شیکاگو گروه سو به نوار ماموران فدرال از اعتراض وظایف

شیکاگو - مجموعه ای از شیکاگو فعال گروه ها می خواهند یک قاضی برای جلوگیری از ماموران فدرال ارسال به شهرستان برا

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

شیکاگو - مجموعه ای از شیکاگو فعال گروه ها می خواهند یک قاضی برای جلوگیری از ماموران فدرال ارسال به شهرستان برای مبارزه با جرم و جنایت خشونت آمیز از تداخل و یا پلیس تظاهرات استدلال در یک طرح دعوی در دادگاه واصل پنج شنبه که در مقابل دستور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را مهار ساکنان توانایی برای برگزاری تظاهرات.

کت و شلوار اسامی دادستان کل ویلیام Barr همراه با سران دیگر آژانس های فدرال که عوامل بخشی از افزایش طرح اعلام کرد در کاخ سفید در روز چهارشنبه. این خبر را کمی آرام برخی از ساکنان شیکاگو' ترس که عوامل حضور منجر به درگیری های خشونت آمیز میان تظاهرکنندگان و ماموران فدرال دیده می شود در پورتلند.

Aislinn قرقره, co-founder of Black Lives Matter شیکاگو گفت: فدرال استراتژی با استفاده از جرم به عنوان بهانه ای برای "سرکوب صالح خشم و عصبانیت در ادامه کشتار مردم توسط پلیس."

"ما نمی خواهد در معرض تهدید" قرقره گفت: در یک کنفرانس خبری اعلام کت و شلوار. "ما نمی خواهد وادار به سرکوب ما خشم است."

این دعوی نیز می پرسد یک قاضی برای جلوگیری از عوامل در شیکاگو از دستگیری یا بازداشت افراد بدون علت احتمالی همراه با نیاز به عوامل خود را شناسایی و خود را به آژانس و توضیح دهد که چرا کسی است که بازداشت شده است.

برنامه ریزی شده افزایش در حال حاضر باعث شده است که برخی از اعضای فعال گروه به قرعه کشی از اعتراض به برنامه های این آخر هفته "به علت ترس موجه است که آنها را سرکوب و یا ربوده شده توسط فدرال عوامل" وکلای نوشت.

در اورگان دولت خواسته است یک قاضی برای یک شبیه سفارش محدود در برابر عوامل مستقر به سرکوب تظاهرات در پورتلند. کت و شلوار ظ توسط اورگان دادستان کل الن روزنبلوم متهم ماموران فدرال از دستگیری معترضان بدون علت احتمالی دستگاه های همزن آنها را دور در بینام و اتومبیل و با استفاده از نیروی بیش از حد.

مقامات فدرال باید مورد مناقشه کسانی که اتهامات.

Barr و اقدام وزیر امنیت داخلی چاد Wolf روز چهارشنبه نیز به دنبال جدا کردن ماموریت در پرتلند — برای محافظت از اموال فدرال — از هدف کمک به جلوگیری از خشونت و جنایت. Barr گفت: عوامل اضافی را به تمرکز بر روی "کلاسیک مبارزه با جرم و جنایت," گسترش یک موجود عملیات که فرستاده می شود ماموران فدرال به کانزاس سیتی میسوری پس از یک 4-year-old boy تیراندازی مرگ است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و بر صحبت تنها از برنامه های در شیکاگو و آلبوکرک در اطلاعیه کاخ سفید گفت: در یک بعد از آزادی مطبوعات است که این برنامه می تواند گسترش در هفته های آینده به کلیولند دیترویت و میلواکی.

مقامات در این شهرستانها گفت: آنها مخالفت با هر برنامه است که می تواند هرج و مرج از پورتلند خود را به خیابان. رهبران دموکرات باقی می ماند شک و تردید از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انگیزه و نامشخص در مورد عوامل' مسئولیت.

ویسکانسین لیبریا تونی Evers ارسال مغلوب ساختن پیشی جستن یک نامه روز شنبه گفت که او "عمیقا ناراحت" به شنیدن در مورد ماموران فدرال احتمالا در حال اعزام به میلواکی از طریق یک مصاحبه تلویزیونی با مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد علامت مراتع به جای ارتباط مستقیم با او ،

"این است که یک لحظه به دو پایین و بی ارزش افزایش حضور پلیس به خصوص بدون دعوت" Evers نوشت.

دموکرات ویسکانسین دادستان کل جاش کال روز پنجشنبه گفت که او را "اقدام قانونی مناسب" اگر عوامل تداخل با تظاهرات صلح آمیز است.

در میشیگان دیترویت شهردار مایک دوگان گفت: مارشال "راحت" که هر گونه عوامل آمدن به این شهر را نمی خواهد تحت وزارت امنیت داخلی. دوگان گفت: تمرکز بر روی اسلحه قاچاق موارد اگر چه مفید خواهد بود.

اوهایو کالیفرنیا ، مایک DeWine گفت که او پیش بینی "یک نوع بسیار متفاوت از کمک از شما دیدم در پورتلند" آمدن به کلیولند.

"من نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است در پورتلند" DeWine گفت. "این ایده از مردم در آینده وجود ندارد رضایت مردم محلی است که می تواند یک مشکل در اوهایو. اما من فکر نمی کنم که رفتن به اتفاق می افتد. ما هیچ نشانه ای که این اتفاق خواهد افتاد."

شیکاگو فعالان " کت و شلوار گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اظهارات عمومی در مورد عوامل وظايف معنی کمی نسبت به رئیس جمهور انتقاد های مکرر از تظاهرکنندگان در شهرهای ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید و تزلزل پشتیبانی از ماموران فدرال حضور در پورتلند.

"نه رئیس جمهور متهم Barr و نه متهم گرگ به هر تضمینی که" صدها نفر از ماموران فدرال جاری شدن سیل در شیکاگو را ترک معترضین تنهایی" از فعالان' طرح دعوی در دادگاه گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پیام های چپ شنبه به نمایندگان وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی به دنبال اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه نمی شد و بلافاصله بازگشت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان تاد ریچموند در مدیسون, Wis., اندرو ویلز-Huggins در کلمبوس, اوهایو و اد سفید در دیترویت کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن