزء اصلی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به دلیل آن اجازه می دهد تا مردم را به ملاقات های آنلاین به جای در فرد گفت: این مشکلات به نظر می رسید تحت تاثیر قرار تعداد محدودی از کاربران است.

چندین کلیسا بودند تحت تاثیر قطع با برخی از مهاجرت به یوتیوب و یا Facebook یا تغییر زمان خدمات. همچنین زوم مسائل به معنای انگلیسی, مقامات دولتی قادر به زندگی می کنند به پرسش های خبرنگاران در نشست خبری روزانه خود و تا به حال به توسل به خواندن نوشته سوالات در یک صفحه نمایش.

این مشکلات به نظر می رسد که به اوج خود رسید و حدود 5 صبح به وقت شرق با یکی دیگر از افزایش حدود ظهر با توجه به وب سایت Downdetector که آهنگ اختلالات در خدمات فن آوری و جمع آوری گزارش.

"ما همچنان به ارزیابی و نظارت بر" زوم گفت در توییتر. "ما صمیمانه عذر خواهی برای هر زحمتی این ممکن است باعث."

در میان کشیشان که خدمات بودند مختل شد برگرد. امی Kegler از گریس کلیسای لوتری در شمال شرق مینیاپولیس. در طول این اختلال به طول انجامید که حدود 25 تا 30 دقیقه بسیاری از مردم مهاجرت به Facebook, اما چند عبادت بود که با تکیه بر زوم تماس-در گزینه در حالی که فاقد خانه اینترنت رو بیشتر مشکلات است.

"این یک بد شانسی و آن را انعکاسی از واقعیت زندگی می کنیم در حال حاضر عمیقا وابسته به تکنولوژی" Kegler گفت: آسوشیتد پرس در یک پیام. نزدیک به کامل "انتقال به تکنولوژی باز کرده است تا بسیاری از دسترسی به," او گفت: "اما همچنین ایجاد موانع جدید. این یک بداهه ثابت روند."

زوم تصویری ارتباطات مستقر در سان خوزه کالیفرنیا ادعا می کند از 300 میلیون کاربر را افزایش داد, توسط دهها میلیون نفر از کارمندان در سراسر جهان بودند که ناگهان دستور داد به محل کار از خانه به عنوان ویروس شیوع تعطیل گسترده ردیف هایی از اقتصاد است.

__

آسوشیتد پرس نویسنده Elana Schor در نیویورک کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب