سوء استفاده جنسی از کودکان گزارش در حال افزایش در میان مستند سفارشات

بزرگنمایی این تصویر متعصب استودیو/Gary آب/علوم PHOTO LIBRARY/گتی ایماژ شده است وجود دارد افزایش

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
Conceptual illustration of a young woman on a smartphone her hair is turning into birds and flying away depicting loss of connection with the real world.
بزرگنمایی این تصویر
متعصب استودیو/Gary آب/علوم PHOTO LIBRARY/گتی ایماژ

شده است وجود دارد افزایش در تعداد از افراد زیر سن قانونی تماس با ملی تجاوز جنسی خط تلفن برای گزارش تخلف. که با توجه به RAINN به تجاوز به عنف و زنای با محارم شبکه ملی اجرا می شود که خط تلفن.

تا پایان ماه مارس با خیلی از کشور تحت مستند وجود دارد که 22 درصد افزایش ماهانه تماس از افراد زیر 18 سال و نیمی از تمام تماس های دریافتی از افراد زیر سن قانونی. که برای اولین بار در RAINN تاریخ کامیل کوپر این سازمان معاون رئیس جمهور از سیاست های عمومی می گوید NPR.

از این افراد جوان که تماس با خط تلفن در مارس, 67% شناسایی خود مجرم به عنوان یک عضو خانواده و 79% گفت: آنها در حال حاضر زندگی می کنند که با مجرم است. در یکی از پنج مواردی که جزئی از زندگی خود را با سو استفاده کننده RAINN کمک جزئی بلافاصله در تماس با پلیس.

"به عنوان یک نتیجه از نگاه کردن به اطلاعاتی که ما تا به حال از آن جلسه روشن بود که سوء استفاده شد و افزایش در هر دو فرکانس و شدت" کوپر می گوید. "بنابراین بسیاری از بچه ها بودند که به خط شدند احساس بسیار آسیب پذیر و آسیب دیده اند. و این یک نتیجه مستقیم از COVID-19 زیرا آنها قرنطینه با خود بدرفتار. آزار دهنده بود و در حال حاضر سوء استفاده از آنها را به صورت روزانه."

مستند سفارشات اولین و مهمترین بهداشت عمومی و اقدامات ایمنی. اما از نظر آماری صحبت کردن, خانه امن ترین مکان برای هر فرد جوان است. RAINN گزارش می دهد که حدود 34 درصد از معتادان جنسی کودکان اعضای خانواده دارد. بسته شدن مدارس و لغو جوانان فعالیت هایی مانند ورزش حذف کودکان از مراقبت و مواظبت چشم از "اجباری خبرنگاران" — آن دسته از افراد بزرگسال مورد اعتماد مانند معلمان و پرستاران و ارائه دهندگان مراقبت از کودکان که توسط قانون مورد نیاز در بسیاری از کشورهای گزارش سوء ظن کودک آزاری یا غفلت.

اما کوپر می گوید سازمان تایید کرده است با مقامات در سراسر کشور است که کودک رفاه سیستم است که هنوز عامل در طول بیماری همه گیر. است که یک گزارش رسمی از زمان و مداوم سوء استفاده خواهد شد و هنوز ماشه بررسی و در صورت لزوم یک کودک خواهد شد در خارج از خانه است.

"[کودک رفاه کارگران] خواهد بود از آمدن به خانه در فرد و اقدام به یک تحقیق رسمی و یک فرزند قانونی مصاحبه و چیزهایی مانند این که" او می گوید. اگر سوء دورتر در گذشته و کودک است نه قرنطینه با متهم کوپر می گوید, مصاحبه ممکن است بیش از چت تصویری.

در ضمن RAINN و کودک دیگر سازمان های رفاه در حال لابی کردن به آن را آسان تر برای کودکان به گزارش سوء استفاده. کوپر می گوید: "یکی از راه حل های ما آمد که ما در حال حاضر در حال حاضر مشغول به کار به طور مستقیم با رهبری در کنگره است که به همه از این سیستم عامل آموزش آنلاین است که کودکان در حال تعامل با یک گزارش عملکرد بر روی این پلت فرم در چشم ساده برای کودکان است."



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن