چین تعلیق مرغ-واردات از تایسون غذاهای گیاهی در آرکانزاس

بزرگنمایی این تصویر چین می گوید آن را تعلیق واردات از یک تایسون غذاهای مرغ گیاهی در آرکانزاس پس از ا

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

چین می گوید آن را تعلیق واردات از یک تایسون غذاهای مرغ گیاهی در آرکانزاس پس از این شرکت تایید کرد بیش از 200 coronavirus موارد در تاسیسات. دنی جانستون/آسوشیتد پرس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دنی جانستون/آسوشیتد پرس

چین توقف واردات مرغ از یک تایسون غذاهای گیاهی در آرکانزاس پس از شیوع کروناویروس موارد در تاسیسات.

کشور اداره کل گمرک اعلام کرد روز یکشنبه گفت: حمل و نقل از کارخانه خواهد بود به طور موقت به حالت تعلیق در حالی که محصولات که در حال حاضر وارد ضبط خواهد شد.

Tyson Foods تایید به NPR که اطلاعیه مربوط به آن بری خیابان تسهیلات در, Springdale, ارک., که در آن 227 کارگران آزمایش مثبت برای coronavirus در اوایل این ماه. اما چهار نفر از آنها بدون علامت با توجه به تایسون.

این شرکت اعلام کرد که آزمون از امکانات آن در شمال غربی آرکانزاس نشان داد که 481 کارکنان یا 13 درصد از 3,748 کارکنان, تا به حال آزمایش مثبت است. این شرکت گفت: 455 از این کارمندان (95%) از بيماران بدون علامت.

در یک بیانیه Tyson Foods گفت: آن بررسی گزارش از تعلیق است.

"در تایسون, اولویت ما این است که سلامت و ایمنی از اعضای تیم ما و ما به همکاری نزدیک با وزارت کشاورزی و مواد غذایی ایمنی و بازرسی خدمات برای اطمینان حاصل شود که ما تولید تمام مواد غذایی ما در انطباق کامل با دولت الزامات ایمنی" این شرکت اعلام کرد.

کارشناسان بهداشت و درمان باید گفت coronavirus است که عمدتا از طریق قطرات تنفسی و نه غذا. در روزهای اخیر اما چین amped تا تست از محصولات و مواد غذایی پس از موجی از coronavirus موارد ترسیم شد به یک بازار مواد غذایی در پکن.

نتایج مثبت در آرکانزاس امکانات نیست و برای اولین بار این شرکت است. در ماه مه این شرکت اعلام کرد که برخی از 570 کارگران آزمایش مثبت در یک مرکز پردازش در شهرستان ویلکس, N. C. در ماه آوریل این شرکت متوقف عملیات در کلمبوس, اتصال, آیووا, گوشت, گیاه پس از بیش از دو دوجین کارگران آزمایش مثبت برای coronavirus.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب