چین تحمیل اقدامات سختگیرانه در شمال شرق برای حفظ Coronavirus از روسیه

بزرگنمایی این تصویر یک عضو هیات نگه داشتن سازمان دیده بان در یک ایست بازرسی در Suifenhe یک شهر در مر

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عضو هیات نگه داشتن سازمان دیده بان در یک ایست بازرسی در Suifenhe یک شهر در مرز با روسیه در چین و شمال شرقی استان هیلونگجیانگ در روز سه شنبه. خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خبرگزاری گتی ایماژ

چین در بیشتر پیشنهاد برای نگه داشتن یک backwash از coronavirus عفونت از مرزهای خود را با ممنوعیت تمامی افراد غیر مقیم و خارج از وسایل نقلیه از مناطق مسکونی شهر هاربین عمده صنعتی entrepôt واقع در نزدیکی این کشور در شمال شرقی مرز با روسیه است.

در اوایل این ماه در چین — اصلی کانون این بیماری همه گیر اما که بعد از آن دیدم تعداد روزانه جدید داخلی موارد به صفر سقوط — شروع دیدن یک موج از عفونت پس از رسیدن از روسیه, NPR امیلی فنگ گزارش شده است.

روسیه در ابتدا پس از گزارش چند مورد حتی به عنوان بسیاری از اروپا در برخورد با نیروی کامل از این بیماری همه گیر از تجربه افزایش موارد است. در حال حاضر نزدیک به 53,000 موارد تایید شده و بیش از 450 COVID-19 مرگ و میر در روسیه با توجه به آمار گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بسیاری از موارد جدید گزارش به تازگی در چین شده اند متمرکز در استان هیلونگجیانگ که هاربین پایتخت در درجه اول به دلیل تعداد زیادی از عمدتا شهروندان چینی در پرواز از روسیه است.

زمین مرز بین چین و روسیه در حال حاضر بسته شده با توجه به همه گیر. این شهر اعمال کرده بود سخت در 28 روز قرنطینه برای هر کسی که از خارج از چین.

"همه تایید موارد مشکوک موارد تماس نزدیک از افراد بدون علامت و تماس از تماس نزدیک باید قرنطینه و آزمایش" هاربین شهرداری دولت اعلام کرد که روز شنبه به عنوان گزارش شده توسط دولت های محلی و رسانه ها.

هاربین در روز سه شنبه گزارش داد هفت جدید محلی عفونت آوردن تعداد کل موارد وجود دارد به 52.

دولت نیز گفت: این امر قفل کردن دو هفته در ساختمان های مسکونی که در آن تایید کرد و از موارد بدون علامت تا به حال پیدا شده است با توجه به انتخاب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن